scandie Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg skal straks kjøpe ny mobil, men jeg vingler, og vet ikke helt hva jeg vil, annet enn at jeg vil ha en smarttelefon. MAC-brukeren i meg heller mot iPhone, men jeg liker ikke helt at "alle" har det. Jeg vil ha en telefon som er RASK, dersom det ikke er snakk om iPhone vil jeg helst at den skal kjøre Android, den skal ha klar og fin skjerm, og jeg vil ha en med kamera som tar brukbare bilder. Ut fra det kriteriet ble jeg anbefalt Nokia N8, men jeg er lunken pga. OS. Bruken blir normalbruk; litt surfing, telefon, sms, mms, endel fotografering (blogg), og i det hele tatt. Så hva velger jeg? Etter å ha lest litt står valget nok mellom iPhone, SE Experia Arc eller Samsung Nexus S. Innspill mottas med takk? Er det noen som har erfaringer med Nexus og byggekvalitet, siden Arc har fått kommentarer om at den virker billig og plastaktig? Endret 5. april 2011 av scandie Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg hadde ikke kjøpt Nexus S-en som selges i Norge av prinsipp. Den europeiske utgaven har SLCD-skjerm, som ikke kan måle seg med SAMOLED som den amerikanske utgaven har. Vent på iPhone 5 er mitt tips, prisen vil jo bli den samme som iPhone 4 har i dag. Lenke til kommentar
abil Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Syntes arc var en bra telefon som du burde prøve,men er du ute etter en som tar brubare bilder og er kjap må du gå for LG optimus den er rå kjapp:) Lenke til kommentar
scandie Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Mannen min påstår også at jeg bør vente på iPhone 5, men jeg er usikker. Poenget med Nexus S forstår jeg så lett, og Arc ser ikke så fin ut, men jeg vil se telefonene IRL før jeg bestemmer meg. LG er notert, men frister dessverre ikke i seg selv. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg hadde aldri klart å vente. Når iPhone 5 kommer kan du like godt vente på iPhone 6 også, eller? Det er vel å dra det litt langt, men har du lyst på ny telefon, kjøp det! Av alternativene på markedet i dag ville jeg vurdert Sony Ericsson Arc og LG Optimus 2x. Jeg kan også gå god for Desire HD, om du takler dårlig batterilevetid. Om du ikke klarer å vente på iPhone 5, er det helt greit å kjøpe iPhone 4. Selv om det finnes telefoner med bedre teknisk utgangspunkt, finner du ikke et mer stabilt system på markedet i dag. Dessuten er batterilevetiden over gjennomsnittet på dagens smarttelefonmarked. Jeg bytter ut min DHD med iPhone 4 om noen dager, men kan ikke utelukke at jeg også kjøper iPhone 5 når den kommer. Får se hvor fornøyd jeg blir med 4 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg ar hatt LG 2x testet Sony Atc men den er jo mer lik en lang fjernkontroll og virker billig. Solgte LG telefonen etter 3 dager da den var ustabil, treg i menyer, slet med oppkobling på nett etc etc. Endte opp med HTC sin nye Incredibel S den har 4 tommers skjerm som er stekt ut i kantene kontra høyden, flott byggekvalitet, den er superrask, nydelig skjerm med godt lys og skikkelig sprut i fargene, godt kamera og overraskende god batteri tid. Har nå hatt min i en uke og er strålende fornøyd den banker LG og Sony spesielt på kvalitetfølelse/stabilitet og uppdateringer +++ og så vet man at man får det beste ved å velge HTC.. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå