Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd

Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens ironisk ja, men kanskje Chelsea-fans skjønner nå hva vi har villet frem til de siste tre oppgjørene?

Det han mener er ironisk er bare et bevis for at rettferdighet ikke ønskes

Når han nå sier at ikke alle dommere har mot og personlighet, så skal han være glad han ikke var i en FA setting, da hadde det vært ban på vei ;):tease:

Sa han det? Haha hvor er hylekoret nå? Hører ingenting jeg

Lenke til kommentar

hehe, fjerne ballen her så er det et funny bilde :p

345.jpg

Muligens ironisk ja, men kanskje Chelsea-fans skjønner nå hva vi har villet frem til de siste tre oppgjørene?

Det han mener er ironisk er bare et bevis for at rettferdighet ikke ønskes

Når han nå sier at ikke alle dommere har mot og personlighet, så skal han være glad han ikke var i en FA setting, da hadde det vært ban på vei ;):tease:

Sa han det? Haha hvor er hylekoret nå? Hører ingenting jeg

Jess, ble vist på TV2 Sporten i sta

Lenke til kommentar

Sammen med Cech? Du må leve i 2004

Tipper han blir årets keeper i Premier League. Og, nei, lever ikke 2004, selv om jeg skulle ønske det.

Kan heller ikke forstå hvorfor dere mener Cech er dårlig. Han er mer stabil enn van der Sar. Men dere forguder vel dere egen keeper.

Lenke til kommentar

Chech har vert god i år stort sett. Synes Chelsea fansen har rett der. Skal ikke si hvem som er best siden det er en gjevn sak. Dog jeg er også enig i at han tapt seg siden de første sesongene i England. Og han har hatt noen sesonger i det siste der han har vert litt under nivået han hadde starten

Mulig vi vil skryte av Sar, men det er jo ikke noe annet enn at dere skryter av Chech. Og scouserene om reina osv

• Liker 1
Lenke til kommentar

Chech har vert god i år stort sett. Synes Chelsea fansen har rett der. Skal ikke si hvem som er best siden det er en gjevn sak. Dog jeg er også enig i at han tapt seg siden de første sesongene i England. Og han har hatt noen sesonger i det siste der han har vert litt under nivået han hadde starten

Mulig vi vil skryte av Sar, men det er jo ikke noe annet enn at dere skryter av Chech. Og scouserene om reina osv

:thumbup: +1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...