Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd


Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hernandez var ganske så dårlig sist mot Chelsea, håper han forbedrer seg i dag. Har også bange anelser mtp. på den midtbanen der. Ramires, Essien og Lampard mot veike Carrick og gamle Giggs :dontgetit:

Chelsea spiller også 442 Hoff, så Ramiers ligger nok ut til høyre, ergo blir det Lampard og Essien mot Giggs og Carrick. Mao ikke overtall.

 

Her blir det mål, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar

men JaffaJaffa da,

 

når ett tema diskuteres på ett forum vil det alltid være slik at informasjon om temaet som diskuteres vil kunne finnes andre steder på internett. f.eks hvis jeg deltar i en tråd der vi diskuterer hvordan en løser likninger av en spesiell art i matematikken så finnes alltid muligheten å henvise andre til eks google, selv om løsningen til slike problemer alltid vil være tilgjengelig på google. så når jeg spør om det er mulig å se kampen på internett vil det være dårlig stil å vise meg til google, mens det vil være god stil å fortelle om egne eller bekjentes erfaringer med å se fotball på internett, eller pris osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Berbatov beveger seg ikke nok, derfor starter han ikke og han vet det selv. Vi trenger folk som jobber hardt for laget, ikke bare når han har ballen. Berba er magisk med kula, dessverre er han det motsatte uten. Hernandez kommer til å løpe seg tom og berba kommer inn. Dette er et squad-game og jeg tror faktisk Dimi har såpass mellom øra at han skjønner manageren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Berbatovs innsats er ekstremt undervurdert, og jeg mener en spiller som han er akkurat det vi trenger i denne kampen. Rooney som løper som en blodhund, og Berba som roer ned og holder på ball.

 

Men for all del, Hernandez er i stand til å rive i stykker ethvert forsvar, og jeg tror han har mentaliteten til å spille desidert best i de aller største oppgjørene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...