Mr.M Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 så er det som å prøve å presse ut en uttørket kaktus med henda. Spørs om ikke du kjemper mot overmakten, -eller for å si det sånn, -ved tidligere anledninger av dommedag, er det "troende" der ute som har latt være å betale regninger og klatret opp på hustaket i påvente av bølgen. Da når man neppe inn med fornuft & velmenende tale. Forøvrig mistenker jeg sterkt at trådstarter har et avslappet forhold til dommedag. 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 27. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 TSSUUUNAMII!!!!!!!!!!!Ha ha ha, nå ble dere skremt tenkte jeg ...neida bare tuller, selv om NRK meddeler at en storflom blir tatt seriøst - i alle fall av myndighetene på Island. Noe turistene fortviler over, for hvilken turister har vel ikke lyst til å bli druknet av en flom? http://www.nrk.no/verden/vulkan-stengte-veier-1.11895083 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 TSSUUUNAMII!!!!!!!!!!! Evangeliet etter Lukas 7) Da spurte de: "Mester, når skal dette skje, og hva er tegnet på at dette skal begynne? 8) Han svarte: "Pass på at dere ikke blir ført vill! For mange skal komme i mitt navn og si: 'Det er jeg! Tiden er kommet!' Men følg dem ikke. Når dere hører om krig og opprør, så la dere ikke skremme!" 12) Men før alt dette skjer, skal de legge hånd på dere og forfølge dere, utlevere dere til synagogene og kaste dere i fengsel 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 En episk religiøs burn av dimensjoner... Lol. Nå har jeg sett alt. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Ja nå har vi altså blitt advart mot tsunami i august 2011, 2012, 2013 og 2014. Og advarselen er allerede fornyet til å gjelde innen 2030. Blir ikke vanskelig å tenke seg hva som skjer i 2030 akkurat. Ny utsettelse. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Går jo fort lei av å advare hvert år, like greit å fornye undergangen hvert 16 år i stedet for årlig 2 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Hvor er moderatorene? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Slapp av, har jeg lært noe fra å se på film så er det at når tsunamien kommer så dukker godzilla opp å redder oss alle + - de som er i veien der og da. 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 30. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg ønsker å komme med ett eksempel, på hvordan en tsunami kan utarte seg i en norsk fjord. Tenk deg hvor hjelpeløs du ville følt deg, om du var passasjer på cruiseskipet. Og tenk deg hvor konge du ville følt deg om du hadde klart å surfet bølgen uten å falle. Endret 30. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hvis guden din er så svak at hun ikke klarer å sende katastrofe og krig over oss, kunne du gjort jobben med å drepe noen tusen nordmenn istedenfor? Ville ikke det vært en tjeneste overfor gud? Endret 30. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 30. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hvis guden din er så svak at hun ikke klarer å sende katastrofe og krig over oss, kunne du gjort jobben med å drepe noen tusen nordmenn istedenfor? Ville ikke det vært en tjeneste overfor gud? Bibelens profetier om hva som skal skje på "den siste tiden" på jorden, lar jeg profetiene oppfylle på egenhånd. Her er noen eksempler på ting som skal skje, "i det siste tider", etter at Davids falne hytte(Israel) har blitt gjenoppreist(1948) der hans folk(jøder) fra alle verdens fire hjørner skal vende tilbake til sitt fedreland på ørnevinger(fly), og gjenopprette deres fedreland/Davids falne hytte (Israel) etter at dem har verdt spredt for alle vinder over hele verden. Disse profetiene har allerede gått i oppfyllelse og går i oppfyllelse den dag i dag. I denne perioden har det vert ganske fredelig i verden sier Bibelen, men i slutten av denne perioden skal ting begynne å skje raskt, altså siste del av endetids profetiene (før fredsriket starter). Disse endetids profetiene blir beskrevet tydelig og består blandt annet av dette: 1. Eksterm materialisme 2. Krig, uro, naturkatastrofer etc skal øke i omfavn, også i deler av verden hvor det tidligere har vert fredelig og stabilt i lengre tider. 3. Lovløshet 4. Stor kunnskap 5. Frafall fra kristen tro 6. Samling av politikk, økonomi og religioner 7. Forkaster Gud 8. Abnorm seksualitet 9. Falske håp om fred 10. Antikrist (falsk messias/fredsfyrste skal stå frem, samle og bedra verden) Dette er bare noe av endetidsprofetiene, alt sammen skal skje raskt på den siste tiden står det. Hvem seirer i denne tiden? Den som har mottatt Jesus i sitt hjerte og er blitt født på nytt vil en dag gå seirende ut av tiden. Og dere skal bli hatet mer og mer for mitt navns skyld. Men den som holder ut til enden, han skal bli frelst. Får å gjøre dette helt klart, Bibelen har aldri nevnt direkte at noen Tsunami skal treffe Norge, ei heller at Russland skal gå til krig mot vårt land. Dette er spekulasjoner som strengt tatt ikke har noe med Bibelen å gjøre. Det er riktig at det står i forbindelse med naturkatastrofer i Bibelen, at havet skal begynne å bruse, noe vi har sett allerede flere stedet (Japan, Thailand), Norge er ikke direkte nevnt i Bibelen, ei heller Japan og Thailand. Så vet du det, Abigor. Derimot beskriver Bibelen om såkalte trengselstider som skal inntreffe over hele jorden, der den aller verste tiden kommer helt på slutten (der er vi ikke enda) hvor både øyner/hud skal etse bort på både mennesker og dyr (kjemiske/atomvåpen), ikke engang fisken i havet skal være spisende. Det denne tråden kan være en påminner om, i alt sitt mer eller mindre troverdige sirkus, at Norge er ikke fredet fra hverken krig eller naturkatastrofer - selv om det fleste i vårt land oppfatter Norge som "ei tryg havn i verden". Jeg vil påminne og vekke opp folk, så sjokket ikke blir for stort når urolige vanskelige tider inntreffer, noe som kan skje snart. Det er noe som heter å få positive ting ut av det negative, historien har vist i Norge, at når krig/katastrofer har inntatt vårt land utifra så begynner folk å søke Gud. Det er du som er den ekte klovnen, når du begynner å skrive om at du eller andre skal drepe tusenvis av mennesker, det er bokstavlig helt tullete av deg - og har ingenting med denne tråden å gjøre, selv om du "desperat" prøver å komme med slike totalt usaklige idiotiske utsagn, som forøvrig ikke har noe med Bibelen sine profetier å gjøre. Jeg forventer overhodet ikke at du skal ta inn over deg, så mye som 1 ord som er skrevet her, siden du liksom lurer på om å gjøre "skole massakre" eller lignende er en tjeneste for Gud. Greit jeg skal svare deg på det, slik at du kan holde kjeft, svaret er NEI - noe mer enn det er ikke nødvendig å utdype. Vil forøvrig minne om, at Bibelen sier alt dette skal skje - før den generasjonen som fikk oppleve at Israel ble gjenopprettet dør ut. Altså den generasjonen som er 66 år i dag, skal ikke dø ut, før alle disse endetidsprofetiene har blitt oppfylt og fredsriket på jord begynner (ikke bli lurt av antikrist, gjerne google om hva antikrist er) EDIT: Jeg har lest innlegget ditt nedenfor Abigor, utifra ditt svar kan du tvilsomt ha lest innlegget du har svart på (nemlig dette innlegget her). Har du likevel lest det, så beviser det bare min følgende setning ovenfor "Jeg forventer overhodet ikke at du skal ta inn over deg, så mye som 1 ord som er skrevet her...." Endret 30. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Men guden din klarte jo ikke å drepe oss i august 2011. Og guden din klarte det ikke i august 2012. Også august 2013 var mislykket. Og du var jo ganske bestemt på at det skulle skje i august 2014. Er det ikke på tide å hjelpe guden din litt da? En så svak gud kan trenge hjelp fra deg. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 30. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Monster vulkanen ikke sagt sitt siste ord.Senest natt til idag - ett heftig jordskjelv som målte 5,4 opp -opp i krateret under gigant isbreen. Forøvrig har det vert 450 jordskjelv i dag. Er det oppvarming til en stor sprut? Forøvrig kan ett kraftig jordskjelv få ting og tang til å velte i havet, hva kan skje da? Ikke bare flodvann fra smeltet is, men Tsunami!Tsunami+Russland = Sant?http://www.dagbladet.no/2014/08/30/nyheter/vulkanutbrudd/island/jordskjelv/bardarbunga/35043321/ Endret 30. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 nå som august straks er over regner jeg med at du har din årlige forklaring på hvorfor jorden nok en gang overlevde undergangen, som forresten skjer flere ganger hvert år som personer med mye mer kunnskap om tegn til at verden går ned har forutsett. bønn utsetter det kanskje litt til? 2 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 31. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Skjer dette spesifikt, så skjer det før 2030. Sansynlegvis lenge før det. Jeg klarer ikke å fastsette noe årstall eller måned, slik som min galne og sprøe gode venn i åpningsinnlegget. Vi må bare være våkne og følge med i tiden, når det gjelder at verden skal gå inn i enda mer kaotiske tider - det gjelder både krig og naturkatastrofer - før antikrist kommer å skal samle enn dessorientert verden - det skal begynne bra - men antikrist har en satans agenda - og enstund deretter igen kjem den helt store enorme trengsel - etterfulgt av den ekte Jesus Messias gjenkomst, og fredsriket starter. Gled dere Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 31. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Psss: Jeg flyr til utlandet i dag, til ei tryggere havn. Jeg stoler nemlig ikke helt på Norge og Nato (selv om intensjonene er gode), når Tsunami og Russland kommer rullende inn over landet. Jeg kommer igjen når ting har roet seg litt angående Tsunami trusselen og Russland trusselen. Jeg vil nemlig påstå at farenivået er rødt for begge deler og vil være det enstund fremover.Siden jeg er en så svært viktig person i denne verden sammenhengen, så ser jeg det som naturlig at jeg reiser til ett sted hvor sjansen for å overleve er større.Snakkes gode landsmenn. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Hva du påstår er det ingen som bryr seg om. Det er fordi du er en klovn uten troverdighet. Trusselnivået for Russland og tsunami er grønn. Det har det vært helt siden du begynte å gnåle om fantasiene dine for mange år siden. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 31. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Grønn? He he, grønn? Du burde stemt SV, som vil ha vekk hele forsvaret vårt, fordi vi ikke har noen fiender! Har landet i Danmark, kommer Tsunamien nå, så ligger jeg #### dårlig ann! Heldigvis skal jeg få meg vekk herfra så raskt som #### Endret 31. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå