SuperJan Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja, står egentlig i topicen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Spør du om det går ann å kjøre winamp med en p4 cpu eller om radiokanalen p4 funker i winamp? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Skjønner at du skal være morsom, men jeg gidder ikke lese gjennom mange "moroposter". Vil ha et svar. Radiokanalen P4. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja, i begge overnevnte tilfeller. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Skjønner at du skal være morsom, men jeg gidder ikke lese gjennom mange "moroposter". Vil ha et svar.Radiokanalen P4. Men du skjønner vel kansje selv at det var et litt teit spørsmål. :wink: Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Okey, da var det jeg som dreit meg ut da. Jeg lurer på om det er mulig å høre på radiokanalen P4 Winamp. Hvis ja, hva er adressa eller URL'en til radiokanalen? MVH, Jan-Sølve Lenke til kommentar
talisar Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Tolket det selv som om winamp var P4 kompatibel.. det er ikke noe underlig i å gjøre det? Du kan kompilere et gitt program for en gitt cpu. Så det var ikke noe skøyeraktig over det:) Uansett. "Vi har valgt å bruke Microsofts WindowsMedia som infrastruktur for tjenestene. Dette er uten sammenligning det mest utbredte formatet, samtidig som fleksibilitet, lydkvalitet, kostnader og andre viktige aspekter er godt ivaretatt." Står det på siden dems. Det streames altså ikke i mp3, men du får da helt sikkert wm. codecs som kan brukes under winamp. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Sålenge du har fullversonen av winamp finker det fint med Windows Media steams også. Men det er bare fullversonen, ikke lite og standard. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Skjønner at du skal være morsom, men jeg gidder ikke lese gjennom mange "moroposter". Vil ha et svar.Radiokanalen P4. SuperJan Må du roe deg ned her, han spurte deg bare om hva du mente At du ikke har peiling i det heletatt er innlysende og at han avsluttet med en skjønner jeg jæv|i godt! Lenke til kommentar
BlackDrake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Sjønner spørsmålet veldig enkelt og greit.. Søkte selv etter det samme når jeg skulle høre P4 på Amarok (Linux) * mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Norge * mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Bandit * mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Hits Dette er adressen dirrekte til disse tre Selv om dette er en 6år gammel post //BlackDrake Endret 16. februar 2009 av BlackDrake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå