The Hoff Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hernandez var ganske så dårlig sist mot Chelsea, håper han forbedrer seg i dag. Har også bange anelser mtp. på den midtbanen der. Ramires, Essien og Lampard mot veike Carrick og gamle Giggs Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor ikke bytte plass på Giggs og Park? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hernandez var ganske så dårlig sist mot Chelsea, håper han forbedrer seg i dag. Har også bange anelser mtp. på den midtbanen der. Ramires, Essien og Lampard mot veike Carrick og gamle Giggs Chelsea spiller også 442 Hoff, så Ramiers ligger nok ut til høyre, ergo blir det Lampard og Essien mot Giggs og Carrick. Mao ikke overtall. Her blir det mål, det er helt sikkert! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ramires er dog ingen klassisk ving-type, han kommer nok til å trekke mye inn i banen. Men SAF har nok en plan, håper jeg ikke har rett, selv om det bare skjer en gang hvert skuddår. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Parodi at Berba blir benket nok engang etter det han viste mot West Ham. Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 men JaffaJaffa da, når ett tema diskuteres på ett forum vil det alltid være slik at informasjon om temaet som diskuteres vil kunne finnes andre steder på internett. f.eks hvis jeg deltar i en tråd der vi diskuterer hvordan en løser likninger av en spesiell art i matematikken så finnes alltid muligheten å henvise andre til eks google, selv om løsningen til slike problemer alltid vil være tilgjengelig på google. så når jeg spør om det er mulig å se kampen på internett vil det være dårlig stil å vise meg til google, mens det vil være god stil å fortelle om egne eller bekjentes erfaringer med å se fotball på internett, eller pris osv. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sommerfuglene i magen kommer på bestilling. Fy faen så nervøs. Får vi med oss uavgjort og scorer mål er jeg fornøyd. Seier er utopia akkurat nå. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Berbatov beveger seg ikke nok, derfor starter han ikke og han vet det selv. Vi trenger folk som jobber hardt for laget, ikke bare når han har ballen. Berba er magisk med kula, dessverre er han det motsatte uten. Hernandez kommer til å løpe seg tom og berba kommer inn. Dette er et squad-game og jeg tror faktisk Dimi har såpass mellom øra at han skjønner manageren. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Er de fleste piratstreamer på ca. samme kvalitet som Livesport247.com? Kunne tenkt meg noe bedre kvalitet, men er ikke så bortskjemt når det er gratis. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Berbatovs innsats er ekstremt undervurdert, og jeg mener en spiller som han er akkurat det vi trenger i denne kampen. Rooney som løper som en blodhund, og Berba som roer ned og holder på ball. Men for all del, Hernandez er i stand til å rive i stykker ethvert forsvar, og jeg tror han har mentaliteten til å spille desidert best i de aller største oppgjørene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fyfaen, nå bæsjer jeg på meg i angst her. Kjære gud, la oss nå få en seier på brua etter mange års tørke. Hadde smakt så evig godt å legge et gullegg i kveld Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Mine innlegg. Strengt tatt er det nok et waste å se denne kampen. Men, jeg har kastet bort flere timer allerede i livet mitt på å se kjedelig fotball, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Dumt spm: Den viser på viasat4? Var noe barca greier nå når eg slo på. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Den gjør det Jotun. Det er bare det at Fjørtoft finner ikke mer å snakke om så han begynner med de der spnajolene igjen... Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 jepp den var fin jaffa, ble overrasket over at det faktisk gikk an å se disse kampene gratis på nettet Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det er strengt tatt ikke lov å diskutere gratis-streams her på forumet. Dette skal dere da vite nå. Innlegg kommer til å bli fjernet. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Viasat.. huff, kan de ikke finne på noe nytt snart? Nye folk i studiot eller noe.. er så dritlei av Fjørtoft & co. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei hva svarte? Drogba fra start? Dårlig Ancelotti, Anelka har vært fantastisk i CL i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Essien fortsetter å være en fitte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg