Zandreu Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er klart Giggs kunne kommet inn i Liverpool og styrket. Vel, tror han hadde slitt med startoppstillinga i Arsenal, Chelsea, og City, gitt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og. Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og. Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool. TOSK! No er det no strengt tatt GIGGS sine KVALITETER dei diskuterer og ikkje rivaliseringa mellom klubbane. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og. Åååå... Så det er derfor du ikke forstår selv de enkleste innlegg? Hvis eg var deg så ville eg skrevet i signaturen at du lider av lesevansker. Greit for oss andre å vite om... Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool. KNUSENDE argument. Og virkelig på spikeren i denne diskusjonen. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nå snakker vi om fotballdelen av spilleren her. Ingen rivalisering eller alder eller noe sånt, men bare på det han har levert denne sesongen Og at han hadde kommet inn på alle lag i PL betyr heller ikke at han er PL beste midtbanespiller Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og. Bedre enn mesteparten av Liverpools midtbane = best på Barcelona. OK. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Lurer på om det grepet er vondt og om det da er med vilje? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Lurer på om det grepet er vondt og om det da er med vilje? Håper han kneip godt og dei nybarberte armhulene var såre Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Høres ikke slik ut på de som skryter av han. Høres jo faktisk ut som de skal ha det til at Giggs er god nok til å danke ut Barcelona sin og. Åååå... Så det er derfor du ikke forstår selv de enkleste innlegg? Hvis eg var deg så ville eg skrevet i signaturen at du lider av lesevansker. Greit for oss andre å vite om... Grunnen til jeg mener ikke han ville kommet å styrket Liverpool og danket ut flere der, er rett vel rett og at han er tidligere United spiller og dårlig mottatt i Liverpool. KNUSENDE argument. Og virkelig på spikeren i denne diskusjonen. Wow, den satt. Men alltid fett å fyre opp Manu supportere, dere er noe eget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Haha, lett å fyre oss opp? Se på innleggene dine da mann, makan til snøvleri. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sa ikke lett, sa fett. Les da mann, makan til sløveri Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mulig det, men EG sa "lett" Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gleder meg til Chelsea vinner på OT. Jaggu på tide at dere kommer ned på jorda igjen. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gleder meg til Chelsea vinner på OT. Jaggu på tide at dere kommer ned på jorda igjen. Ja hvordan er ståa der nede egentlig? It's been years.. 7 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Synes vi har vert flinkere til å holde oss rolige denne sesongen enn mange andre sesonger. Har ikke hørt noen her inne som er serlig sikker på at vi går videre i CL. Litt overvudering i FA cupen og noen var høyt på strå etter siste serierunde men alikevel så har det ikke vert serlig mye snakk om titlene vi kan ta denne sesongen. Vi har vert nøkterne foran nesten alle bortekamper Lurer på hvor scouser fansen hadde vert om de hadde vert i vår posisjon denne sesongen? Hva hadde de ment om utestengelsene til Fergie og Rooney om de hadde vert deres spiller og manager i slutten av en sesong der man er med og kjemper i alle turneringer. Endret 9. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Verdens beste supportere de vet du, så alt hadde blitt gjort på en perfekt måte. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Tror ikke vi hadde reagert særlig annerledes enn deres drapstrusler mot FA, med tanke på at ingen av oss klager på dere. DA skal vi være enige da! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Enig med kloffsk, Unitedsupporterne hadde hatt godt av under halvparten av arrogansen de utstråler. Slår vi dem på Old Trafford får jeg et endorfinkick uten like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg