China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Ja, det er flott at vi kan stoppe dette off-topic greiene. Så lenge vi fokuserer på de faktiske tingene, uten måtte dra det ut i alle mulige bibelske tekster, skremselpropaganda, personhets, eller andre overtroiske saker, så er jeg fornøyd. Jeg kom i hvert fall ikke inn hit for å diskutere deg, eller hva som er til vårt beste, så den saken kan vi like greit legge død. Trykk på bildet, jeg svarer med kroppsspråk Hr.Dorull eller var det Andrull? Neida, bare kødder Selvsagt må vi angripe sak og ikke person, trodde vi hadde blitt enige om det snart nå! Endret 22. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Godeste Hr.Abigor, til tross for min debatt respekt for deg - så ønsker jeg ikke diskutere dette mer med deg, det blir simpelhet for mye kverrulering etter min smak - i tillegg til direkte personangrep som iblandt kommer ut av rammens sunne fornuftige kontroll. Det kan godt hende du finner andre, som ønsker å fortsette dette temaet med deg og samtidig føle at det er helt greit - men det blir ikke med meg på nåverende tidspunkt. Jeg har sagt nok, og ønsker ikke å si mer om dette nå. Det er åpenbart at du ikke ønsker å svare på kritiske spørsmål. Det blir simpelthen for vanskelig. Du liker å spre hat, være dømmende og ønske død og ødeleggelse for andre mennesker. Når du får motsvar mot dine hatfulle ytringer, så ønskre du plutselig ikke lenger å svare. Kanskje fordi du vet at ærlige svar ville gjort det tydelig selv for deg hvilken verdiløs ideologi du har. Og slapp helt av, jeg forstår absolutt alvorlighetsgraden i dette. La meg bare ta et eksmpel: Du bør forstå at noe er svært gale i samfunnet, når par i dag sier "mine barn, dine barn og våre barn". Hvorfor er det ille med "mine barn, dine barn og våre barn"? Barn trenger voksne og da er det jo bra, ikke ille, at voksne tar ansvar for barna sine. Endret 22. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Godeste Hr.Abigor, til tross for min debatt respekt for deg - så ønsker jeg ikke diskutere dette mer med deg, det blir simpelhet for mye kverrulering etter min smak - i tillegg til direkte personangrep som iblandt kommer ut av rammens sunne fornuftige kontroll. Det kan godt hende du finner andre, som ønsker å fortsette dette temaet med deg og samtidig føle at det er helt greit - men det blir ikke med meg på nåverende tidspunkt. Jeg har sagt nok, og ønsker ikke å si mer om dette nå. Det er åpenbart at du ikke ønsker å svare på kritiske spørsmål. Det blir simpelthen for vanskelig. Du liker å spre hat, være dømmende og ønske død og ødeleggelse for andre mennesker. Når du får motsvar mot dine hatfulle ytringer, så ønskre du plutselig ikke lenger å svare. Kanskje fordi du vet at ærlige svar ville gjort det tydelig selv for deg hvilken verdiløs ideologi du har. Jeg har hørt dine ord, du trenger ikke repetere deg mer ovenfor meg. Jeg er ikke interessert i å diskutere mer med deg. Trenger du nærmere forklaring si henviser jeg til mitt forrige innlegg til deg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Feigt. Du kan beholde hatet og fordommene dine uten å ta ansvar for dine ytringer. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Ja, det er flott at vi kan stoppe dette off-topic greiene. Så lenge vi fokuserer på de faktiske tingene, uten måtte dra det ut i alle mulige bibelske tekster, skremselpropaganda, personhets, eller andre overtroiske saker, så er jeg fornøyd. Jeg kom i hvert fall ikke inn hit for å diskutere deg, eller hva som er til vårt beste, så den saken kan vi like greit legge død. Hvis vi skal diskutere geologi og hydrologi så hører det hjemme i vitenskapsforumet. Der er flodbølger on-topic. De faktiske tingene. Men årsaken til at China Burger ønsker å diskutere dette er fordi han har religiøse fantasier og psykose om at samfunnet er i oppløsning, moralen er fordervet, gud skal straffe nordmenn og den eneste måten denne svake guden klarer å gjøre dette på er: -å skape en flodbølge over Norge for å drepe nordmenn og ødelegge landet. -å ta kontroll over Russland slik at Russland innvaderer halve Norge. Det er ikke noe grunnlag for å i det hele tatt diskutere en flodbølge som skal ødelegge Norge. Det er heller ikke noe grunnlag for å diskutere om Russland skal invadere Norge. Å dra inn vitenskap og fakta er bare et forsøk på å skape et pseudovitenskapelig inntrykk av temaet. Late som det er noe sannhet i alt tullet China Burger serverer. Norge har bedre moral idag enn noen gang tidligere i historien. Samfunnet i Norge idag står sterkere enn noen gang tidligere. Eneste årsaken til at dette er et tema er fordi China Burger tror han er bedre enn alle andre, tror at nordmenn er dårlige mennesker (fordi vi ikke tror på hans religion?) og fordi China Burger tror at guden hans skal straffe oss. Dette er det interessante. Å diskutere flodbølge og russisk invasjon er fullstendig uinteressant. Det er ikke noe grunnlag for det (annet enn religiøse fantasier om død og dommedag). Å dra inn geologi og hydrologi i denne diskusjonen er bare nyttig for China Burger for å slippe reaksjoner på sine hatfulle, grunnløse, feilaktige, fantasifulle ytringer. Alle slike fantasier har vi hørt tusenvis at ganger før. Manson hadde de, Breivik hadde de, hvert eneste år dør det religiøse dommedagsidioter som var helt sikre på at verden kom til å gå under i deres levetid. Akkurat som China Burger en dag kommer til å dø uten at noe av det han håpte på kom til å skje. Endret 22. august 2014 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Vi kjenner jo utsagn som: En stor flodbølge skal ødelegge halve Nord-Europa, og den kommer i august 2011. Jeg ville iallefall ikke vert i en hytte ved norskekysten hele august 2011. Jeg for min del stikker også vekk i august, sånn for sikkerhetsskyld! Visst han virkelig har fått dette synet fra Gud, så er hans syn riktig og vil hende i august 2011. Det fordi Herren sa til han og deretter gjentok at tsunamien ville ramme i august 2011. Dette er utsatt til 2013. Det er bekreftet at tsunamien ble utsatt fra 2011 til 2013. Bønn kan være årsaken. At det vil komme en tsunami til Norge er ikke mine ord alene, og det er heller ikke jeg som har fått det "synet". Men det har blandt annet lebesbymannen (Anton Johansen) fått sett. Martin Andreas Ramsøy og menigheten prøvde å få det ut til media, angående synet om at tsunami kommer i agust 2011 (en dato som for ordensskyld Anton Johansen ikke har noe med å gjøre), men media ville ikke ha det! Når det gjelder spesifikt august 2011, så kommer det fra "syredrømmer" som du kaller det Noah ble 950 år. La oss si at [katastrofene vil inntreffe] i løpet av det neste 0-12 årene for å være på den helt sikre siden For ordensskyld er Anton Johansen blant annet kjent for å ha "forutsett" første verdenskrig etter krigens utbrudd og "forutsett" at Titanic skulle synke etter at skipet sank. Det er ingen tegn på at karakteren Noah har eksistert. Det som er helt sikkert er at ingen mennesker noen sinne har blitt 950 år. Stakk du av i august 2011 China Burger? Var det riktig av media å ikke bry seg om flodbølgen august 2011? Var det riktig av media å ikke bry seg om flodbølgen august 2013? Var profetien om flodbølge i august 2013 også en syredrøm? Ble flodbølgen august 2013 avverget på grunn av bønn? Blir flodbølgen august 2013 utsatt til august 2015? Vil flodbølgen august 2015 også bli avverget av bønn? Så flodbølgen ble først utsatt 2 år. Nå har du utsatt katastrofene 0-12 år? Altså istedenfor august 2011 ble det utsatt til august 2013 og nå har du utsatt det til 31. desember 2029? Og du sier at du ikke kommer til å utsette det ytterligere? Narr meg til å le. Du er en klovn. Endret 22. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Altså istedenfor august 2011 ble det utsatt til august 2013 og nå har du utsatt det til 31. desember 2029? Og du sier at du ikke kommer til å utsette det ytterligere? Narr meg til å le. Du er en klovn. Hehe. Han har faktisk utsatt det enda litt til. Nå er vi oppe i 16 års utsettelse. Jeg snakker om det neste 16 årene (2027/2028) hele hendelsesforløpet, det er ikke noe nytt der, slik har jeg ment det siste 20 årene. Og av en eller annen grunn så er det mer spesifikt at den kommer innen 2030. At den kjem innen 2030 derimot, er mer spesifikt, siden innen den tid inkluderer alle hendelser som er henvist av Bibelske profetier tilhørende endetiden før fredsriket. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Det er på sin plass å komme med fakta angående Island sine vulkaner - som før eller siden kan føre til en katastrofal flodbølge, som vil komme i enorm hastighet mot det europeiske kontinentet.Vi snakker ikke bare om Nederland, Danmark, England og slike svært utsatte land. Vi snakker selv om vårt eget kjære Norge, der vår lange kyststripe vil bli hardt rammet.Midt i det kaoset som oppstår i Europa, vil Russland utnytte situasjonen til å angripe Norge. Dette er ett svært sansynleg scenario, kall det gjerne en profeti - men være klar over at spesifikt denne profetien ikke kommer direkte fra Bibelen (hverken Russisk angrep av Norge eller flodbølge mot Norge er direkte nevnt i Bibelen) - selv om det Bibelske profetier svært tydelig snakker om enorme naturkatastrofer og kriger som vil oppstå i denne tiden, inkludert store flodbølger.1. I løpet av de siste 500 år har Islands vulkaner trolig stått for 1/3 av den totale produksjonen av lava på kloden2. Geologer forklarer den høye konsentrasjonen av vulkanske aktivitet i området med Islands plassering på den midt-atlantiske ryggen, og at det er et enormt varmepunkt under øya. 3. En del vulkanske aktivitet forekommer også i havet utenfor øya, spesielt utenfor sørkysten. Dette inkluderer undersjøiske vulkaner4. De viktigste vulkanene på Island er: På den sørvestlige delen av øya: Hekla, Öræfajökull og Snæfellsjökull. Isbreen Mýrdalsjökull ligger på toppen av Katla, Eldgjá og Laki. I de indre og nordlige områdene av øya: isbreen Vatnajökull med vulkanene Bárðarbunga, Grímsvötn og Kverkfjöll. Ellers finner man Krafla, Askja og Herðubreið.5. Det er også flere områder på øya som har stor geotermisk aktivitet6. Øya har rundt 130 vulkanske fjell, hvorav 18 har hatt utbrudd siden bosetningen av Island begynte.Kilde: Wikipedia Endret 22. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Vi snakker ikke om Nederland, Danmark, England og Norge. Vi snakker ikke om Russland. Vi snakker ikke om flodbølger. Vi snakker om dine religiøse syrefantasier. Din psykose. Din verdiløse ideologi. Alt du sier er fullstendig usannsynlig. Det er ingen som tar deg seriøst. Og med tanke på alt tullet du har sagt og hver gang du sier noe tar du feil. Så er det kanskje med god grunn at du ikke blir tatt seriøst? Du blir ikke tatt seriøst fordi du ikke har noe grunnlag for å si alt det tullet du sier. At du prøver å ro deg unna med banale fakta fra wikipedia endrer ikke dette. Endret 22. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Naturkatastrofer, ulykker og nød er ikke fremmede tema i Bibelen. Det som skjer det skjer, det som ikke skjer det skjer ikke. La fremtiden, nåtiden og fortiden tale for seg selv - men vær klar over hvilken tid vi lever i - en tid der Norge snart vil få en forandring til det verre, som fort vil komme som ett sjokk på mennesker som til dømes Abigor. Jeg vil bare at dere skal være forberedt på hva det nå skal være, slik at dere ikke blir handlingslammet og forvirret eller det som verre måtte være. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Naturkatastrofer, ulykker og nød er ikke fremmede tema i Bibelen. Det som skjer det skjer, det som ikke skjer det skjer ikke. La fremtiden, nåtiden og fortiden tale for seg selv - men vær klar over hvilken tid vi lever i - en tid der Norge snart vil få en forandring til det verre, som fort vil komme som ett sjokk på mennesker som til dømes Abigor. Jeg vil bare at dere skal være forberedt på hva det nå skal være, slik at dere ikke blir handlingslammet og forvirret eller det som verre måtte være. Men du lar ikke fremtiden tale for seg selv! Du tar på deg rollen som en som vet hva som skjer. Det er jo bevist at du ikke gjør! Likevel insisterer du på å vite "sannheten". Du tror du vet hva som kommer til å skje, men det er tydelig for alle andre enn deg selv at du ikke vet dette. Det tydeligste tegnet på hvor feil du tar er at det eneste du gjør er å komme med påstander. Du gir ikke noe grunnlag for at noen skal ta deg seriøst. Og du klarer heller ikke å svare på spørsmålene anngående dine påstander. Det vil ikke komme noen forandring slik du sier. Ikke noe sjokk. Ikke noe russisk invasjon. Ikke noe flodbølge over Nord-Europa. Alt dette er din syrefantasi, en fantasi helt uten grunnlag i virkeligheten. Du vil bare at mennesker skal dø. At det vi har bygget opp skal ødelegges. Og grunnen til at du ønsker dette er fordi vi ikke tror på den svake ynkelige guden din. Den lille jævelen du kaller "herre". Et patetisk fantasifoster som du legger all din lit til. Du håper at den svake guden din skal drepe nordmenn fordi nordmenn ifølge deg er onde syke mennesker. Men er det ikke du som er et slikt umoralsk menneske? Og nå skal liksom en hollywoodfilm med skuespiller Nicholas Cage tale din sak? Du er en klovn China Burger. Endret 22. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) La oss si det på ett språk du forhåpentligvis forstår! Det blir en jævlig brutal verden når trengselstidene for alvor begynner. Ja du har helt rett, jeg er både umoralsk, full av synd og drit fra topp til tå. Det er nettopp derfor jeg har satt min lit til Messias, som kjøper oss fri fra mennesket sin syndige natur - i hele sitt vide spekter. Vi er tross alt født syndere, vi er ett menneske som er totalt fortapt uten nåden fra Guds sendte frelser - fordi ingen kan komme inn i hans rike selv med den minste aller minste synd. Dette er ett glad budskap som en hel verden har fått hørt om, men det fleste vender Bibelen ryggen - den mest leste og kjøpte boken i hele verdenshistorien. Gud har gitt mennesket sin frie vilje til å velge, han er også rettferdig sier Han.Jeg velger å tro Han på det, min tro er så sterk på Jesus at sammenligner du det med min tro på en Tsunami og Russisk invasjon av Norge - så er forskjellen 100 prosent på Jesus og kun 1 prosent på Tsunami og Russland. Til tross for det, så tror jeg likevel at Norge vil få oppleve både Tsunami og Russisk inntog av vårt land - hva som skjer først av Tsunami eller Russland, det vet jeg ikke, men jeg har mest troen på at Russland vil komme i forbindelse med en flodbølge som skaper kaos i ett Norge som fort blir tatt litt på senga! Endret 22. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg er hverken full av synd (jeg har ingen synd), jeg er ikke umoralsk og jeg er ikke drit fra topp til tå. Vi er ikke født syndige. Snakk for deg selv. Kanskje du er født syndig, det er ikke jeg. Jeg har ikke blitt født syndig og jeg har ingen synd. Selv om jeg ikke har noe synd er det siste jeg vil å komme inn i din svake guds himmel. Jeg vil heller dø enn å komme dit. Alt er bedre enn å leve i en svak men grusom diktators hage. Og jeg oppfører meg ikke overmoralsk overfor andre. Jeg snakker ikke negativt om sammensatte familier. Jeg generaliserer ikke overfor en hel befolkning der jeg anklager dem for utroskap, voldsforherligelse og dårlig oppførsel. Jeg sier ikke at det norske samfunn er råttent og i oppløsning. Det er feil. Det norske samfunnet er hverken råttent eller i oppløsning. Jeg kan ikke tilbe din gud, en svak gud, som ikke klarer å rydde opp på andre måter enn å drepe masse mennesker. Det er bare diktatorer som opererer på den måten. Vi ser det fra Nord-Korea, Røde Khmer, Islamic State og andre grusomme samfunn. Den eneste måten disse svake lederne klarer å rydde opp på er å begå massemord. Jeg kan ikke tilbe en så svak gud China Burger! Og jeg forstår ikke hvordan du klarer det heller. Din tro på russisk invasjon og flodbølge er på lik linje med andre psykopaters tro og ønske om død. Charles Manson var overbevist om at det skulle bryte ut rasekrig. ABB har sine ville ideer om krig og katastrofer. Og her har du, kun basert på din religiøse fantasi og syredrømmer fra sinnsyke mennesker, en tro på at russland skal invadere norge og en flodbølge skal ramme nord-europa. Og dette håper du på, du ønsker at det skal skje, fordi av en eller annen grunn så vil død og ulykke føre til at flere mennesker skal tro på din gud? Hvordan er dette ikke galskap? Hvordan kan noen ta dette seriøst? Endret 22. august 2014 av Abigor 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Straffen mot Norge kan unngås, viss folket vender om fra sin fortapte søvn i tide. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Hvilken straff? Vi har jo ingen straff her. Det vi har er deg, en religiøs klovn som ønsker død og ødeleggelse over alle nordmenn fordi vi ikke klarer å tilbe din svake gud. Så har vi jo ventet på denne såkalte "straffen". Vi ventet i august 2011. Vi venter nå i august 2013. Og hver gang du sier en dato så skjer det ingenting. Og vi har jo en lang kø av idioter som sier det samme som deg. Massemordere, psykopater, religiøse fjols, alle sammen skriker om hver sin ide om katastrofer og endetid. Og de har skreket i hele menneskets historie. I tusenvis av år sier disse "nå skjer det snart, på tide og vende om til min religion". Og hver eneste gang, hver eneste dag, i tusenvis av år, har det aldri skjedd noe. Ingenting har skjedd. Og alle disse trodde at de hadde rett. Og her er du og sier nøyaktig det samme. Du tar feil akkruat som alle dine forgjengere opp igjennom historien. Er det ikke rart at fantasiene dine ikke klarer å overbevise noen andre enn deg selv? Endret 22. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg prøver forsåvidt ikke å overbevise noen, jeg liker bare i blandt å skravle i vei om tsunamier, russere og det som bedre måtte være.Akkurat nå minner du meg om at vi oppfører oss nesten som ett gammelt kranglete ektepar Endret 22. august 2014 av China Burger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Så vi har enighet om at dette bare er babbel om dine usannsynlige religiøse fantasier som ikke har noe grunnlag i virkeligheten? Jeg prøver å oppføre meg med en viss fornuft og rasjonalitet. Dine påstander er blottet for begge deler. Hva er meningen med fri vilje deresom guden din skal drepe de av oss som bruker den? Hele troen din er jo latterlig, du finner ingen støtte i de store kirkesamfunnene. De aller fleste kristne er uenige med deg. Du skaper enorme paradokser med en så absurd tolkning av bibelen. Endret 22. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 BREAKING NEWS!Stadig kraftigere skjelv!!ADVARSEL: TSUNAMI FARE!!Jordskjelvene fortsetter under Islands største vulkanske system. De siste 48 timene alene er det registrert mer enn 2100 jordskjelv under isbreenHARDE FAKTA: For cirka 8500 år siden hadde denne vulkanen ett utbrudd som skapte jordens største lavastrøm med et volum på 21-30 km3 som dekket omtrent 950km2. Over tid har denne vulkanen slupper ut mer lava enn noen andre vulkan på planeten.Er du beredt? Vær beredt! Jesus elsker deg og dine, våkn opp og ta din tilflukt til Han!Bryter magmaen isens overflate øker det sjansene for et utbrudd, men hvor stort vulkanutbruddet blir er det ingen som vet, konsekvensene kan bli katastrofale for hele Europa!http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Stadig-kraftigere-skjelv-under-Brarbunga-7676914.html Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Klarer du å din gud å forutsi hva som skjer da? Som når, litt mer nøyaktig enn de neste 16 årene? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå