Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd


Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har oppført seg som en oppmerksomhetssøkende unge hele matchen. Blåser for alt og ingenting. Mye snodig kortbruk. Subjektiv sak, men jeg er generelt i mot dommere som legger lista som pipeblåsern har gjort her.

 

Ikke at jeg har noe særlig mer å greie ut om, men la oss fortsette dette et annet sted enn her.

Lenke til kommentar

Spanish ref Alberto Undiano Mallenco to take charge of Chelsea-Man Utd on Weds.

De gule kortene kommer til å flagre for den minste ting. På 17 kamper i La Liga har Mallenco delt ut 101 gule kort, et snitt på 6 gule hver kamp. Når det i tillegg er to PL-lag som braker sammen regner jeg med han havner en del over La Liga-snittet sitt.

 

Sjokkerende nok har han ikke vist ut noen i La Liga denne sesongen.

 

Ser nå at han har delt ut 13 gule på 3 kamper i CL, fortsatt ingen røde. Blir spennende å se hvordan han klarer seg.

Lenke til kommentar

Hei DJ_Dark, hva med å trene? I dag skal det synges Chelsea-sanger av full hals mens jeg ser kampen på mitt ny-innkjøpte kunstgress i stua.

Sliter med beinhinnebetennelse i begge leggene, så kan ikke jogge. Da må jeg eventuelt gå med en tur. Fotball på kunstgress kan gå, men kunstgresset er alltid opptatt som regel.

Lenke til kommentar

Spillere med gule kort

 

United: Giggs, Nani, Anderson og Hernandez har alle ett gult kort hver. United er forresten de som har fått færrest gule kort i CL denne sesongen med et snitt på 0,5 gule per kamp, totalt 4.

 

Chelsea: Mikel har 2 gule kort, Zhirkov, Ramirez, , Torres, Malouda, Terry og Drogba har ett hver. Chelsea har ett gult kort i snitt, noe som betyr nest lavest snitt eller ttredje færrest antall gule kort.

 

Med andre ord: Det er bare Mikel som står i fare for å måtte stå over kampen på Old Trafford neste uke på grunn av gule kort.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Aldri vært i bodø :p

 

Men nei, tenkte meg ikke om. Eg tror jo ikke noe på myten om at det går an å bo nord for bergen engang eg, så.....

 

Men hovedpoenget mitt, bak idiotskapen min, var at eg trodde kunstgress og fotball var noe av det verste man kunne utsette ben med benhinnebetennelse for. Sånn rent bortsett fra jogging på asfalt/tredemølle.

 

Eg hadde dette ganske heftig i mange år, men smertene holdt seg godt unna så lenge eg løpte i terrenget. Men det er vel 7 meter snø i terrenget der oppe rundt polpunktet, så det går vel heller ikke...

Lenke til kommentar

Aldri har tia gått så sakte som idag..Aaaah jg gleder meg til ikveeeeld :)

 

OG ANELKA 7 kamper 7 mål, han er VIKTIG ikveeld, og dt hadde ik skada hvis Torres skårte sitt 1mål ikveld..

 

Sher med forsvaret Blir dt sånn:

 

bosingwa-ivan-terry--cole?

 

Alex og Luiz kan jo ikke spille ikveld eller hur??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Spanish ref Alberto Undiano Mallenco to take charge of Chelsea-Man Utd on Weds.

De gule kortene kommer til å flagre for den minste ting. På 17 kamper i La Liga har Mallenco delt ut 101 gule kort, et snitt på 6 gule hver kamp. Når det i tillegg er to PL-lag som braker sammen regner jeg med han havner en del over La Liga-snittet sitt.

 

Sjokkerende nok har han ikke vist ut noen i La Liga denne sesongen.

 

Ser nå at han har delt ut 13 gule på 3 kamper i CL, fortsatt ingen røde. Blir spennende å se hvordan han klarer seg.

 

Tro om det da kan være talktisk å spille pent. Og la dommeren fjerne Chelsea

Lenke til kommentar

Aldri vært i bodø :p

 

Men nei, tenkte meg ikke om. Eg tror jo ikke noe på myten om at det går an å bo nord for bergen engang eg, så.....

 

Men hovedpoenget mitt, bak idiotskapen min, var at eg trodde kunstgress og fotball var noe av det verste man kunne utsette ben med benhinnebetennelse for. Sånn rent bortsett fra jogging på asfalt/tredemølle.

 

Eg hadde dette ganske heftig i mange år, men smertene holdt seg godt unna så lenge eg løpte i terrenget. Men det er vel 7 meter snø i terrenget der oppe rundt polpunktet, så det går vel heller ikke...

Det er faktisk ikke så mye snø i Bodø som folk skal ha det til. I byen i alle fall. Her jeg er (Mørkved) er det et snøhøl. Likevel er det mye mer snø hjemme i Asker om vinteren.

 

Mulig kunstgress ikke er bra, men jeg merker absolutt ingenting av beinhinnebetennelsen når jeg løper på kunstgress. Heller ingenting etterpå. Løper jeg på tredemølle må jeg gå av etter 2-3 min og har vondt i flere dager.

Lenke til kommentar

Just hjemme fra jobb, det her blir en lang dag. Tror dette er dagen hvor vi tar Chelsea på bortebane, og jeg er sikker på at enten Rooney eller Nani scorer. Rooney må gjerne sende noen gloser ut til de tusen hjem, så får vi se hva Uefa gjør med det. I motsetning til Alt-Ctrl, blir jeg enormt skuffa hvis det blir tap i dag. Om så bare med ett mål. Håper vi "gambler" litt og kjører på med 4-4-2 fra start. Berba kan fort finne på å dominere. Og jeg tror ikke Chelsea er i stand til å stoppe kvartetten Valencia - Rooney - Berbatov - Nani hvis vi kjører offensivt fra start.

 

Nå blir det trening, fotballspilling og litt lesing før det er på med Valencia-drakt og CL-finalen '08 på DVD.

Lenke til kommentar

10 stats fra Opta:

 

6 – Wayne Rooney has scored six goals in his last six matches against London teams this season in all competitions.

 

9 – Man Utd have scored just nine goals in eight Champions League games this season, the lowest scorers in the last eight of the competition.

 

93% – Man Utd stalwart Edwin van der Sar has the best save percentage in the Champions League (93%), followed by Chelsea stopper Petr Cech (90%).

 

1 – Manchester United have only lost one of their last 21 Champions League matches away from home.

 

10 – There have been 10 goals scored in the last 15 minutes of the last seven meetings between Chelsea and Manchester United and at least one in each game.

 

388 – Fernando Torres, Didier Drogba and Nicolas Anelka have managed a shot on target only every 388 minutes between them in the Premier League and FA Cup since Torres’ arrival. In the Champions League against Copenhagen, they managed one every 28 minutes.

 

696 – It is 11 hours and 36 minutes since Fernando Torres last scored a goal for club or country.

 

7 – Carlo Ancelotti has won seven and lost only three of his 11 games against Sir Alex Ferguson in all competitions as opposing coaches and won all three Premier League games while at Chelsea.

 

2002 – Manchester United last won a game against Chelsea at Stamford Bridge in April 2002. Since then the Red Devils have been unable to win any of their 10 visits, losing six.

 

9 – Sir Alex Ferguson’s side have scored just nine goals in eight Champions league games this season, making them the lowest scorers in the last eight.

 

Bold = De der blir nok brutt i dag.

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...