Zandreu Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg prøver ikke å si at kampen var så forbanna stygg. Greia er at noen her inne skrev hvor stygge Essien og Torres var ut hele kampen. Derfor svarte jeg at det ikke bare var dem, men veldig mange. Slik det er (og burde) være i toppkamper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Så fantastisk den redningen til van der Sar var. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Skjønner ikke hvorfor VDS skal legge opp. Ikke motivert kanskje? Ferdighetene er der enda i hvert fall, og etter min mening PLs beste keeper sammen med Cech. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sammen med Cech? Du må leve i 2004 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nå. Kampen viste nok hvem som var svina Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Pent bakgrunnsbilde det der Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sammen med Cech? Du må leve i 2004 Tipper han blir årets keeper i Premier League. Og, nei, lever ikke 2004, selv om jeg skulle ønske det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Van Der Sar er milevis foran Cech. Gud! Beste kvelden min på lenge! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Chelsea er det laget som har sluppet inn færrest mål i PL i år. Cech er per dags dato en av de beste keeperne i Premier League. http://www.youtube.com/watch?v=siuWB-f6yZY Endret 7. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Van Der Sar er milevis foran Cech. Han er noen år eldre ja. Cech har vært fantastisk denne sesongen. Kanonredninger kamp etter kamp, enorm på dødballer, et grep som er solid som en tanks. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Cech har ikke vært seg selv siden 06/07 sesongen. Tapt seg. 2 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Cech har ikke vært seg selv siden 06/07 sesongen. Tapt seg. Da har ikke du sett mange Chelsea-kamper i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nei raste! For det sier lester!! Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jo, dessverre... Da er jeg spent på å høre en begrunnelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fatter ikke at Ancelotti kan sitte å klage på dommeren. Han burde gå tilbake å se hva som har skjedd de siste kampene på Brua mot United i PL og holde kjeft. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fatter ikke at Ancelotti kan sitte å klage på dommeren. Han burde gå tilbake å se hva som har skjedd de siste kampene på Brua mot United i PL og holde kjeft. Vel. Han gjør ikke annet en det vi har gjort da. Men ser ironien Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fatter ikke at Ancelotti kan sitte å klage på dommeren. Han burde gå tilbake å se hva som har skjedd de siste kampene på Brua mot United i PL og holde kjeft. Snakk om ironi! Nei, nå forlater jeg denne tråden. Snakkes på tirsdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg