znace Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 jaja det er lenge siden jeg sist la inn et bilde her i forumet. men deise to bildene vil jeg dele med dere og ønsker kritik på tone fallet her i bilde og hva dere syns om denne stilen. detaljer: kamera detaljer: Nikon D90 f/ 7.1 eksponering 1/200sec ISO-200 eksponerings avik -1 ingen blits her ønsker jeg samme type kritikk, er stort sett fornød med bildene selv. men nyskjerig på hva dere mener f/11 iso 200 1/80 sec Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det første bildet var bra, men føler det hadde blitt enda bedre hvis det hadde glidd ut av fokus og ikke inn i fokus. Benken ser for meg ut som hovedmotiv i bildet, mens landskapet er bakgrunn. Da ville jeg heller hatt benken nært kamera i fokus og landskapet rundt mer ufokusert? Kan god vere det bare er jeg som mener det, men kan jo ikke gi noe annet enn min subjektive mening. Lenke til kommentar
znace Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 takk for komentar:) det er jo en måte å hjøre det på selv så jeg ikke hvor "bra" bilde var før jeg fikk det opp på dataen. Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 E veldig ofte sånn. Mange ganger de man tror blir dårlig, ser best ut når de kommer på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå