Cr4ZyF34R Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 hei jeg vurderer å kjøpe meg en XBOX 360, så jeg fann en ekstremt billig side, men den er så billig at jeg blir litt skeptisk på at det er svindel eller ikke, det er denne: http://biit.no/ om noen har kjøpt noe der si ifra plis. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Biit.no er ingen "vanlig" nettbutikk. De videreselger produkter fra Amazon(.co.uk) blant annet ved å gjøre om prisen til norske kroner. Jeg har ikke handlet der personlig, men har ikke hørt mye negativt. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Biit.no er ingen "vanlig" nettbutikk. De videreselger produkter fra Amazon(.co.uk) blant annet ved å gjøre om prisen til norske kroner. Jeg har ikke handlet der personlig, men har ikke hørt mye negativt. så det du mener er at jeg absolutt burde kjøpe derfra? har nemlig funnet XBOX 360 på FINN.no her i nerheten, så skal jeg bare kjøpe Xbox-live GOLD 3 month, COD:MW2, Black ops. og en ekstra kontroller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg mener siden virker trygg og sikker. Jeg er dog usikker på om du får ymse tollavgifter i tillegg, og da kan det jo fort bli vesentlig dyrere. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Billige priser helt til du legger noe i handlekurva. X-Box 360 før handlekurv - 1110,- I handlekurv med mva osv - 1605,- Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 jeg har bestilt 2 spill fra før derifra fekk dem etter 5-6 dager og var kjempefornøyd anbefaler deg å kjøpe der ifra, men husk at det er i fra amazon (co.uk) så det kan ver du må rekne med moms/toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå