Kake24 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg så en billig 500w PSU fra Dustin (Deltaco 500W). Hva kan jeg forvente av denne? Hvordan vil denne PSU-en være sammenlignet med en 430W Thermaltake PSU som jeg har liggende? Strømforsyningen skal brukes sammen med dette: Hovedkort: P5w DH Deluxe (775) RAM: 4GB DDR2 GPU: GTS 250 CPU: E6400 HDD: 2stk Endret 5. april 2011 av Kake24 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) EDIT: Jeg slettet dette innlegget fordi jeg hadde to tråder som ble flettet. Endret 5. april 2011 av Kake24 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Deltaco er ikke et merke å anbefale blant strømforsyninger. Det er umulig å vite hvordan den er mot en 430W Thermaltake du har liggende fordi det hele tida kommer nye modeller ut. Forstå at det er mye mer viktig med hvor gode spenningsreguleringen og rippelen er i en strømforsyning enn hvor mange watt den kan levere. Forøvrig ville jeg vært veldig skeptisk til at en Deltaco kan levere 500W EDIT: Corsair CX 430W Er en strømforsyning som kan levere det som står på klistremerket og har rimelig god kvalitet og garanti på 7 2 år. Er det en grunn til at du trenger 500W mener du? EDIT: ble rettet på Endret 5. april 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Corsair CX 430W har en garanti på kun 2 år. Det er den dyreste serien til Corsair (Corsair AX) som har 7 års garanti. Deltaco ville jeg ikke kjøpt, men OCZ ModXStream er etter min mening god nok i massevis. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Oppsettet til TS skal fint fungere på en 430 Watt PSU. Jeg har selv et langt kraftigere oppsett kjørende på en Corsair HX 450Watt. Men så er en Corsair HX 450 Watt kvalitet da (build by Seasonic). Synd at de små modellen av HX-serien ikke er å få tak i lengre. CX versjonene til Corsair er faktisk bra, jeg har en av de i en av serverene mine. Stille og leverer det den lover. Nå vet jeg ikke hvem som lager de nyeste men tradisjonelt har disse kommet fra CWT og Seasonic. Seasonic lager også billigmodeller. Jeg ville også være skeptisk til Deltaco, mest fordi vi ikke vet hvem som egentlig har laget PSU-en. Det er nemlig svært få som lager sine egne PSU-er, de fleste er laget hos ulike store OEM-produsenter. Til og med PSU-er fra samme leverandør kan være laget hos ulike underleverandører (til og med ulike modeller i samme serie). Av den grunn kan en leverandør ha alt fra tvilsomt til glimrende produkter i porteføljen. Deltaco 500W var utrolig billig hos Dustin, men når OCZ ModXStream Pro 500W, Corsair CX, Corsiar VX etc ikke koster mer enn noen hundrelapper i tillegg ville jeg heller lagt i de ekstra kronene. Jeg har kjøpt "billig" PSU en gang i mitt liv, og det er første og siste gang. 1 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Er det en grunn til at du trenger 500W mener du? Neida, jeg var mest interessert i den pga prisen (la til en link i førsteposten). Kan jeg ødelegge komponentene hvis jeg prøver å bruke Thermaltake strømforsyningen og den viser seg og ikke være god nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå