Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd

Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jevn kamp det her. Fikk berre sett første omgang på ein særs usamarbeidsvillig viasat og andre omgang på ein såvidt litt meir samarbeidsvillig stream, men trur ikkje dette er over endå. Chelsea spelte nok overall og statistisk sett best imo, men United såg langt farlegare ut framfor mål. Kan framleis gå begge vegar.

Og kva er det med Chelsea og å bli snytt for straffe i CL? latterleg. Det gule til VDS var jo også heilt på trynet.

Lenke til kommentar

Evra er en maskin - selv om han skremmer vettet av meg noen ganger...

Evra har jo vært rimelig elendig defensivt hele denne sesongen og er ikke akkurat mye å skryte av offensivt til tider heller. Nå så jeg ikke dagens kamp, men tviler vel egentlig på at han gjorde så mye annerledes fra tidligere.

Lenke til kommentar

Den siste er ikke straffe, men den med Evra var straffe

Ellers synes jeg vi klarer oss bra. En av de beste bortekampene for sesongen og vi er i en god posisjon.

Synes ikke Evra skal ha så mye tyn for denne kampen. Han gjorde en del dårlige ting, men han gjorde mye bra også.

Lenke til kommentar

Ikke ta avansementet på forskudd, folkens. Vi har et fantastisk utgangspunkt ja, men om Chelsea får en tidlig scoring er vi plutselig like langt.

Chelsea skulle hatt en straffe ja, men jeg er glad de ikke fikk den. På tide at vi får litt dommerflaks mot dem.

Lenke til kommentar

Godt med seier borte mot chelshit.

Både Torres og Essien skulle hatt to gule. Stygge stemplinger, etterslenger og filming hører ikke hjemme der. Bare ekkel spilling ac Chelsea.

God Natt!

Synes nå Ferdy sin nesten kvalifiserer til rødt, jeg. Spesielt det at han står og kjefter på Malouda etterpå er jo forkastelig.

Lenke til kommentar

Hva i helvete var det Solèr sa der? Chelsea ble robba for et mål? - Kansje robbet for et straffe...

Med tanke på at Lampard scorer i 98% av straffene han tar så er ikke det så langt fra sannheten. Selv om VDS var sykt bra i dag. Dere kan takke han for seieren i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...