Ragglefanten Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 hei var nettop nede på butikken og kjøpte meg en grønn 0.12 fireline spørsmålet er da ser sjø ørreten senen min? eller burde jeg bruke den vanlige "gjennomsiktige" senen min som holder 4.5 kg takk for svar Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tja, tviler på at den ser senen. Jeg har brukt fireline lenge nå og har ikke merket noen nedgang i fangsten. Eneste er at fireline "bråker" litt mer, da den er litt grov. Lenke til kommentar
myriads Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 det eneste jeg faktisk har sett er at gul fireline virker som den synes bedre for fisken, mens grønn og grå fungerer best... Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjører vel en fortom av FC? Lenke til kommentar
LFCKriss8 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvilke farge det er på senen har vel strengt tatt ikke så veldig innvirking på om fisken biter eller ikke, så jeg tror ikke du skal være bekymret for at sjøøretten skal se senen din. I så tilfelle vil det ikke ha noen betydning. Jeg har selv fisket med grønn 0.12 fireline og merket ikke noen forskjell. Lenke til kommentar
myriads Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Eller gjør som magnus sier bruk fortom av FC (fluorcarbon) Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Hvilke farge det er på senen har vel strengt tatt ikke så veldig innvirking på om fisken biter eller ikke, så jeg tror ikke du skal være bekymret for at sjøøretten skal se senen din. I så tilfelle vil det ikke ha noen betydning. Jeg har selv fisket med grønn 0.12 fireline og merket ikke noen forskjell. den er vel litt mer gul aktig Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 det eneste jeg faktisk har sett er at gul fireline virker som den synes bedre for fisken, mens grønn og grå fungerer best... kanskje jeg prøver det da Lenke til kommentar
LFCKriss8 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvilke farge det er på senen har vel strengt tatt ikke så veldig innvirking på om fisken biter eller ikke, så jeg tror ikke du skal være bekymret for at sjøøretten skal se senen din. I så tilfelle vil det ikke ha noen betydning. Jeg har selv fisket med grønn 0.12 fireline og merket ikke noen forskjell. den er vel litt mer gul aktig Hehehe kommer litt an på hvordan du ser det. Jeg ville sagt gul/lysegrønn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Rød skal være den minst synlige for fiske ifølge undersøkelser. Personlig bruker eg alltid å ha fortom av mono eller FC på rundt 2meter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå