Peritass Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har en terrengsykkel som jeg gjerne skulle hatt litt andre dekk på. Dekk som fungerer bedre på landevei enn vanlige terrengdekk. Mitt spørsmål blir da: må jeg bytt hjul i tilegg eller holder det med å bytte dekk. Hvilke dekk vil dere anbefalles? Skal sykkelen blir bare brukt til vanlig morsjonering så trenger ikke top of the pops. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Om du ikke trenger det beste av det beste, så vil jeg tro det skulle holde å bytte dekk. Hør med en sykkelforetning om de har noen gode landeveisdekk. Av det lille jeg har syklet i mitt liv, så har jeg merket stor forskjell på grove terrengdekk og fine asfaltdekk. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Du må ha et dekk som passer til den aktuelle felgen. Når det gjelder sykler så er det heldigvis ikke så mange ulike varianter. Det beste er nok å ta det gamle dekket (eller hele sykkelen) med til forhandler, så får du av rett type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå