Pjassop Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Profeti 1:Global kommunikasjon forutsett : Profeti 2: Menneskeheten vil være i stand til å ødelegge alt liv på jorden: Profeti 3. Nasjonen Israel vil bli gjenfødt på 1 dag: Dette er jo ekstremt vage og generelle "profetier" som er veldig lite troverdige, og som kan tolkes på et uendelig antall måter. Du må komme med noe som er langt mer konkret enn dette. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Selv om jeg har ingen tro pa denne profetien så betyr ikke det at Katla ikke kan få et stort utbrudd og dereter en flodbølge. Men ikke glem at det er lengre fra Norge til Island enn det er fra Indonesia til India. I India døde det 18000 mennesker, mens 167,799 mennesker døde i Indonesia. Og ikke glem at India er flatt, og veldig overbefolket. I Norge er kysten fjellete, det er langt færre mennesker og de fleste bor inn i fjorder. Folk bosette seg der, fordi det var for mye risiko å bo på kystripen. Ergo, en flodbolge vil ha minimal effekt på Norge. Den eneste store byene som står i fare er ålesund, Haugesund og deler av Stavanger. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 ok, det er vel litt hype, men det finnes visse katastrofe-scenarioer (men vil nok uansett kanskje bare ramme enkelte kystområder her i landet i mild grad(?) Det handler om at Katla er dekket av en glacier som er opptil 500 meter tykk og hvis/når det "sjokk-smelter" er det bare tre trange passasjer som kan lede flomvannet ut i havet, og dermed kan gi grunnlag for tsunami. Det er estimert 300 000 kubikkmeter pr. sek. Til sammenligning har elven Mississippi en vannføring på 17 000 k/s (og Glomma, (bare for kuriositetens skyld) ved katastrofeflom rundt 4000 k/s http://all-geo.org/volcan01010/2011/11/why-people-are-scared-of-katla/ Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Den vage profetien nærmer seg og mange uvitende feite naive nordmenn vet enda ingenting om den enorme flodbølgen som snart kjem til Norge, riktig nok litt forsinket, men bedre sent enn aldri.Vulkanen Bardarbunga skal i alle fall ikke stå i veien for denne profetien, og du kan være sikker på at jeg reiser til utlandet nå det nærmeste dagene. Det er nok av potensielle vulkaner under isbreer på Island som fort kan oppfylle denne profetien, som garantert vil skje innen få dager eller maks innen få år, utifra nøye kalkulerte profetiske beregninger.Fordi etter flodbølgen kommer, så vil Norge være ganske forvirret, og da benytter Russland sjansen til å angripe Norge!!>Halleluja dere, fordi snart skal nordmenn våkne opp fra sitt syke horeliv - nordmenn skal overgi seg til Jesus og dermed unngå å gå til helvete! Så fryd dere alle sammen, dere fråtsene overvektige late frafallene nordmenn som godter dere med voldsfilmer og annet jævelskap som å skille dere og knulle nabo konen i stedet. Bare faenskap og kaos dere lager i samfunnet, som er i full sosial oppløsning. Norge skal glede seg over denne flodbølgen som snart kjem og rope Halleluja når Russland inntar landet vårt med smell og brak fra nord til sør! Tiden er snart inne, først må bare flodbølgen komme.http://www.dagbladet.no/2014/08/18/nyheter/utenriks/vulkan/island/34848321/http://no.wikipedia.org/wiki/B%C3%A1r%C3%B0arbunga Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Gale menneske. Har du vært innlagt ett år og det første du gjør når du slapp ut var å returnere hit og fortsette galskapen din? Det er jo ingen som tar deg seriøst... 3 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Gale menneske. Har du vært innlagt ett år og det første du gjør når du slapp ut var å returnere hit og fortsette galskapen din? Det er jo ingen som tar deg seriøst... Jeg tar meg selv seriøst he he, hva du gjør er ikke min business! Det var ingen som tok Noah seriøst heller, du husker vel hva som skjedde der Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg tar meg selv seriøst he he, hva du gjør er ikke min business! Det var ingen som tok Noah seriøst heller, du husker vel hva som skjedde der Men igjen, Noah var jo bare en fortelling, så joda, det er jo noe likheter ute å går. Måtte bølgen komme, jeg har ihvertfall ikke levd mine liv i frykt for bølgen, slik du har gjort Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Jeg tar meg selv seriøst he he, hva du gjør er ikke min business! Det var ingen som tok Noah seriøst heller, du husker vel hva som skjedde der Men igjen, Noah var jo bare en fortelling, så joda, det er jo noe likheter ute å går. Måtte bølgen komme, jeg har ihvertfall ikke levd mine liv i frykt for bølgen, slik du har gjort Nei altså jeg gleder meg til bølgen kommer, jeg stikker bare til utlandet nå for å skaffe meg ett ekstra profft surfebrett Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Nei altså jeg gleder meg til bølgen kommer, jeg stikker bare til utlandet nå for å skaffe meg ett ekstra profft surfebrett Du rømmer landet for alltid? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Jeg tar meg selv seriøst he he, hva du gjør er ikke min business! Det var ingen som tok Noah seriøst heller, du husker vel hva som skjedde der Ja alle vet jo at det aldri har vært noen verdensomspennende flom. Det er umulig. Men du husker vel hva som skjedde med Voldemort i Harry Potter? Voldemort var en frekk jævel som spredte løgn og ønsket at andre mennesker skulle dø. Det gikk ikke så bra for ham. Endret 19. august 2014 av Abigor 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Jeg tar meg selv seriøst he he, hva du gjør er ikke min business! Det var ingen som tok Noah seriøst heller, du husker vel hva som skjedde der Ja alle vet jo at det aldri har vært noen verdensomspennende flom. Det er umulig. Men du husker vel hva som skjedde med Voldemort i Harry Potter? Voldemort var en frekk jævel som spredte løgn og ønsket at andre mennesker skulle dø. Det gikk ikke så bra for ham. Forskjellen mellom meg og Voldemort er at sistnevnte var ond i sinnet - jeg derimot ønsker alle det beste, iblandt må det harde handlinger til for at ett folk skal våkne opp fra sin fortapte søvn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Forskjellen mellom meg og Voldemort er at sistnevnte var ond i sinnet - jeg derimot ønsker alle det beste, iblandt må det harde handlinger til for at ett folk skal våkne opp fra sin fortapte søvn. Så, Norge skal dø for å vokne opp? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Nei altså jeg gleder meg til bølgen kommer, jeg stikker bare til utlandet nå for å skaffe meg ett ekstra profft surfebrett Du rømmer landet for alltid? Nei, jeg kommer tilbake når tiden er inne. Det blir nok ikke så veldig lenge, siden både flodbølgen og Russerne snart er klare til kamp mot det norske folk, en kamp som ikke vil vare evig. Derimot vil Norge bestå som nasjon, selv om landet blir kappet i to fra midten og opp. Endel nordmenn blir nok litt traumatiserte også, da Russerne vil være ganske brutale i sin fremgang, ikke bare med massiv bombing av norske byer, da spesielt kystbyer - men også stort antall russiske voldtekter av våre norske kvinner. Det fleste nordmenn tror verden er såpass stabil, at Norge er bortimot fredet fra krig og uroligheter, dessverre er Norge det landet som står temmelig høyt oppe på Russland sin liste - det vil sende sterke signaler til verden om at Russland mener alvor og godtar ikke å bli pillet på nesen. En kalkulert beregning av Russerne vil komme til den konklusjonen at Norge ikke vil få mye seriøs hjelp utenfra, når vi blir angrepet. Noe som vil resultere i at når hjelpen først kommer, så er det for sent, og Norge blir delt i to - der øverste halvdel vil bli permanent tatt og kontrollert av Russland. Den store Bjørnen vil spise mye laks i Norge når tiden snart er inne. Tsunami langst norske kysten først, så kjem Russerne når Norge allerede er blitt forvirret og kaotisk av "angrepet" som Tsunami gav oss. En kan godt si, at denne flodbølgen er på Russland sin side i krigen, og blir startsignalet i dette massive angrepet som nærmer seg kraftig. Nordmenn vil våkne opp til en sjokk tilværelse. Jesus vil bli bergningen for mange nordmenn som har kommet i livskrise nød, da Norges luksus tilværelse er over for alvor og en må forholde seg til en mye mer brutal hverdag. Jeg brukte uthevet skrift her, for å understreke alvoret i situasjonen. Nå synes jeg vi alle kan si Halleluja og at Jesus lever Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Vi har USA og NATO, de kommer til å hjelpe MYE ettersom vi har masse penger de drar nytte av. En krigshandling mot Norge er en krigshandling mot både USA og NATO, selv Russland med sine alierte kommer til å slite mot både USA og NATO. Tror Russland vil slite veldig med å faktisk ta over og beholde Norge ettersom vi faktisk, selv om vi er små, er viktige for en del andre land. Men, du får fortsette å leve "våken" i frykt for alt som kan skje Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Forskjellen mellom meg og Voldemort er at sistnevnte var ond i sinnet - jeg derimot ønsker alle det beste, iblandt må det harde handlinger til for at ett folk skal våkne opp fra sin fortapte søvn. Så, Norge skal dø for å vokne opp? Norge må igjennom en trengselstid for å våkne opp, det er brutalt, men gjelder til syvende og sist våre sjeler. Det som er beskrevet her, er en stor del av den trengselstiden. Det er faktisk en velsignelse at dette skal skje, ren nåde fra oven. Akkurat hendelses forløpet er ikke godt å si på forhånd, men dette er ett logisk scenario som har støtte fra flere kanter. Svært logisk og passer godt inn i tiden til profetiene om ett land i frafall, der begeret renner over - siden vi har vendt Gud ryggen som resulterer i sosialt kaos i samfunnet, der også svært mange barn blir lidende. Kjernen i vårt samfunn har allerede gått i oppløsning og det vil bare bli verre fremover helt til trengselstiden begynner. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Intense earthquake swarm continues at Bardarbunga. Nå måles skjelv på 3,8 http://en.vedur.is/earthquakes-and-volcanism/earthquakes Denne svermen av skjelv er som en kvinnes fødselveer, og snart kommer nok krabaten Evangeliet etter Matteus: "Sannelig, jeg sier dere: Noen av dem som står her, skal ikke smake døden før de ser Menneskesønnen komme med kongsmakt." 2 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Vi har USA og NATO, de kommer til å hjelpe MYE ettersom vi har masse penger de drar nytte av. En krigshandling mot Norge er en krigshandling mot både USA og NATO, selv Russland med sine alierte kommer til å slite mot både USA og NATO. Tror Russland vil slite veldig med å faktisk ta over og beholde Norge ettersom vi faktisk, selv om vi er små, er viktige for en del andre land. Men, du får fortsette å leve "våken" i frykt for alt som kan skje Jeg forstår godt hva du mener, men verden er for ustabil til at ditt scenario er en god trygg pute. Jeg lever ikke i noe frykt, jeg gleder meg faktisk - fordi det må skje og det skal skje, til det beste for oss. Ikke frykt sier Herren, når dere ser og hører rykter om krig - fordi forløselsesstunden er nær - han hinter til Messias sin gjennkomst, der satan skal bli bundet og fred på jorden skal det bli i 1000 år - før dommedag kommer og all ondskap skal kastes i ildsjøen engang for alltid - godt og vondt er dermed adskilt for all evighet, fordi Gud ser det best slik. Han vil at du og jeg skal havne på den rette siden. Dette er alvoret, det høres brutalt, kanskje det også er litt brutalt, men hvem er nå vi og hva kan vi gjøre fra eller til ansikt til ansikt med den store skaperen? Jeg har ingenting å tape på å tro på Han, siden han vil oss bare vel tross alt. Åpne opp øynene, tenk dere om, hvorfor er vi her og hva er det som egentlig foregår. Er dette en fortapt ustabil verden med mye ondskap, gråt, lidelser og rot eller er dette en verden du synes er helt okey! Hva tror du skaperen tror, han har allerede sagt hva han tror, Han sier denne verden er fult av drit og lidelser - Han har også sagt at Han skal rydde opp! Jeg tror Han faktisk på det, jeg sitter min lit til Han. Fordi hvem er vel dum nok til å sitte sin lit til denne verden? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Skaperen kunne ryddet opp i alt med å knipse i fingrene, hvorfor sende sine barn gjennom all denne lidenskapen helt unødvendig? Gud er allmektig, er han ikke? Gud har en mening med alt, ikke sant? Kan han ikke da ordne opp i alt han har stelt i stand uten å skape enda mer elendighet? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Skaperen kunne ryddet opp i alt med å knipse i fingrene, hvorfor sende sine barn gjennom all denne lidenskapen helt unødvendig? Gud er allmektig, er han ikke? Gud har en mening med alt, ikke sant? Kan han ikke da ordne opp i alt han har stelt i stand uten å skape enda mer elendighet? Det ser ut som Han faktisk ikke kan det, det er helt tydelig at Han selv har sine spilleregler som Han må følge. Viss Han hadde bare knipset i fingrere og alt var bra, så hadde i alle fall profetiene I Bibelen ikke gått i oppfyllelse - og Hans ord hadde vist seg å være feil. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Forskjellen mellom meg og Voldemort er at sistnevnte var ond i sinnet - jeg derimot ønsker alle det beste, iblandt må det harde handlinger til for at ett folk skal våkne opp fra sin fortapte søvn. Forskjellen mellom deg og Voldemort er at førstnevnte er ond i sinnet (og gal) - Voldemort derimot ønsker alle det beste, iblandt må det bare harde handlinger til for at ett folk skal våkne opp fra sin fortapte søvn. Din fortapte søvn. Det ser ut som Han faktisk ikke kan det, det er helt tydelig at Han selv har sine spilleregler som Han må følge. Viss Han hadde bare knipset i fingrere og alt var bra, så hadde i alle fall profetiene I Bibelen ikke gått i oppfyllelse - og Hans ord hadde vist seg å være feil. Isåfall er vel guden din ganske svak? Da vil jo alle våkne opp og se hvor svak guden din er. Sterke mennesker kan ikke tilbe en svak gud China Burger. Det står ingenting i bibelen om tsunami, Norge eller russisk invasjon. Det er noe hodet ditt har diktet opp. Endret 19. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå