Old Game Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Får ikke sove, har retten å sletten for mye adrenalin i kroppen. Litt leit siden jeg må opp om fire timer... Man of the Match for meg personlig var Tony V. Faen så jeg elsker den tanksen! Se den enorme løften vi har fått siden han kom tilbake, Utd ser faktisk skremmende mye bedre ut, selv om vi ikke var offensivt allverden i dag. Det var heller ikke planen og klart det blir en forsvarskamp i andre omgang med 1-0 i sekken for hjemmelaget. Øvrig må Carrick draes fram nok engang for litt ekstra hyllest - Michael har stått frem de siste kampene å levert varer fra øverste hylle. Credit is where credit is due! [Valencia på vei mot Ashley] Endret 7. april 2011 av Game Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Carrick og Sar var MoM for meg i dag. Men god kamp av Val, absolutt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kampen startar med ein Essien som satsar på at dommarhjelpa frå helga skal fortsette og burde hatt eit "oransje" kort etter mindre enn to minutt. Torres får etterkvart eit fortent gult kort for å kaste seg som ein potetsekk innafor 16-meteren. (Poenget med å spele fullstendig uskuldig etter første situasjonen, når han først har kasta seg som ei 7-år gammal jente?) Chelsea bør få straffe til Ramires. United er heldige i ein situasjon mot Chelsea på bortebane. (Det er altså ikkje ligaspel det er snakk om her.) United scorar eit PERFEKT mål. Vinner kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 United supporter må vel være de beste til å se bort ifra hvor mye hjelp DE har fått i viktige kamper. Care to elaborate? Du tenker kanskje på det første gule kortet Torres skulle hatt for den patetiske filmingen? Eller Ramires som burde vært utvist, og ergo ikke havnet i den straffesituasjonen på slutten? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Eller Essien som ved to anledninger sparker ned Rooney? Skal ikke nekte for at taklingen til Evra mot slutten er straffe/frispark, alt ettersom hvilken side av streken man mener forseelsen begynner, men dommeren var jevnt over nøytral i dag. Chelsea-spillerne, med Torres, Essien og Drogba i spissen, bedrev skittent og usportslig spill i form av filming og forsøk på å ta våre spillere ut av kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 United supporter må vel være de beste til å se bort ifra hvor mye hjelp DE har fått i viktige kamper. Dette utsagnet i dag er veldig rart å komme med. Ser ikke en som nekter for at det er straffe den situasjonen med Ramires. Dommeren gjør totalt sett en grei kamp, men misser på flere avgjørelser som skulle fått konsekvenser for kampen. Nok en gang klarer ikke en dommer å gjøre det han skal. Og det selv med hjelp fra x antall dommere på sidelinja. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sar er man of the match i går, sammen Carrick og Rio. Men vi spilte bra og mange gjorde det veldig bra. Og det er vel sånn det ofte fungerer. Når med spillere har dagennog ting fungerer så spiller man bedre. Og til han som påstår at vi ikke ser dommerfordeler for oss så kan han ha rett, jeg kan bare huske at Chelsea har hatt dommeren med seg gang på gang på gang. Unntaket var vel hjemme i fjor da det var så mange dommertabber begge veier at man mistet oversikten. Straffen i går er en start på en utgjevnelse Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 MEN's ratings Carrick med 9 Håper han nå er på vei tilbake til gamle storheter. Evra med 7 er for høyt. Han burde skille seg ut med 5 eller 6. For han var ikke mye god i går. Mistenker han får 7 for redningen på strek. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hanemann: Likevel ligger vi forran dere på tabellen. Næmmen. Rooney har 143 mål for Man Utd er og er 25 år. Torres har 0 mål på hvor mange kamper for Chelsea og kostet 500m. Deilig. Og hvor mye lenger har ikke Rooney spilt for United enn Torres? Rooney har i hvertfall like mange målløse kamper for United som Torres har for Chelsea i år. Torres har ikke hatt en bra start, men har han klasse kommer han alltid tilbake Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Han har vært relativt dårlig (til torres å være ) siden før VM i sommer. Rooney har hvertfall snudd trenden som begynte omtrent på samme tid. Men han er god. 50mill god? Umulig å si nå. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Evra gjorde også mye bra i går. Og den redningen på strek var bra med tanie på at han klarte å se situasjonen og være i posisjon. Også å klare å være først på ballen med hodet i den situasjonen helt på slutten. Synes ihvertfal han skal ha 6. Han reddet ræva vår noen ganger i går At rooney har flere målløse kamper for oss en torres har for chelsea må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt på lenge Torres kommer nok til å gjøre det bedre med tiden, men det minner litt om Sheva. Kanskje verdens beste spiss når han gikk til Chelsea og prestasjonene stupte Han har vært relativt dårlig (til torres å være ) siden før VM i sommer. Rooney har hvertfall snudd trenden som begynte omtrent på samme tid. Men han er god. 50mill god? Umulig å si nå. Åpent spørsmål. Hva er 50 mill god? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis Torres blir toppscorer i PL neste sesong og Chelsea vinner ligaen, kanskje 50mill god. Uansett er det en fryd uten like å se nok et av storkjøpene til Mr. Chelski levere en stinker. Herlig Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Har større tro på Torres fra og med neste sesong. Han kom til Chelsea i en dårlig periode. edit. Og jakten på det første målet er en psykisk knekk han må komme over, og jeg tror at mye vil løsne når det kommer. Han hadde en fantatisk heading i går, kun stoppet av godt keeperspill fra VdS. Endret 7. april 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Absolutt ikke enig. Var flere klare gule kort han overså. Jeg synes ikke terskelen for gule kort skal ligge så lavt. Det er trossalt kontaktidrett som bedrives ute på matta. Å klage på mangelen på røde kort i en kamp som var blottet for stygge taklinger blir rett og slett for dumt. Den spilleren som kom nærmest rødt kort var i så måte Rio Ferdinand som karatesparket Malouda i ansiktet. Han slapp derimot unna med en advarsel (Zhirkov fikk forøvrig gult kort for et høyt spark som var langt mindre dramatisk). Torres har vært like antiklimatisk som jeg fryktet, men jeg vil fremdeles vente med å kalle han en flopp. Han kom ut av form til en klubb med brukket rygg. Å forvente at han tar verden med storm blir litt som å tro på julenissen. For å sette det i perspektiv så ble vel årets toppskårer i Premier League lenge karakterisert som en flopp til 300 millioner kroner? Jeg husker også hvor mye pes Drogba fikk i sin spede begynnelse på Stamford Bridge. Endret 7. april 2011 av LarsP 3 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Rio traff ballen først. Malouda må flytte seg. Endret 7. april 2011 av RePaC Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Rio sparket han i ansiktet. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Har sett spille blitt utvist for taklingen til essien i starten av kampen men det hadde vert strengt. Synes det er greit at alle ble på banen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Toppscårer i en sesong man vinner er ikke i nærheten av å godtgjøre 50 mill Han bør ihvertfall være en av de desidert viktigste spillerene i en rekke med titler og selge en haug av supporterutstyr Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Absolutt ikke enig. Var flere klare gule kort han overså. Jeg synes ikke terskelen for gule kort skal ligge så lavt. Det er trossalt kontaktidrett som bedrives ute på matta. Å klage på mangelen på røde kort i en kamp som var blottet for stygge taklinger blir rett og slett for dumt. Den spilleren som kom nærmest rødt kort var i så måte Rio Ferdinand som karatesparket Malouda i ansiktet. Han slapp derimot unna med en advarsel (Zhirkov fikk forøvrig gult kort for et høyt spark som var langt mindre dramatisk). Zhirkov tok et godt gammeldags saksespark, Unitedspilleren fullt oppreist, mens Rio tar et "vanlig" spark, Malouda bøyer seg greit ned. Synes avgjørelsen var helt grei. Og det at kampen var blottet for stygge taklinger er også feil. Chelsea hadde opptil flere stygge mot bl.a. Rooney og Carrick, se f.eks den første scenen i denne filmen. http://www.footytube.com/video/chelsea-manchester-united-apr06-77774?ref=hp_ozeit_mp Essien: Den mest grisete spilleren i PL. Har en forakt for hele typen, ønsker han blødende kjøttsår i underlivet. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er vesentlig forskjell i hvor hardt Zhirkov treffer Hernandez og hvor hardt Ferdinand treffer Malouda. At Malouda bøyer hodet et par cm bør ha ingen ting med utfallet av situasjonen å gjøre da Ferdinand initierer Minstry of Silly Walks-imitasjonen sin og sparker han regelrett ned. Stemplingen til Essien er klønete, men absolutt innenfor det man forventer å se i et slik oppgjør. Hadde han derimot tatt stamfoten til Rooney, så hadde jeg vært enig med deg. Essien har tapt seg stort de siste årene og jeg håper virkelig at han blir plassert på benken. Dersom Chelsea absolutt skal spille med et anker, så er Mikel et langt bedre valg. Det kjipeste i går var uansett å se at den spilleren med best teknikk på Chelsea, samt evnen til å gjøre det lille ekstra satt med skinnjakke og sendte SMS mens kampen foregikk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg