Datafriken Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 jeg har en Emachines E725 laptop som gir med blå skjerm bare jeg tar på pc,en eller flytter på den og sliter veldig med og få tatt ut de filene jeg vil ha, satt harddisken i en dock stasjon og fikk hentet ut det jeg skulle ha. fikk kjørt recovery og så flyttet jeg litt på pc,en og fikk ny blå skjerm når jeg tok ut hardisken var dem veldig varm hva skyldes dette? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 nei men kan prøve Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 kommer ikke til viften :S Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke hvis du bruker trykkluft til å blåse på den eller støvsuger (hold støvsugeren på avstand fra selve maskinen...) Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 denne pc,en er meningen at noen skal kunne åpne den Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke helt samme, men kan gi tips: http://www.ehow.com/how_6361922_open-emachine-6810-laptop.html Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 takk for tipset Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Trykkluft på boks kan kjøpes ganske mange steder (Clas Ohlson, elkjøp, expert, Biltema). Anbefales på det sterkeste, da støvsugere har en stygg tedens til å bli statisk ladet med alt håret, støven, etc som kommer. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 tviler på at Elkjøp har trykkluft på boks her jeg bor Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dårlig elkjøp dere har da. Alternativt kan du satse på nettet. Tror multicom har noe sånt. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 pc er død luft blåste den, starten den og det luktet svidd Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lukte svidd kan komme av brent støv også, men det hørtes jo ikke gøy ut... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er også en fare for å ødelegge viften ved støvsuging eller bruk av trykkluft, dersom du lar den spinne alt for fort. Greier du å se om viften går rundt når du starter maskinen? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Det at det lukter svidd kan bety at støv har sneket seg imellom en plass hvor det går spenning, dermed blir det en svilukt. Starter maskinen (går den igjennom POST)? Fungerer viftene? Håper du har vært forsiktig. Har selv tatt livet av noen vifter, så det er defintivt ikke uungåelig. Endret 9. april 2011 av Lednar Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 får ingen skjerm bilde og viften har jeg passet på at ikke har gått for fort rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå