Cuneax Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vil leie bort rykende fersk film til forbrukeren over nett. Les mer Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dyrere enn å gå på kino og dyrere enn å kjøpe filmen? Når jeg leste overskrifta trudde jeg at de endelig hadde forstått det, men den gang ei. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det var hva jeg tenkte og. Og at man ikke får eie filmen lengre enn to/tre dager til den prisen blir jo bare feil. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Popcorn blir i det minste billigere... Men igjen så glemmer bransjen at Europa eksisterer. Men nesten godt at tjenesten ikke kommer til Norge, tør ikke tenke på hva prisen blir her i landet... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) FAIL. Boycotter av prinsipp. edit: og ja, US only er helt greit. Endret 5. april 2011 av Zappy Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det virker som det er et marked etter kinovisning og tilgjengelighet i butikk de er ute etter, der on-demand & dyre filmkanaler ligger i dag. Greit alternativ til å kle på & kjøre med 2 unger på kinoen, betale for bensin, parkering, billetter, dyr brus & popcorn & snacks samt å måtte dra dem med seg en etter en på dassen midt i filmen uten å kunne sette på pause, dra hjem når det er 30min igjen fordi en synes det er kjedelig osv... Eller en gjeng kompiser som sitter sammen en kveld. Så er ikke dette alternativet så galt likevel? For den som samler på film eller sitter alene i sofaen på mandagskvelden og lurer på hva man skal ta seg til er ikke produktet like bra. Da er det nok billigere og vente til den er tilgjengelig i butikken til en lavere pris. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 La oss nå håpe at teknologi dreper kinoen også! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Her er jeg faktisk litt enig med kino-eierene. Det er helt greit å si at man ønsker å dekke den gruppen mennesker som av diverse årsaker ikke får sett filmen på kino. Men da kan man jo drøye det litt lenger enn 2 mndr. Det er her stor forskjell på 2 og 3 mndr slik jeg ser det. Pa den andre siden så går jo ikke filmer så veldig lenge på kino etter premieren. Problemet ligger nok i de mindere kinoene som må utsette enkelte filmer noen uker for å utnytte kapasiteten i kinoen bedre. Men år det her er snakk om 4 store filmselskaper her så burde det være ganske banalt å spre premierene slik at småkinoene også får med seg "alt". Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor verne kinoen? Hvis den ikke makter å fornye seg selv så går det kanskje 15 år før den har samme plass i samfunnet som opera og teater. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kino er ikke sååå fantastisk... Ikke direkte superbehagelige seter, bildekvaliteten er ikke spektakulær, ikke kan man pause filmen hvis man virkelig vil på do, prisen er noe stiv, ihvertfall hvis man tenker totalpris for 3-4 stk inkludert brus og popcorn. Blir fort 500-600kr for 3 personer. Komfort- og kvalitetsmessig er det ikke mye verre i en god del stuer rundt om i landet. Så hva er grunnen til å gå på kino? Ok, stemningen sammen med 500 andre er en ting, men personlig syns jeg fordelen stopper der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg