Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!

Anbefalte innlegg

Vi må nok tilbake til Storeggaraset for å finne en skikkelig flodbølge mot Norge, og denne ble utløst av ett underjordisk skred/utrasning. I forbindelse med starten av oljeboringen ble det kjørt en del seismikk for å forsikte om at boringen ikke ville føre til noe nytt slikt ras, så at noe i en slik skala skulle skje igjen er nok tvilsomt. Til det vil jeg anta at massen og volumet blir for lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke det optimale svaret på eksakt hvem Gud er, Han liker ikke å plage, men Han kan refse sine barn - det kalles vel oppdragelse.

Det er en ondskap og urettferdighet i denne verden, som Han vil få vekk, denne ondskapen kommer ikke fra Gud - men fra Satan. Det er en frafallen verden, Gud vil rydde opp. Viss noen går i mot Hans planer, så kan det i blandt få brutale følger.

Kan du refse dine barn som oppdragelse? Kan du drukne dine barn dersom de er onde?

Hvis gud ønsker å få vekk ondskap og urettferdighet i verden, hva venter han på? Hvis gud vil rydde opp, hvorfor er det ikke ryddet opp?

Jeg har et loft jeg skulle ryddet opp i. Men jeg har ikke gjort det. Er jorda guds loft?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke det optimale svaret på eksakt hvem Gud er, Han liker ikke å plage, men Han kan refse sine barn - det kalles vel oppdragelse.

Det er en ondskap og urettferdighet i denne verden, som Han vil få vekk, denne ondskapen kommer ikke fra Gud - men fra Satan. Det er en frafallen verden, Gud vil rydde opp. Viss noen går i mot Hans planer, så kan det i blandt få brutale følger.

Kan du refse dine barn som oppdragelse? Kan du drukne dine barn dersom de er onde?

Hvis gud ønsker å få vekk ondskap og urettferdighet i verden, hva venter han på? Hvis gud vil rydde opp, hvorfor er det ikke ryddet opp?

Jeg har et loft jeg skulle ryddet opp i. Men jeg har ikke gjort det. Er jorda guds loft?

Gud gjør ikke alt på 1 dag, gjør han vel? Han gjør tydeligvis ikke det! Sowhatever står det ikke noe om at 1000 år for mennesket, er som 1 dag for Gud?

Forøvrig har du noe mer å meddele om tsunami, noe nytt vi ikke har hørt - nye synspunkt, informasjon etc?

Lenke til kommentar

Guden din klarer ikke å gjøre alt på en dag? Fordi guden din er svak? Eller?

Jeg kan rydde på loftet på en dag. Likevel har jeg ikke brukt en dag på det enda. Om gud kan rydde opp på jorda, hvorfor vente?

Er det slik at du kan si akkurat så mye psykobabbel som du ønsker, og hver gang noen poengterer at det du sier er tull og feil, så kan du sammenligne kritikere med diktatorer? Skal du få fritt lende for galskapen din uten fornuftig rasjonell kritikk?

Lenke til kommentar

Fakta

1. Barbarbunga vulkanen er Islands største vulkan.

2. Områder har blitt evakuert på grunn av fare for flom dersom et utbrudd skulle skje.

3. Eksperter sier
det er umulig å forutse hva som vil skje om det kommer et utbrudd.

4.M
eteorologiske institutt målte mandag det kraftigste jordskjelvet i regionen siden 1996, og det er sterke tegn på at magma er i ferd med å røre på seg.

5.
Det er ingen tegn til utbrudd nå, men vi kan ikke utelukke at den pågående aktiviteten vil føre til et eksplosivt utbrudd under isbreens overflate, hvilket kan lede til flom, oversvømmelser og askeutslipp.

6.
Siden natt til i dag (onsdag) har det vært over 300 jordskjelv under vulkanen.

Kilde: Dagens Næringsliv 20.08.2014

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fantasi

1. Gud gjør ikke alt på en dag.

2. 1000 år for mennesket, er som 1 dag for gud

3. Eksperter sier
gud kan refse sine barn

4.
Det er en ondskap og urettferdighet i denne verden som gud vil få vekk.

5.
Denne ondskapen kommer ikke fra gud.

6.
Denne ondskapen kommer fra Satan

7.
Vi ser flere eksempler på fiender som har blitt drept når de går i mot guds plan.

8.
Det finnes dusinvis av nye moderne eksempler på at fiender blir drept fordi de går i mot guds plan.

9.
China Burger dør sansynlegvis aldri.

10.
China Burger blir med i opprykkelsen.

11.
Opprykkelsen er en begivenhet som er nært forstående ifølge bibelens profetier.

12.
Norske kinoer avskyr i stor grad profeti filmer.

13.
Floodbølgen kommer snart til et sted nærme deg.

14.
Gud har sine spilleregler som han må følge.

15.
Flodbølge må skje og skal skje.

16.
Flodbølge er det beste for oss.

17.
Forløselsesstunden er nær.

18.
All ondskap skal kastes i ildsjøen engang for alltid.

19.
Satan skal bli bundet.

20.
Gud vil at du og jeg skal havne på den rette siden.

21.
Dette er alvorlig.

22.
Gud vil oss bare vel tross alt

23.
Skaperen har allerede sagt hva han tror.

24.
Skaperen har sagt at han skal rydde opp.

25.
Norge må igjennom en trengselstid for å våkne opp.

26.
Det gjelder til syvende og sist våre sjeler.

27.
Det er en velsignelse at det skal skje.

28.
Scenarioet er svært logisk og passer godt inn i tiden til profetiene om ett land i frafall, der begeret renner over.

29.
Å vende gud ryggen resulterer i kaos i samfunnet.

30.
Kjernen i vårt samfunn har allerede gått i oppløsning.

31.
Det vil bli værre.

32.
Tiden er inne om ikke så veldig lenge.

33.
Russerne er snart er klare til kamp mot det norske folk.

34.
Norge blir kappet i to fra midten og opp.

35.
Russerne vil være ganske brutale i sin fremgang.

36.
Russerne vil bombe norske byer og voldta norske kvinner.

37.
Norge er det landet som står temmelig høyt oppe på Russland sin liste.

38.
Norge ikke vil få mye seriøs hjelp utenfra, når vi blir angrepet.

39.
Når hjelpen først kommer, så er det for sent.

40.
Øverste halvdel av Norge vil bli permanent tatt og kontrollert av Russland.

41.
Flodbølgen er på Russland sin side i krigen.

42.
Flodbølgen blir startsignalet i dette massive angrepet.

43.
Angrepet nærmer seg kraftig.

44.
Jesus vil bli bergningen for mange nordmenn.

45.
Denne situasjonen er alvorlig.

46.
Dette er logisk.

47.
Dette har støtte fra mange kanter.

48.
China Burger ønsker alle det beste.

49.
China Burger er ikke ond i sinnet.

50.
Iblandt må det harde handlinger til for at ett folk skal våkne opp fra sin fortapte søvn.

51.
Vulkanen Bardarbunga skal i alle fall ikke stå i veien for denne profetien.

52.
Profetien vil garantert skje innen få dager eller maks innen få år.

53.
De profetiske beregningen er nøye kalkulerte.

54.
Nordmenn har syke horeliv.

55.
Nordmenn skal overgi seg til Jesus.

56.
Samfunnet er i full sosial oppløsning.

57.
Nordmenn er fråtsende, late, overvektige og godter seg med jævelskap og skiller seg for å knulle naboene sine.

58.
Norge skal glede seg over denne flodbølgen.

59.
Tiden er snart inne.

Kilde: Galskapen til China Burger, august 2014

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Takk for en fin oppsummering.

Jeg står inne for alle dine punkter 1-59. Kall det gjerne galskap, men hvem sier at galskap ikke finnes? Galskap kan være korrekt, galskap er ikke alltid kun på Hollywood film - galskap kan være en realitet.

Hvem sier at galskap kun kan være fantasi? Åpne opp deres øyner, og vær ikke naiv! Kall gjerne en kommende flodbølge for galskap, kall gjerne en invasjon fra Russland for galskap! Kall gjerne meg for galskap!

Alle tegn i tiden, tyder på at krig snart kommer til Norge - inkludert flodbølge som rammer hardt innover vår vakre norske kyst, og våre mange flotte stolte norske kystbyer vil få en fornemmelse av drukning. Jeg vil tro Geilo vil klare seg bra, flodbølgen blir tross alt ikke flere tusen meter høy! Men når nordmenn trodde det ikke kunne bli stort værre, så hører vi krigsrop fra kåte russiske nabo soldater som mener alvor i sin jævelskap.

Det ikke jævlene er klar over, er at denne straffedommen som Norge opplever - med stor sansynleghet vil bli til en stor velsignelse, nordmenn vil nemlig våkne opp fra sin fortapte søvn før det er for sent. Jesus er bergningen og han vil gi oss tog billetter til himmelen, helt gratis, i alle fall nesten gratis - med tanke på at både flodbølge og russiske balltreer nok vil svi litt på den norske stolte pungen - men det har vi nok glemt for lenge siden når vi sitter i gledesrus på himmel toget som tar oss hjem til ett sted hvor ingen lidelser, gråt eller bekymringer finnes. Jesus elsker ikke bare alle barna, han elsker også deg og din tipp tipp oldefar. Så bekymre dere ikke når dere ser og hører rykter om krig og elendigheten, naturkatastrofer og det som verre måtte være - det må bare skje først - før forløselses stunden kommer.

Våk og vær beredt, vær alltid beredt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er klar over at kildene dine sier det nær stikk motsatte av det du tror, right?

Godt gjettet at bølgen kanskje ikke blir flere tusen meter høy... Tror du skal være imponert om bølgen slår over kai-kanten. ;)

Eller kanskje et gammelt naust vil velte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mine kilder har vert flere, det kan være at en av mine kilder har ment 99 prosent motsatt av hva jeg tror - men at jeg tok ut den ene prosent som jeg sa meg enig med!

Det mest troverdige kildene spår scenarioer som er mye verre enn hva jeg har beskrevet her, jeg kan bare ikke fokusere på alt - når denne tråden tross alt handler om en tsunami - som tross alt bare vil være en liten dråpe i havet, i forhold til katastrofene som vil ramme verden i løpet av kort tid - la oss si i løpet av det neste 0-12 årene for å være på den helt sikre siden i følge Bibelen sin profetiske tidsbestemmelse. Vi er i en tid, hvor verden skal gå inn i trengsel og uro - den aller verste trengselen vil ikke skje før på slutten av denne perioden - en trengsel som er så grusom at viss ikke Gud forkortet den, så ville ingen blitt reddet.

...då snakker vi i alle fall mer enn ett gammelt naust som vil velte. Noe vi strengt tatt også gjør når denne trådens flodbølge vil komme, som ikke nødvendigvis trenger å ha sammenheng med Barbarbunga vulkanen.

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

Alle tegn i tiden, tyder på at krig snart kommer til Norge - inkludert flodbølge som rammer hardt innover vår vakre norske kyst, og våre mange flotte stolte norske kystbyer vil få en fornemmelse av drukning. Jeg vil tro Geilo vil klare seg bra, flodbølgen blir tross alt ikke flere tusen meter høy! Men når nordmenn trodde det ikke kunne bli stort værre, så hører vi krigsrop fra kåte russiske nabo soldater som mener alvor i sin jævelskap.

Dette er en fantasi du er alene om. Ingen lar seg lure av løgnene dine.

Det mest troverdige kildene spår scenarioer som er mye verre enn hva jeg har beskrevet her, jeg kan bare ikke fokusere på alt - når denne tråden tross alt handler om en tsunami - som tross alt bare vil være en liten dråpe i havet, i forhold til katastrofene som vil ramme verden i løpet av kort tid - la oss si i løpet av det neste 0-12 årene for å være på den helt sikre siden i følge Bibelen sin profetiske tidsbestemmelse. Vi er i en tid, hvor verden skal gå inn i trengsel og uro - den aller verste trengselen vil ikke skje før på slutten av denne perioden - en trengsel som er så grusom at viss ikke Gud forkortet den, så ville ingen blitt reddet.

Dersom ingenting av det du sier skjer innen 2026, lover du å holde kjeft og ikke komme med flere "profetier" da? Eller vil du si som alle andre før deg at du har regnet feil og istedenfor komme med en ny dato?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Et annet problem er at folk spår verdens undergang hver eneste dag, og det har de gjort i flere tusen år.

Om det blir noen "undergang" eller "flodbølge" så popper det garantert opp en håndfull idioter som har spådd nettopp dette. Hvordan skille det fra noe annet enn flaks?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er mer bekymret for å bli drept i trafikkulykke enn en flere tusen meter høy tsunami skal komme over landet her. Det høyeste vi kan komme blir på Sunnmøre pga hvordan fjorden er... Ta heller og bekymre deg for ekstremsporten kalt kjøring på offentlig vei!

Lenke til kommentar

Dette er en fantasi du er alene om. Ingen lar seg lure av løgnene dine.

Dersom ingenting av det du sier skjer innen 2026, lover du å holde kjeft og ikke komme med flere "profetier" da? Eller vil du si som alle andre før deg at du har regnet feil og istedenfor komme med en ny dato?

Beklager jeg regnet feil allerede, vi snakker om før 2030 ikke 2026. Altså det neste 16 årene og ikke det neste 12 årene. Nå er feilet rett opp i, så ja, viss ingenting skjer før 2030 så lover jeg å holde kjeft. Problemet er at innen den tid så renner tiden ut for menneskene på jorden, før 2030 har brordelen av verdensbefolking omkommet i den store trengsel - der også kjemiske våpen er involvert. Alt dette er Bibelen helt klar på, så og si ned til den minste detalj. Det blir dessverre for mye off-topic til å fortsette min ord uten å nevne ordet tsunami. Derfor må jeg tilføye at tsunamier og oversvømmelser er endel av endetids tegnene av vår husholdnings tidsepoke som nærmer seg slutten. Verden har i den siste tiden allerede opplevd store tsunamier og naturkatastrofer som vi ikke tidligere har vert vitne til. Thailand, Japan, jeg trenger ikke nevne mer. En ny epoke vil begynne når fredsriket på jord blir opprettet i det syvene årtusen, som vil begynne l slutten av 2020 årene - da det er seks tusen år siden Gud skapte Adam og Eva, vi snakker om årstallene rundt 2027/2028 da vi begynner på det syvende årtusen, fredsriket som vil vare i tusen år, etterfulgt av dommedag der Gud adskiller det gode og det onde engang for alltid. Som dere skjønner denne flodbølgen som vil ramme Norge og Europa, inkludert fisker som vil svømme i Londons gater vil bare være en dråpe i havet av endetidstegn. Vi vil bli vitner til selv stor astoride som krasjer i verdenshavet og skaper enorme flodbølge skader. Selv månen vil komme ut av balanse, som igjen vil påvirke jordens tyngdekraft, som vil resultere i at vår jordklode vil rave som en full mann. Mennesker skal bli forvirret og forferdet, selv den gladeste mann skal slutte å danse i gatene. Nå har jeg ikke engang nevnt det enorme lidelsene som kjemiske våpen vil påføre jorden, der hud og øyner skal etse bort på både mennesker og dyr, der vår mat skal bli forgiftet, selv en fisk fra havet kan vi ikke spise - da den gløder av radioaktivitet. Jeg kunne ha fortsett, men velger å stoppe her, fordi jeg ville bare poengtere at en flodbølge og ett Russisk inntog i Norge blekner i forhold til hvilken lidelser verden globalt har i vente. Jeg derimot, skal bli med i opprykkelsen og får nok oppleve veldig få av disse tingene. Viss noen av dere ønsker å bli igjen, så ta en titt på filmen Left Behind - som er basert på disse Bibelske profetiene, jeg må uansett poengtere at det største trengslene og lidelsene ikke er dramatisert i denne filmen - rett og slett fordi filmen handler om tiden da det hele begynner og tar ikke med hvor det hele slutter. Det begynner med at ett stort antall av jorden befolkning forsvinner uten spor, vi snakker om opprykkelsen, alle som tror på Jesus blir rykket bort før trengslene og den mørke tiden på jorden for alvor begynner - kaoset begynner, anti-krist trer frem, det hele ender i ett grusomt scenario. Det hele slutter med at Jesus kjem igjen,ingen vet dagen, men etter Bibelens profetier kan vi slå fast at det blir etter anti-krist og trengselstid, vi er nok ikke langt unna visst vi sier 2027/2028, etter Bibelens profetiers egne utrekninger er det da seks tusen år siden Adam og Eva. Opprykkelsen derimot kan skje når som helst, men måtte jeg tippe vil jeg tro det fortsatt tar noen år fra nå, før 2020 er derimot ikke usansynleg - da resterende profetier trenger noen år på å bli ferdig oppfylt før mellom opprykkelsen og fredsriket sin begynnelse, det er nettopp mellom disse to begivenhetene vi finner den helt store trengsel - da Gud lar engler slippe vredesskåler over kloden, en etter en. Før denne tid skal vi se tegn i tiden, Bibelen nevner spesifikk økt aktivitet av katastrofer og kriger, jordskjelv er også nevnt, det er også flodbølger - der Bibelen beskriver at havet skal begynne bruse. Noe vi allerede har fått sett endel av, både på Thailand og Japan, noe vi aldri før har sett maken til tidligere - der mennesker har blitt råket i stort antall - dette er fødselsveer som har begynt. Naturkatastrofer er ett tegn Bibelen skriver er begynnelsen på endetiden av vår tidshusholdningsepoke, altså ikke enden på jorden, men det skal begynne en ny tid - som jeg allerede har nevnt at Bibelen kaller fredsriket, det vil skje en stor forandring i atmosfæren som gjør at mennesker blir gamle igjen som før Noah sin tid - folk kan bli mange hundre år gamle - det som dør som 100 åring, dør ung beskriver Bibelen. Ikke bekymre dere for Tsunami, dere skal ikke det, heller ikke for Russland - dere skal nemlig frykte Han som har makt til å gi liv, til å ta liv og til å kaste folk i fortapelsen - dere skal frykte Han som kan berge deres liv og deres sjeler - deres Skaper! Ikke skam dere over Han, gjør ikke det! Må han åpne deres øyner og hjerter, så dere ser sannheten og gir deres tillit til Han og ikke til denne verden, en frafallen verden som aldri vil kunne gi dere fred og som bare sviker dere og dolker dere i ryggen når som helst hvor tid som helst. Lev deres liv som normalt, gjør det, men gjør det sammen med din Skaper og Herre! Your Lord! Ikke la Satan få deg til å føle skam over det, Satan vil deg nemlig ikke godt han vil at du skal vende din Skaper ryggen og spytte han i trynet! Men gode landsmenn, ikke gjør det, det vil ikke gagne hverken deg eller din familie, eller noen andre! Ta i mot Herren sin velgsignelse og gå nå bort herfra i fred! Amen!

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

Når vi feirer nyttår til 2030, uten russisk invasjon av halve Norge, uten flodbølge, da kommer du aldri mer til å tulle med fantasiene dine lenger?

Og om det skulle bli et fjellskred i en fjord på vestlandet og en liten bygd eller tettsted få en stor bølge over seg, er det nok for at du kan peke og si "dette var profetien"? Eller må det en flodbølge til som treffer større deler av kysten og flere byer med titusener av omkomne?

Må det være en flodbølge, eller kan du si "profetien gikk i oppfyllelse" dersom en storm herjer på senhøsten?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Når vi feirer nyttår til 2030, uten russisk invasjon av halve Norge, uten flodbølge, da kommer du aldri mer til å tulle med fantasiene dine lenger?

Og om det skulle bli et fjellskred i en fjord på vestlandet og en liten bygd eller tettsted få en stor bølge over seg, er det nok for at du kan peke og si "dette var profetien"? Eller må det en flodbølge til som treffer større deler av kysten og flere byer med titusener av omkomne?

Må det være en flodbølge, eller kan du si "profetien gikk i oppfyllelse" dersom en storm herjer på senhøsten?

Det stemmer. Akkurat fra hvor og når flodbølgen kommer vet jeg ikke, heller ikke eksakt hvor mye skade den vil gjøre. Men skadene vil bli store i norsk sammenheng, det vil skape kaos i samfunnet - da selvsagt aller mest blandt kysten og kystbyer.

Kommer den ikke før 2030, så vil den aldri komme, la oss si det på den måten.

Selvsagt vil ikke en heidundrende senhøst storm med forholdsvis store oversvømmelser oppfylle denne profetien. Vi snakker om en oversvømmelse som kommer utenfra, enten underjordisk jordskjelv, kollaps av havbunn, det kan være fra Islandske jordskjelv i forbindelse med Vulkan og eller store isbreer som faller i havet, det kan også være fra verdensrommet - der asteroide treffer havet. Flodbølgen kommer til Norge, jeg vet bare ikke eksakt når eller eksakt hvordan den oppstår. Derimot vet jeg at tiden nærmer seg, vi snakker om maks få år. Innen 2030, skjer det ingenting, så sier selv Kristne professorer og det som verre måtte være - at Bibelen ikke oppfyller seg selv - ja så nøyaktig er faktisk Bibelen på tiden. Det er ikke alle som ser dette, fordi Bibelen refser det store menneske massene om at dere er flinke til å spå været, men hvilken profetisk tid vi er i klarer dere dårlig. Vær våken og beredt, så ser dere hvilken tid verden er inne i sier Jesus. Det har aldri tidligere vert klarere om hvilken tid vi faktisk lever i, en svært profetisk tid, men verden har lukkete øynene og ser ingenting, verden famler i blinde.

Denne flodbølgen vil forøvrig ikke bare ramme Norge, men store deler av Europa, inkludert Nederland, Danmark, England, med mange flere.

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

Men hvorfor så lang frist?

Du har jo gnålt om at "det snart skal skje noe" i flere år. Likevel er det helt rolig.

Å vente 16 år for å motbevise er ganske feigt da? Du sier det snart skal skje, snart om 16 år til?

Finnes jo tusener av andre religiøse idioter som har sagt villere ting enn deg. Og de har hatt sine tidsfrister hvert eneste år i flere tusen år. Og hver gang tok de feil. Hva gjør deg til unntaket?

Hva gjør du i 2030 når du forstår at alt du har sagt her er tull og fantasi? Vil du endre troen din? Eller vil du som så mange andre, "jeg regnet bare feil på datoen"? Vil du kaste gud i søppla eller vil du fortsette å tro, bare uten denne dommedagsfetisjen?

Hvor og når flodbølgen kommer vet du ikke. At det blir noen flodbølge vet du heller ikke. Det vet faktisk ingenting om tullet du påstår. Det er bare fantasier du har laget i ditt hode. 2030 vil gjøre det svært klart for deg.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg tror så sterkt, at jeg vil tro selv i år 2030. Derimot trenger du ikke bekymre deg for at disse tingene ikke vil skje, alt skal skje før 2030! Absolutt alt. Og alt, ja det er mye mye mer enn en flodbølge. Det er så mye mer. Så bare glem denne flodbølgen nå, det blir feil å kun fokusere på 1 fille ting - viss du ikke selv berger din sjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...