Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som Han faktisk ikke kan det, det er helt tydelig at Han selv har sine spilleregler som Han må følge.

Viss Han hadde bare knipset i fingrere og alt var bra, så hadde i alle fall profetiene I Bibelen ikke gått i oppfyllelse - og Hans ord hadde vist seg å være feil.

 

Så Gud er ikke allmektig?

Alternativt, Gud er allmektig, men liker å plage sine små maur. En Gud jeg ikke vil tilbe.

Lenke til kommentar

At Katla har skjelv er ingenting nytt.

Var forøvrig ingenting spesielt(kun indisie) med jordskjelv-svermen under Vatnajökull inntil for 3 dager siden, nå er det markant kraftig innsprøytning av frisk magma rundt 5-10km dybde og tegn som tyder på at dette presses oppover i diker fra tidligere utbrudd. Til å være profet tok det deg mange dager å snappe opp på hva vitenskapen allerede hadde konkludert, stor fare for utbrudd.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Gale menneske. Har du vært innlagt ett år og det første du gjør når du slapp ut var å returnere hit og fortsette galskapen din?

 

Det er jo ingen som tar deg seriøst...

Jeg tar meg selv seriøst he he, hva du gjør er ikke min business! Det var ingen som tok Noah seriøst heller, du husker vel hva som skjedde der :D

 

Verken du eller meg husker hva som skjedde der, vi var ikke der, vi kjenner ingen som var der og det er heller ikke bevis for at noe som helst skjedde. Husker du hva som skjedde når jeg var keiser på -1500 tallet? Ikke? Hmm rart, kanskje jeg skal skrive en lang bok med mange fortellinger. Tror du på meg da?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Det er motsatt, det er flere beviser for at det aldri har vært en global flom.

 

Det China Burger gjør er å støtte seg til en løgn og si "det var ingen som tok denne løgnen seriøst og vi vet hva som skjedde". Vel ingenting skjedde. Det er en løgn. Vi vet alle hva som skjer med folk som støtter seg på løgn, de blir ikke tatt seriøst.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Already here:

 

t1larg.doomsday.gi.jpg

 

fanatics.gif

 

Hver dag dør det idioter som hadde en religiøs fantasi om at verden kom til å gå under. I flere tusen år har disse idiotene dødd uten at noe har skjedd.

 

En dag dør China Burger. Det eneste som går under da er gnålet hans, men de tullete fantasiene vil fortsette i det uendelige.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Hver dag dør det idioter som hadde en religiøs fantasi om at verden kom til å gå under. I flere tusen år har disse idiotene dødd uten at noe har skjedd.

En dag dør China Burger. Det eneste som går under da er gnålet hans, men de tullete fantasiene vil fortsette i det uendelige.

Feil, jeg dør sansynlegvis aldri. Jeg satser nemlig på å bli med i opprykkelsen, på engelsk kalt the rapture. Vet du ikke hva det er, så søk på google. Det er en begivenhet som er nært forstående iflg Bibelens profetier.

 

Det kommer forøvrig en film om opprykkelsen i Oktober, med Nicolas Cage i hovedrollen. Tror ikke den kjem på norske kinoer, fordi norske kinoer avskyr i stor grad slike profeti filmer - sansynlegvis til din store glede Hr.Abigor, å bodd i Nord Korea hadde kanskje passet deg?

 

http://www.leftbehindmovie.com/

 

post-160065-0-13569700-1408485205_thumb.jpg

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

Nord-Korea styres av en galskap i lik størrelse med det du viser her.

 

Hvert år i nesten to tusen år har idioter snakket om at "bibelens profetier tyder på at noe skal skje snart". Aldri har det skjedd noe. Hvert eneste år tok de feil.

 

Hva sier du som gammel mann når "verdens undergang" og "opprykkelsen" aldri skjedde?

 

Lurer på hva alle de tusener som døde av alderdom sa, de som trodde det samme som deg.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Nå er det i alle fall bra aktivitet hos våre gamle brødre på Island. Det er ikke lavaen de frykter, men store flodbølger skapt av is som faller i havet, fra en av europas største isbreer. Går dette riktig ille, sier det seg selv, at en enorm flodbølge ikke bare vil treffe Norge - men store deler av Europa.

Siden Dagbladet skriver om dette i dag, så har vel det fleste allerede fått det med seg - at det gamle trollet på Island begynner å vise muskler større enn hva du har Hr.Abigor

http://www.dagbladet.no/2014/08/20/nyheter/utenriks/vulkan/aske/island/34876931/







Lenke til kommentar

 

Det ser ut som Han faktisk ikke kan det, det er helt tydelig at Han selv har sine spilleregler som Han må følge.

Viss Han hadde bare knipset i fingrere og alt var bra, så hadde i alle fall profetiene I Bibelen ikke gått i oppfyllelse - og Hans ord hadde vist seg å være feil.

Så Gud er ikke allmektig?

Alternativt, Gud er allmektig, men liker å plage sine små maur. En Gud jeg ikke vil tilbe.

 

Jeg har ikke det optimale svaret på eksakt hvem Gud er, Han liker ikke å plage, men Han kan refse sine barn - det kalles vel oppdragelse.

 

Det er en ondskap og urettferdighet i denne verden, som Han vil få vekk, denne ondskapen kommer ikke fra Gud - men fra Satan. Det er en frafallen verden, Gud vil rydde opp. Viss noen går i mot Hans planer, så kan det i blandt få brutale følger.

 

Vi ser flere eksempler på fiender som har blitt drept når de går i mot Guds plan. Det finnes dusinvis av nye moderne eksempler, men her er ett gammelt eksempel som forsåvidt passer greit i denne sammenheng:

 

post-160065-0-31935000-1408533540_thumb.jpg

 

 

Endret av China Burger
Lenke til kommentar

Sjansen for at det kommer en flodbølge er relativt stor, og med nok tid så kommer det garantert. Men flodbølge er rimelig relativt. Kysten vår har sett mang en bølge, og hvor stor den blir er jo ekstremt variabelt. En flodbølge i island kan ende som alt fra dønning til tsunami i Norge.

Ellers er det jo slik at selv om det regnes som en stor flodbølge rent lokalt, så trenger det ikke bli stort mer enn en annen dønning i et annet land. Energitettheten til bølgen faller sånn nogenlunde likt med avstanden til hvor den ble skapt. (omkretsen øker)

For ikke å snakke om at underlaget bølgen har inn mot fastlandet vil påvirke hvordan fasong en bølge måtte ta. I begge tilfeller så er Norge et godt stykke unna, og har generelt sett gode forhold for å ta i mot en flodbølge.

En slik flodbølge slår også inn mot den mest vellstående og rikeste delen av verden (nord/vest europa), og har gode forutsetninger for å utføre en helt vellykket evakuering av utsatte steder. Samt at bygningene våre er av høyere standard og generelt sett bedre rustet mot litt vann enn hva vi har sett i sør/øst Asia.

 

For ikke å snakke om en vesentlig bedre informasjonsflyt.

Så om det mot oddsene blir en voldsom bølge som slår innover europa, så er det nok ganske liten effekt i forhold til hva vi har sett andre steder i fattige strøk som er langt mer utsatt både geografisk og økonomisk.

Sist men ikke minst. Europa er eldgammelt, og har gamle strukturer som har bestått i tusenvis av år. Hadde mindre flodbølger som dette (som dukker opp i ny og ne) skapt noen voldsomme ødeleggelser, så hadde det ikke vært slik.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...