Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd


Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og.

Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool.

Lenke til kommentar

Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og.

Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool.

TOSK! No er det no strengt tatt GIGGS sine KVALITETER dei diskuterer og ikkje rivaliseringa mellom klubbane.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og.

Åååå... Så det er derfor du ikke forstår selv de enkleste innlegg? Hvis eg var deg så ville eg skrevet i signaturen at du lider av lesevansker. Greit for oss andre å vite om...

 

Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool.

KNUSENDE argument. Og virkelig på spikeren i denne diskusjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og.

Åååå... Så det er derfor du ikke forstår selv de enkleste innlegg? Hvis eg var deg så ville eg skrevet i signaturen at du lider av lesevansker. Greit for oss andre å vite om...

 

Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool.

KNUSENDE argument. Og virkelig på spikeren i denne diskusjonen.

 

Wow, den satt. Men alltid fett å fyre opp Manu supportere, dere er noe eget.

Lenke til kommentar

Synes vi har vert flinkere til å holde oss rolige denne sesongen enn mange andre sesonger. Har ikke hørt noen her inne som er serlig sikker på at vi går videre i CL. Litt overvudering i FA cupen og noen var høyt på strå etter siste serierunde men alikevel så har det ikke vert serlig mye snakk om titlene vi kan ta denne sesongen. Vi har vert nøkterne foran nesten alle bortekamper

 

Lurer på hvor scouser fansen hadde vert om de hadde vert i vår posisjon denne sesongen?

 

Hva hadde de ment om utestengelsene til Fergie og Rooney om de hadde vert deres spiller og manager i slutten av en sesong der man er med og kjemper i alle turneringer.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...