AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei, i dag fant jeg noe svarte hår under armene mine, som jeg ble fryktelig glad over. Spørsmålet er, er det lenge til jeg får skjeggvekst? Har også en god del svarte hår rundt penis. Postet av anonym: 61e710ace9ed7d6dfaa5de7933521f7a Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Det er helt inviduelt. Har kompiser med mullah som fikk anntydning til sjegg allerede i ungdomsskolen. Du må bare vente. Étt tips tho: ikkje driv å spar de første årene du får, de ser IKKE bra ut. Tynne blyantstrek-hår er for unger. Begynn å barbere deg, så får du tykkere hår når de vokser ut igjen. Ellers ser du sånn ut til du dauer omtrendt: Se på de første håra som melketenner. =P Endret 4. april 2011 av fiberkanin 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Tror skjeggveksten din fortsetter å utvikles / Øke helt til du er 25 hvis jeg ikke husker feil. Endret 4. april 2011 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er helt inviduelt. Har kompiser med mullah som fikk anntydning til sjegg allerede i ungdomsskolen. Du må bare vente. Étt tips tho: ikkje driv å spar de første årene du får, de ser IKKE bra ut. Tynne blyantstrek-hår er for unger. Begynn å barbere deg, så får du tykkere hår når de vokser ut igjen. Ellers ser du sånn ut til du dauer omtrendt: Se på de første håra som melketenner. =P Helt feil at hår blir tykkere når du barberer deg det er en myte. 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Bare for ordens skyld. Hold skjegg unna trynet frem til du er 20+ imo! 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er heller ikke alle som får noe særlig til skjeggvekst... 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Min fetter hadde fullskjegg i 10. klasse, og jeg har hatt litt skjegg siden VG2, men ikke store greiene. Barberer meg kanskje en gang i uken, for å få det vekk. Er helt individuelt, og det fins ingen fasit. Er ikke noe å sitte rundt og vente på heller, da har man virkelig lite å gjøre. Ikke tenkt på det, og la naturen gå sin gang Kanskje får du ikke skjegg i det hele tatt, som iChristian er inne på. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vi er 3 brødre, jeg som er eldst barberer småhårene mine bort en gang i uken. Mellomste burde vel nesten barbere seg to ganger om dagen og tredjemann er på mitt nivå. Vi er 25, 23 og 19. Lenke til kommentar
jonemann Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 tror det er ganske individuelt, noen har talibanskjegg når de er 15, andre, som meg, har egentlig aldri fått skikkelig skjeggvekst utenom bart, hake og kinn (ikke noe på sidene). Egentlig ikke noe å glede seg så veldig til, du må barbere deg hver dag for ikke å se ut som en lasaron. Noe mas egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå