Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd

Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Kanskje Torres kunne blitt noe mer hvis han ikke la seg langflat i halvparten av duellene.

Det er kvalmende å se noen legge seg så lett. Det er nok langt mer vanlig enn man tror og det skjer nok hos alle lag, men Torres er så åpenlyst dårlig til å filme at det hele blir bare pinlig.

post-191686-0-41363800-1302163412_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vesentlig forskjell i hvor hardt Zhirkov treffer Hernandez og hvor hardt Ferdinand treffer Malouda. At Malouda bøyer hodet et par cm bør ha ingen ting med utfallet av situasjonen å gjøre da Ferdinand initierer Minstry of Silly Walks-imitasjonen sin og sparker han regelrett ned.

Stemplingen til Essien er klønete, men absolutt innenfor det man forventer å se i et slik oppgjør. Hadde han derimot tatt stamfoten til Rooney, så hadde jeg vært enig med deg.

Jeg personlig synes ingen av de sparkene var så spesielt stygge. Begge spillerne ser på ballen. Slike ting skjer desverre fra tid til annen. Hverken Rio eller Zhirkov er imo. stygtspillende, så jeg tviler på noen av taklingen var med overlegg.

Synes absolutt stemplingen til Essien fortjener gult, dommerne skal ikke tillate stygge spill enn vanlig bare fordi det er et storoppgjør. Hadde dommeren godt ut med en tøff linje i starten hadde nok mange av de stygge etterslengerne som kom utover i kampen blitt unngått.

Forresten, hvilken spiller tenker du på? Jfr. kommentaren om skinnjakke og SMS.

Edit: Kalou?

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Kanskje han kan få et kurs fra enkelte av Manchester Uniteds spillere? De er utvilsomt noen av de beste i klassen på det området.

Hoff: Jeg kan gå med på at Essien kunne fått gult. Det eneste som kan forsvare dommerens avgjørelse er tidspunktet taklingen kom på. Han fryktet vel å blåse i stykker kampen mellom to engelske lag.

Den spilleren jeg tenkte på (i tillegg til Luiz selvsagt) var McEachran. Men, det hadde naturligvis vært gale-Mathias å slenge han inn i et så viktig oppgjør. Poenget mitt er at Joshua burde fått spille i langt større grad i de ordinære kampene, slik at han hadde vært moden for oppgaven. Chelsea sitter med et Wilshere-aktig talent her, men han vansmekter for øyeblikket på benken. Jeg håper han blir lånt ut neste sesong og kommer tilbake som 18/19-åring, akkurat som Wilshere.

Endret av LarsP
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Evra med 7 er for høyt. Han burde skille seg ut med 5 eller 6. For han var ikke mye god i går. Mistenker han får 7 for redningen på strek.

Tror også at den harde medfarten han fikk trekker opp. Han så jo ut som han hadde gått en MMA-kamp etter både ballen i trynet og skuldra som han smeller hodet inn i.

Lenke til kommentar

Svakt.

Uenig! Måten spillere som Carrick konstruerer frispark på er rett etter læreboka. Unge spillere bør ta notis.

Carrick? Nevner du han i samme åndedrag som Torres når det gjelder filming? Trodde jeg hadde hørt det meste. Carrick blir ofte tatt fordi han er en mester i å bryte spillet. Konstruerer man et frispark fordi man er først på ballen? Jeg har aldri sett han ta en dive på linje med hva spillere som f.eks Torres, Drogba og Nani kan gjøre.

Lenke til kommentar

Svakt.

Uenig! Måten spillere som Carrick konstruerer frispark på er rett etter læreboka. Unge spillere bør ta notis.

Jeg forstår du er skuffet, men prøv å holde deg i nærheten av sannheten ihvertfall

Svakt.

Carrick? Nevner du han i samme åndedrag som Torres når det gjelder filming? Trodde jeg hadde hørt det meste. Carrick blir ofte tatt fordi han er en mester i å bryte spillet. Konstruerer man et frispark fordi man er først på ballen? Jeg har aldri sett han ta en dive på linje med hva spillere som f.eks Torres, Drogba og Nani kan gjøre.

Tipper han tenker på den situasjonen der han løp opp en ball foran en Chelsea spiller som felte han.

Lenke til kommentar

Det kan gjøres på mange forskjellige måter;

Dersom man løper side om side med en annen spiller, så kan man med vilje hekte i motstanderens føtter. Hvis man har en mann i ryggen så holder det å ta to skritt bakover, for deretter å legge seg ned over ballen. Min personlige favoritt er riktignok den hvor man poler vekk ballen i siste liten og ramler over motspillerens fot, som noen hundredeler tidligere satte inn en god takling som var rettet mot ball.

Alt er lovlig, men i mine øyne ikke særlig mye noblere enn Torres sine håpløse sprell. Drogba hadde også noen fantastiske reaksjoner i løpet av gårsdagens kamp. "Auauau, han tok meg på halsen, auauau!"

Lenke til kommentar

Min personlige favoritt er riktignok den hvor man poler vekk ballen i siste liten og ramler over motspillerens fot, som noen hundredeler tidligere satte inn en god takling som var rettet mot ball.

Alt er lovlig, men i mine øyne ikke særlig mye noblere enn Torres sine håpløse sprell. Drogba hadde også noen fantastiske reaksjoner i løpet av gårsdagens kamp. "Auauau, han tok meg på halsen, auauau!"

Frispark er en del av spillet. En takling er ikke god hvis den er for sen, om enn bare med noen hundredeler.

Og det om at de grepene ikke er noblere enn Torres sine sprell synes jeg sier litt om ditt moralske vesen (hoho, Ex.phil ftw!). Jeg er helt uenig.

Lenke til kommentar

Og det om at de grepene ikke er noblere enn Torres sine sprell synes jeg sier litt om ditt moralske vesen (hoho, Ex.phil ftw!). Jeg er helt uenig.

Jeg er uenig i Deres meninger, men jeg vil inntil døden forsvare Deres rett til å hevde dem.

Ex.Phil 1 upped!

Lenke til kommentar

Jeg er uenig i Deres meninger, men jeg vil inntil døden forsvare Deres rett til å hevde dem.

Ex.Phil 1 upped!

:thumbup:

Ha en fortsatt fin dag. Kom deg ut på Downtown i kveld, så skal du få en pils, en pris og en god klem av onkel Hoff!

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAAAAHHH!! CL, Chelsea og dommere..

Masse feilpasninger, Torres altfor usynlig, Drogba og Anelka hade vært bedre på topp, mener nå jeg..og Evt bytta in Torres i 2 omg.

Stod og skreik når Ivan hadde den ene raiden sin, trodde virkeli han sku skåre :(

Men jg tror at Chelsea spillerne samler sg, og spiller en utrooli bra kamp på OT.

Bare dt ik er no møkka dommere :/

Chels hadde non gode perioder, klarte å skape sjanser, håper at neste gang vi klarer å skåre,

et mål, så er vi like langt :)

Gleder mg og F##"#"¤% BaRCA OG MANU for at de vant igår, sorry måtte bare få dt ut..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...