Abigor Skrevet 7. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2017 Noen grunn til å ikke le av det du skriver? 1 Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 9. august 2017 Rapporter Del Skrevet 9. august 2017 Det nærmer seg folkens https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2017/08/09/195323168/frykter-gigantutbrudd-pa-island-denne-vulkanen-er-ekstra-farlig?autoplay=1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2017 Rapporter Del Skrevet 9. august 2017 Utsatt igjen? Tror den allmektige guden mangler litt presisjon med tiden, ellers liker han bare å være veldig konkret med konsekvenser, men svært ukonkret på tid. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. august 2017 Rapporter Del Skrevet 9. august 2017 Det har nærmet seg i over 6 år nå Vil det fortsatt være nærme om 6 år tro 2 Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Utsatt igjen? Tror den allmektige guden mangler litt presisjon med tiden, ellers liker han bare å være veldig konkret med konsekvenser, men svært ukonkret på tid. Nå er det ikke slik at om en løgner kommer med en profeti her inne, og tar så skammelig feil at han representerer noen gud. Tvert om, den dagen han satte tiden dette skulle skje, og det skjedde ikke da var han en falsk profet, en løgner. Vet ikke hva mannen utgir seg for å representere, JHVH er det iallefall ikke. Så han burde skamme seg, og han spotter den gud han faktisk sier han representerer. Det vil bli vanskelig for han når den tiden kommer at han skal stå til ansvar for det. Da har jeg sagt mitt i denne tråden. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2017 Rapporter Del Skrevet 12. august 2017 Den dagen en løgner kom med proefti og den dagen han satte tiden dette skjulle skje, og det skjedde da var han også en falsk profet, en løgner. At man sier riktig tidspunkt er ikke mindre sannsynlig enn å tippe i lotto, og folk vinner i lotto hver dag uten å være profet. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2017 Vi avlyser det hele. Ingen stor tsunami treffer Norges kyst og ingen Russland invadering. (ha ha er jo typisk nå det skjer, rett etter det hele ble avlyst) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2017 Vi avlyser? Trodde dette var klare profetier fra omnipotente guder. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2017 Det er jo bare å skaffe seg et automatvåpen, og bruke war of attrition i detaljgrad. Når de nærmer seg huset ditt, så gjør du full ild og tar 4-5 av dem i løpet av noen sekunder, og gjør taktisk retrett, Sånn fortsetter man til man har tatt dem alle sammen. Hvis alle sivile innstiller seg på denne taktikken, så er det umulig å tape. Spiller ingen rolle om de bomber huset ditt om du har stukket av for 30 sekunder siden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2017 Det funker nok bare om man heter Rambo og er på ett filmsett, og knapt da. 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Det er nå det skjer! Flodbølge og store stygge Russland kommer marsjerende mot vår vakre kyst og dyrebare land . Heng opp korset og bilde av Jesus og vær beredt alle mann! https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/09/18/195434063/vulkanekspert-advarer-om-katla-det-er-noe-som-skjer-der Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Det er nå det skjer! Flodbølge og store stygge Russland kommer marsjerende mot vår vakre kyst og dyrebare land . Heng opp korset og bilde av Jesus og vær beredt alle mann!Er dette ett årlig event eller noe? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Episk tråd det her. Skjønt det begynner morsomt, men så er det det der med å gi seg mens leken er god. Og der mener jeg personlig at det ble noe på overtid. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2018 Rapporter Del Skrevet 19. september 2018 Episk tråd det her. Skjønt det begynner morsomt, men så er det det der med å gi seg mens leken er god. Og der mener jeg personlig at det ble noe på overtid.Helt vanlig at slikt blir forskøvet i flere tiår, gjerne hele livet Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 26. september 2019 Rapporter Del Skrevet 26. september 2019 Det nærmer seg en ny stor tsunami, kjære landsmenn vær beredt og gled dere over å være beredt. "En enorm tsunami utløst av Etna, rystet verden, ja helt til Syria" Ja Norge er ikke så langt unna som Syria, vi er mye nærmere Island - norske kysten står for fall, så kommer Russland - når Norge allerede ligger med brukket rygg midt i tsunami kaoset Jesus vår gode Herre være med dere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2019 Rapporter Del Skrevet 26. september 2019 Hvor mange ganger skal dere bomme før dere lærer? 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. september 2019 Rapporter Del Skrevet 26. september 2019 Hvor mange ganger skal dere bomme før dere lærer? Hvor mange ganger skal du bite på før du lærer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2019 Rapporter Del Skrevet 26. september 2019 Hvor mange ganger skal du bite på før du lærer Bite på hva da? Jeg synes dette er festlig. 2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 27. september 2019 Rapporter Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Bite på hva da? Jeg synes dette er festlig. Det kan være Ninja Jesus og China Burger er troll. Da er det vi som er idiotene. Det er vi som biter på hver gang og de sitter hjemme og ler over hvor lettlurte vi er. Endret 27. september 2019 av Camlon 1 Lenke til kommentar
Pastorale Skrevet 14. april 2022 Rapporter Del Skrevet 14. april 2022 Om det ikke skjer på det ene, eller det andre, men på det tredje skal det skje, om jeg må be. I vår verden i dag, er jeg minst like flink til å forutse verdens skjebne som all verdens store spåmenn eller sannsigere, eller profeter. Elle melle deg fortelle, snipp snapp snute, Ukraina er snart ute. Hva vil skje? Det skal du få vite, bank under bordet tre ganger, spytt ut snusen. Krigen forlenges. Mer presisjons våpen, flere raketter. Sintere og sintere blir Bjørnen, med tre ben i sine kjever. Tyrkia vi snart tar deg. Sult og hunger, og pest har gode dager. Hav som reiser seg. Hav vann langt opp Themsen når. Folk i Kina roper ut, hjelp meg min Gud, sult og hunger og sykdom når, helt opp til babels tårn. Markene blir hvite, grøde, flyter i hjørme vann. Og gris og høns, hugges ned i mengde. Høns og kylling kastes på søpla full av sykdom. Egg mangel, og kjøtt til hamburgere, fører til stor mangel på matslag i det land som fører ann. Brød blir dyrt, og rasjoneres. Den som samlet i tide, takker sin Gud. Men folk må holde ut. Finnland som valgte Nato, blir underkuet verre en før, og Sverige må blø, for sine dårlige valg. Og Israel, du stride må, mot fiender som vil deg splitte og senke. I din dumhet du til slutt forstår st du ditt land måtte forsvare. Bare Gud kan deg bevare. USA dom du satte sånn lit til, må slite med sitt regnskap, og sitt slette pengespill. Dollar falt fra stor en høyde, til sorg og gremmelse. De fine hugges ned, og må sine hender tilskitne, i samme jord, som den usle bonde. Skjebnen skiller lite mellom fattig og rik, som lik er de alle lik. Uhygge seg breder, både natt og dag blir utrygg for mange. Og folk bryter seg inn som slanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå