Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd

Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I CL blir Chelsea alltid bortdømt. Det gjør meg ingenting med tanke på hvordan ballen "alltid" har rullet deres vei i PL. I fjor vant de serien på grunn av dommeren i kampen mot oss..

Får håpe de ikke får dommeren med seg i hjemmekampen vår.

Lenke til kommentar

Hahaha, så bra! :lol:

--------------------------------------------------------------------

Terry går faen meg ut i media og klager og. Herregud.

Og forresten:

Gary Neville testimonial v Juventus at OT on Tuesday 24 May. More at ManUtd.com

- Problemet er at det er vanskelig å gi straffe i siste minutt, for å gjøre det må du ha personlighet, mot og karakter. Ikke alle dommere har de egenskapene, sa Chelsea-manageren.

Hva hadde skjedd om SAF sa det? :thumbup:

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Aner ikke, så ikke kampen!

Fantastisk at du presterer gjøre opp en mening om kampen, og nivået hans generelt, uansett.

Troll.

Jeg har litt problemer med å lese setningen din. Mener du at jeg har gjort om en mening om kampen, eller en mening om kampen hans? Jeg har uansett ikke sagt noe om noen av dem. Jeg kan vel si, egentlig uten å se kampen her, at Giggs sin form er over the top og at han bør legge opp snart. Er vel ikke akkurat noe radikalt i det.

Lenke til kommentar

At Giggs er over sin topp er da ingen som nekter for. Men selv om han har vært bedre er han likevel laaaaangt over gjennomsnittet i PL.

Så hvorfor legge opp?

Han hadde gått rett inn i Liverpool og styrket laget mange mange hakk.

Edit: Etter bare litt tankearbeid klarte eg å skjønne ka du mener. Selvsagt er det uaktuelt for Giggs å spille for en mediocre klubb, som f.eks Liverpool, Blackpool eller en hvilken som helst Pool. Men du mener at han bør legge opp fordi han ikke bidrar like bra i United.

Beklager at eg ikke tenkte meg om kloffsk.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Herleg forsøk på provokasjon der, Jotun:)

Giggs er framleis god. Over the top, men eg ser at han kan klare både ein og to sesongar til i United.

Forsåvidt latterleg å påstå at Cech ikkje er ein fantastisk keeper. Langt betre no til dags enn for to år sidan, imo.

Lenke til kommentar

At Giggs er over sin topp er da ingen som nekter for. Men selv om han har vært bedre er han likevel laaaaangt over gjennomsnittet i PL.

Så hvorfor legge opp?

Han hadde gått rett inn i Liverpool og styrket laget mange mange hakk.

Edit: Etter bare litt tankearbeid klarte eg å skjønne ka du mener. Selvsagt er det uaktuelt for Giggs å spille for en mediocre klubb, som f.eks Liverpool, Blackpool eller en hvilken som helst Pool. Men du mener at han bør legge opp fordi han ikke bidrar like bra i United.

Beklager at eg ikke tenkte meg om kloffsk.

Typisk medgangssupporter. Giggs får da ikke plass i Liverpool, og i tillegg styrke det. Seriøst, skaff deg nye briller.

Lenke til kommentar

Oppegående observasjon å stemple en som bruker såpass mye tid (jamfør antall poster) på Utd bare her d.no, for en medgangssupporter. Jotun har bygd opp et re her i årevis og man kan like eller ikke like mannen, det er nå så, men noen medgangssupporter er han ei. En råtten drue hadde vært lett å gjennomskue etter over et halvt tiår med mange tusen poster, så jeg kan meddele om at ditt ytterst barnslige spark ikke gikk hjem :)

Edit: Forresten, krever ny kamp ny tråd, eller tar vi det her? Kanskje like greit med sistnevnte i mine øyne.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gerrard og Meireles har ikke vært bedre enn Giggs denne sesongen. Meireles hadde 4-5 gode kamper etter Kenny tok over, i tillegg til en grei periode i november på høsten - Liverpool som lag var elendig i samme periode.

Gerrard har ikke vært god, hverken i år eller i fjor.

Om du hadde byttet Lucas mot Giggs på grunn av alder er en ting - hvem ville du satt på banen om du hadde begge i stallen?

Og hvordan stiller Giggs opp mot Poulsen eller Spearing?

Jeg ville f*en heller kjørt Giggs som venstreback fremfor Johnson - han har vel like mange målgivende på sin omgang som Johnson har denne sesongen...

Lenke til kommentar

Giggs foran lucas om man har begge. Helt enig.

Gerrard i stallen foran giggs pr. dags dato. Han hadde spilt bedre på united.

Meireles er eg veldig usikker på, men ville ikke være bombastisk. Giggs har hatt noen dårlige kamper denne sesongen og akkurat pasninger (som diskusjonen begynte med) har han vært svak på i perioder. De letteste typene. Men de magiske nedtakene og driblingene og avleveringene er til tider som om han skulle vært 19 år enda.

I de beste kampene hans denne sesongen er det kun farten og et mer modent fotballhode som skiller han i dag og når han var ung.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...