Wedvich Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sitter på jobb til 22:00 jeg, så det blir ikke stort mer enn noen korte seanser når jeg har pause. Men heia Chelsea! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Setter CL nesten like høyt som PL. Ingenting innen fotball har påvirka meg mer enn sene tirsdags- og onsdagskvelder i mine tidligste år som United-supporter. CL-hymnen er magisk, og jeg får gåsehud hver gang kameraet sveiper forbi alle spillerne med den i bakgrunnen før kampstart. Er noe helt spesielt og ubeskrivelig med disse europeiske kveldene. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Manchester United (4-5-1): 1 Edwin van der Sar 21 Rafael 15 Nemanja Vidic 5 Rio Ferdinand 3 Patrice Evra 25 Antonio Valencia 16 Michael Carrick 11 Ryan Giggs 18 Paul Scholes 13 Park Ji-Sung 10 Wayne Rooney Chelsea (4-4-2): 1 Petr Cech 3 Ashley Cole 26 John Terry 2 Branislav Ivanovic 17 José Bosingwa 15 Florent Malouda 8 Frank Lampard 5 Mickaël Essien 7 Ramires 9 Fernando Torres 11 Didier Drogba Lagene ifølge VGLIVE! Trodde ikke lagene ble offentliggjort så tidlig, så er sikkert ikke fasiten dette. Håper for all del Nani starter i dag. Liker ikke å se Giggs sentralt. Men, får vente på de offisielle lagene. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 VGlive har aldri rett mtp. lagoppstilling. De kommer nok ikke før om en halvtime. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Berba på benken igjen. Han kan finne på å dra om han ikke får spilletid Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Får håpe ikke det der er laget, og tviler i grunn litt på det. Lagene pleier vel sjelden å komme ut så tidlig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hadde tenkt å sjå kampen heime, saman med ein liten gjeng, men her blei nesten litt for crowded og ein kamerat lokkar med øl, så då blei det heller ein tur på besøk til han. Er ikkje direkte nervøs så lenge dette berre er første kamp, men har sjølvsagt lyst på eit godt utgangspunkt før returen. Hadde tenkt å sjå kampen heime, saman med ein liten gjeng, men her blei nesten litt for crowded og ein kamerat lokkar med øl, så då blei det heller ein tur på besøk til han. Er ikkje direkte nervøs så lenge dette berre er første kamp, men har sjølvsagt lyst på eit godt utgangspunkt før returen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Godt mulig at jeg spør som en tulling, men Ferguson er tilstede idag sant? CL gjelder vel ikke på det FA'en (Oftest uttalt som FAEN! i visse sammenhenger) har sagt.. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) VDS, Evra, Rio, Rooney, giggs, park, Chicharito, Vidic, carrick, Valencia, Rafael bench: Kuszczak, Berbatov, Smalling, Nani, Scholes, J. Evans, Gibson Cech, Ivanovic, cole, Essien, Ramires, lampard, Torres, bosingwa, zhirkov, Terry, Drogba Confirmed! Endret 6. april 2011 av Slutsky Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Godt mulig at jeg spør som en tulling, men Ferguson er tilstede idag sant? CL gjelder vel ikke på det FA'en (Oftest uttalt som FAEN! i visse sammenhenger) har sagt.. Jepp, han er tilstede Om laget i posten over her stemmer er jeg ganske fornøyd, men skjønner lite av at ikke Nani og/eller Berbatov spiller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 hvorfor starter ikke Berba? Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 finnes det noen mulighet for å se kampen på nettet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hadde det vært laget hadde diverse United-folk som hadde postet det på Twitter. Det har ikke skjedd. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Slutskys lag @ #69 stemmer. Offensivt av United. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 hvorfor starter ikke Berba? Rooney bannet til helgen, gjør at Berba sikkert spiller der, mens Rooney kan ta seg en hvil. Det er ikke confirmed noe lag enda dog, men tvilerpå at Berbatov starter. Han har i alle fall ikke for vane å gjøre det i Man Utd. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hadde det vært laget hadde diverse United-folk som hadde postet det på Twitter. Det har ikke skjedd. Det ligger på Twitter nå, så tror det stemmer. Er visstnok også ingen Drogba eller Anelka fra start, men Torres for Chelsea. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Trodde han ikke spilte så mye i helga for å spare han til idag jeg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 WOW, Vanvittig offensiv satsning. Sar rafael-rio-vida-evra valencia-carrick-giggs-park rooney hernandez 4411? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Chelseas lag: Cech; Bosingwa Ivanovic Terry Cole; Ramires Essien Lampard Zhirkov; Drogba Torres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg