Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

BREAKING NEWS!

 

Stadig kraftigere skjelv!!

 

ADVARSEL: TSUNAMI FARE!!

 

Jordskjelvene fortsetter under Islands største vulkanske system.

 

De siste 48 timene alene er det registrert mer enn 2100 jordskjelv under isbreen

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Stadig-kraftigere-skjelv-under-Brarbunga-7676914.html

 

Monsteret har nok våknet opp igjen

 

u3J0MWk.jpg

 

(satellitfoto Eyafjellajøkul)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du prøve å komme med propagandaen din igjen (det er ganske tydelig at du KUN er ute etter oppmerksomhet), så bør det nevnes at lava og jordskjelv på island ikke akkurat er noe breaking news. Sikkert kjipt for de som bor der, men ikke for meg her i Norge.

 

Ikke noe som tyder på noe massiv flodbølge for europa gitt. Men selvsagt, for hver nyhet så er overdrivelse ikke noe nytt for deg.

Lenke til kommentar

BREAKING NEWS!

 

Stadig kraftigere skjelv!!

 

ADVARSEL: TSUNAMI FARE!!

 

Jordskjelvene fortsetter under Islands største vulkanske system.

 

De siste 48 timene alene er det registrert mer enn 2100 jordskjelv under isbreen

 

HARDE FAKTA: For cirka 8500 år siden hadde denne vulkanen ett utbrudd som skapte jordens største lavastrøm med et volum på 21-30 km3 som dekket omtrent 950km2. Over tid har denne vulkanen slupper ut mer lava enn noen andre vulkan på planeten.

 

Er du beredt? Vær beredt! Jesus elsker deg og dine, våkn opp og ta din tilflukt til Han!

 

Bryter magmaen isens overflate øker det sjansene for et utbrudd, men hvor stort vulkanutbruddet blir er det ingen som vet, konsekvensene kan bli katastrofale for hele Europa!

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Stadig-kraftigere-skjelv-under-Brarbunga-7676914.html

Er det slik at du prøver å skremme oss til å tro på din gud?

 

Skal vi la oss overtale til å tro på den religionen som skremmer oss mest?

 

Er dette noe annet enn grunnløs skremselspropaganda?

Lenke til kommentar

Mesteparten av den vulkanske aktiviteten har så langt foregått på mellom fem og ti kilometers dyp, og det er fortsatt mulig at vulkanen roer seg ned.

Dersom utbruddet først kommer, kan det imidlertid få enorme dimensjoner.

 

- I utbruddet i 1362 skjøt Ørafajökull ut mellom 10 og 20 kubikkilometer med aske, sier Selbekk.

Dette tilsvarer fire millioner olympiske svømmebasseng fylt til randen, og er mer enn nok til å skape globale problemer.

Til sammenligning :) var utbruddet på 0,27 kubikkilometer fra Eyjafjallajökull nok til å lamme flytrafikken i 2010.

Kilde: BT

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Bardarbunga-truer-flytrafikken-3182261.html

post-160065-0-24628800-1408803690_thumb.jpg

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

Dette er ikke propaganda, dette er fakta på ett gitt scenario - som har potensiale til å utfolde seg når tid som helst.

Er "slapp av, det blir ingen flodbølge eller russisk invasjon" fakta på ett gitt scenario - som har størst potensiale til å utfolde seg den nærmeste tiden?

 

Vil du at jeg skal tro på din gud?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Nei.

 

Bort sett fra at det er et bilde over europa så ser vi ikke noe mer...

He he aiii for ett fantastisk svar.

 

Ja, det du kom med ga oss ingenting. Et bilde som man ikke kan se på (pga for få piksler), og noen kompliserte antagelser/påstander i en meget kort setning, som potensielt brygger på en del faktafeil.

 

Det var kanskje for å være litt morsom, da du ser ut til å nyte å komme med tomme anklager og skremselspropaganda.

 

Et "Nei" er et så konsist svar på at jeg ikke er enig, uten samtidig å vite helt sikker på nøyaktig hva du referer og henviser til. Så var det er foreløpig alt du får.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Nei.

 

Bort sett fra at det er et bilde over europa så ser vi ikke noe mer...

He he aiii for ett fantastisk svar.

 

Ja, det du kom med ga oss ingenting. Et bilde som man ikke kan se på (pga for få piksler), og noen kompliserte antagelser/påstander i en meget kort setning, som potensielt brygger på en del faktafeil.

 

Det var kanskje for å være litt morsom, da du ser ut til å nyte å komme med tomme anklager og skremselspropaganda.

 

Et "Nei" er et så konsist svar på at jeg ikke er enig, uten samtidig å vite helt sikker på nøyaktig hva du referer og henviser til. Så var det er foreløpig alt du får.

 

Du imponerer meg noe helt vanvittig over ditt utrolige svar som overgår selv det mest utroligste dimensjoner. Det er som jeg har blitt født på nytt av ett stjernesmell og kjenner en helt ubeskrivelig glede når jeg nå forstår at ingen kan komme med ett bedre svar enn deg.

 

Dessverre så vil det hjelpe deg lite, når først flodbølgen måtte komme å få norske mann i hus og hytte til å bli helt stumme av begeistring av dine intellektuelle svar, eller? kanskje folket vil glemme dine svar like fort som flodbølgen kom skyllende inn over Kyst Norge, etterfulgt av en stor Russisk bjørn som kommer bestemt marsjerende inn for å spise masse laks i vårt land.

 

post-160065-0-76910900-1408930792_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du har nå gnålt om flodbølge i flere år nå.

 

Og du har sagt at du skal fortsette å gnåle om flodbølge i 16 år til.

 

Selv om det ikke kom noen flodbølge i august 2011 (avverget ved bønn?).

 

Selv om det ikke kom noen flodbølge i august 2013.

 

Du er en klovn som ingen kan ta seriøst.

Lenke til kommentar

#

China Burger

 

Skjerpings. Hvor ble det av å diskutere argumenter?

Hvis du synes det er så imponerende at jeg rett og slett spør hva du vil frem til, så bør det ikke være så vanskelig å rette opp i innleggene dine slik at de blir leselige?

Din refødsel har tydeligvis ikke gjort noe bra, for du er like besatt på å gjøre alt annet enn å diskutere noen sak. Selv ikke når jeg ber deg spesifisere så finner du en måte å komme med dritt, som trollet du er.

Dog trenger jeg ikke sitte på noen høy hest, for du klarer ikke komme deg opp av graven du har gravd helt selv, og som du kaver rundt i. Ironisk nok så klarer du derimot ikke å begrave stridsøksen.

 

Håper denne tråden blir stengt. Men er vel ikke noen moderatorer som orker å nærme seg den.

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Håper denne tråden blir stengt.

 

Det er det vel ingen grunn til? Selv om det evt. oppleves provoserende og irrasjonelt at noen gir uttrykk for denslags "overtro" er det vel allikevel helt legitimt å tro på syndflod & dommedag? I Norrøn tid trodde man på Ragnarok, det ble senere erstattet av kristendom/syndflod. Til overmål er sistnevnte norsk statsreligion, subsidiert med flere hundre millioner kroner i året, så å mene noe om dette tema er dermed helt i tråd med vedtatt norm.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Ragnarok

http://snl.no/dommedag

http://no.wikipedia.org/wiki/Syndflod

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var nå ikke budskapet som var problemet. Ja, det er kan til tider være ganske underholdende.

 

Er bare personangrep eller annet tull (ja, inkludert meg selv) det glir ut i, og selv om jeg faktisk prøver å presse ut noe fakta, eller ikke prøver å komme med noe tull, så er det som å prøve å presse ut en uttørket kaktus med henda.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...