Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tentamen 2011


Anbefalte innlegg

hei vi har tentamen i morgen, temaet er Focus Magazine.

noen som har hadd det og kan fortelle meg hva de skrev om , for å gi meg tips, har funnet oppgavene til tentamen allerede :D men dette temaet var vanskleig. er ikek fornøyd. task1 og 2 er greie men task 3 :S

 

hva skrev du om ?

jeg har lagt ved oppgavene så vis noen kan se på de og gi meg noen hint så har det vært fint

. : )

EGV-2010ENG0012___F16S1.pdf

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv!

 

jo sant det , men hadde ikke skadet med noen tips fra folk som har hatt dette som eksamens oppgaver.. , som sagt synes je disse oppgavene var nogså teite.

Lenke til kommentar

Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv!

kom igjen no, vi må nå kjelpe den stakkars gutten ;)

Lenke til kommentar

Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv!

kom igjen no, vi må nå kjelpe den stakkars gutten ;)

 

haha , men ingen som er villig til å si hva de skrev om i denne store verden da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...