Petterboy95 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) hei vi har tentamen i morgen, temaet er Focus Magazine. noen som har hadd det og kan fortelle meg hva de skrev om , for å gi meg tips, har funnet oppgavene til tentamen allerede men dette temaet var vanskleig. er ikek fornøyd. task1 og 2 er greie men task 3 :S hva skrev du om ? jeg har lagt ved oppgavene så vis noen kan se på de og gi meg noen hint så har det vært fint . : ) EGV-2010ENG0012___F16S1.pdf Endret 4. april 2011 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv! Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv! jo sant det , men hadde ikke skadet med noen tips fra folk som har hatt dette som eksamens oppgaver.. , som sagt synes je disse oppgavene var nogså teite. Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv! kom igjen no, vi må nå kjelpe den stakkars gutten Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Dersom du har funnet oppgavene til tentamen, ville jeg ikke gått ut på nett om det! Og ihvertfall ikke spurt om hjelp videre.. Det virker da som om du har klart å hjelpe deg selv mer enn nok, og bør klare deg fint selv! kom igjen no, vi må nå kjelpe den stakkars gutten haha , men ingen som er villig til å si hva de skrev om i denne store verden da? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) oppgavene er overalt så regner med at lærere vet om det, våre var så late at de ikke gadd å lage ny prøve tho men du får ikkje opgåva mi skjø det får du klare selv Endret 5. april 2011 av grankongen Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 nå er jeg ferdig med alle tentamene , gikk supert, fant passordet te dem som lage all tentamenan, så gikk bra Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 nå er jeg ferdig med alle tentamene , gikk supert, fant passordet te dem som lage all tentamenan, så gikk bra Godt vi kan være stolte av den flotte norske ungdommen. 2 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 ja vi kan det, men for å være erlig så hjalp ikke det å finne oppgavene noe serlig + at matte tentamen som jeg hadde treng oppgavene , fant jeg ikke.. Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 ja vi kan det, men for å være erlig så hjalp ikke det å finne oppgavene noe serlig + at matte tentamen som jeg hadde treng oppgavene , fant jeg ikke.. tihi, med det gjore jeg jeg fant mattaoppgavene på nettet Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 fant dem etter tentamen æ : ( Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Lykke til på videregående. 2 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Lykke til på videregående. jo takk , mente du noe spesielt med dette? jeg tror det går supert på vidregående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå