ElvisOJ Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har et litt merkelig problem her. I de siste dagene har nettet mitt gått veldig treigt. Trodde det var problemer med usb adapteret, men det funker fint i den andre pcen min. Har re-installert driverne mange ganger uten hell. Det er altså kun på den ene pcen at adapteret svikter så det er ikke noe problem med internettet i seg selv vil jeg tro. Adapteret har funket helt fint i et halvt år frem til nå. Tror kanskje en formatering hadde løst problemet mitt, men vil helst slippe å ty til det.. Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du prøvd å flytte på deg nærmere ruteren? Kanskje signalproblemer på grunn av kanaler for ruteren? Dukker det opp flere nettverk i området ditt? Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Har ikke tilgang på ruteren. Den står noen etasjer over rommet med pcen. Dukker opp to andre nettverk ja. Har det noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå