DJ_Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Muligens ironisk ja, men kanskje Chelsea-fans skjønner nå hva vi har villet frem til de siste tre oppgjørene? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Når han nå sier at ikke alle dommere har mot og personlighet, så skal han være glad han ikke var i en FA setting, da hadde det vært ban på vei Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Neissda, han er tross alt Chelsea-manager. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ja faen, stemmer det, det gjelder jo kun United.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Muligens ironisk ja, men kanskje Chelsea-fans skjønner nå hva vi har villet frem til de siste tre oppgjørene? Det han mener er ironisk er bare et bevis for at rettferdighet ikke ønskes Når han nå sier at ikke alle dommere har mot og personlighet, så skal han være glad han ikke var i en FA setting, da hadde det vært ban på vei Sa han det? Haha hvor er hylekoret nå? Hører ingenting jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 hehe, fjerne ballen her så er det et funny bilde Muligens ironisk ja, men kanskje Chelsea-fans skjønner nå hva vi har villet frem til de siste tre oppgjørene? Det han mener er ironisk er bare et bevis for at rettferdighet ikke ønskes Når han nå sier at ikke alle dommere har mot og personlighet, så skal han være glad han ikke var i en FA setting, da hadde det vært ban på vei Sa han det? Haha hvor er hylekoret nå? Hører ingenting jeg Jess, ble vist på TV2 Sporten i sta Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vel. Som sagt, hvor er hylekoret? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvilket hylekor er det du etterlyser? Usikker på om jeg skal melde meg her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Engelsk presse, få om ingen oppslag rundt Ancelotti. En liten sak i sammenheng med postmatch intervjuet. Hadde det vært Sir Alex ville det vært side opp og ned i dagevis. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da sier jeg meg enig. Trodde det var snakk om et hylekor her inne. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da sier jeg meg enig. Trodde det var snakk om et hylekor her inne. Er da også det. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Den pasningsstatistikken viser så indelig godt at Giggs bør legge skoene på hylla. Godt det ikke var han som hadde et sykt medtak og en lekker målgivende pasning da. Aner ikke, så ikke kampen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sammen med Cech? Du må leve i 2004 Tipper han blir årets keeper i Premier League. Og, nei, lever ikke 2004, selv om jeg skulle ønske det. Kan heller ikke forstå hvorfor dere mener Cech er dårlig. Han er mer stabil enn van der Sar. Men dere forguder vel dere egen keeper. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Chech er blitt veldig svak på skudd langs bakken. Selv Chelsea-fans må da kunne se dette? God keeper, så absolutt, men det at han sliter veldig med skudd etter bakken er langt ifra noen hemmelighet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Aner ikke, så ikke kampen! Fantastisk at du presterer gjøre opp en mening om kampen, og nivået hans generelt, uansett. Troll. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Chech er blitt veldig svak på skudd langs bakken. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Chech har vert god i år stort sett. Synes Chelsea fansen har rett der. Skal ikke si hvem som er best siden det er en gjevn sak. Dog jeg er også enig i at han tapt seg siden de første sesongene i England. Og han har hatt noen sesonger i det siste der han har vert litt under nivået han hadde starten Mulig vi vil skryte av Sar, men det er jo ikke noe annet enn at dere skryter av Chech. Og scouserene om reina osv 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Chech har vert god i år stort sett. Synes Chelsea fansen har rett der. Skal ikke si hvem som er best siden det er en gjevn sak. Dog jeg er også enig i at han tapt seg siden de første sesongene i England. Og han har hatt noen sesonger i det siste der han har vert litt under nivået han hadde starten Mulig vi vil skryte av Sar, men det er jo ikke noe annet enn at dere skryter av Chech. Og scouserene om reina osv +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg