Ozzy Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Lurer på om det er noen som vet om 10mbit leverandører innenfor oslo området. HELST en rimelig pris (nei firstmile er for dyrt!) Helst ingen bindings tid (går ann hvis det er billig) 24/7 Internett Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvor i Oslo bor du? Mesteparten av leilighetene i Gamle Oslo (Grunerløkka, Grønland osv) har allerede gravd inn kabler fra Bredbåndsfabrikken. Jeg tror man fortsatt kan bli kunde hos dem, så lenge det er innenfor deres områder. De gikk nemlig konk, og bygger ikke lenger ut kabler. Jeg er selv kunde og betaler litt under 400kr for 10mbit opp og ned, og 30kr for å ringe så lenge jeg vil til fasttelefoner i Norge Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Bor på norstrand, som er ett lite stykke fra grønlands området (rundt 15 minutter) Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 HELST en rimelig pris (nei firstmile er for dyrt!) Firstmile er vel stort sett det eneste valget du har. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Lurer på om det er noen som vet om 10mbit leverandører innenfor oslo området. HELST en rimelig pris (nei firstmile er for dyrt!) Helst ingen bindings tid (går ann hvis det er billig) 24/7 Internett Tror du ber om det umulige, særlig hvis Firstmile er for dyrt. Tror du skal være veldig glad for at Firstmile i det hele tatt leverer hos deg. Resten av oss er støkk med søp... i forhold til f.eks. Firstmile og Bredbåndsfabrikken. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Her er en oversikt over alle bredbåndsleverandører i Norge. Finner ingen andre 10mbit leverandører i oslo, men det er mange andre som har rimelige tilbud. http://www.infodesign.no/artikler/bredbaan...everandorer.htm Håper det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå