Gå til innhold

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!


Anbefalte innlegg

Hva har endret seg med tanke på Martin Ramsøy? Har du... følt deg lurt?

 

"jeg ville iallefall ikke vert i en hytte ved norskekysten hele august 2011 "

- Chi Spurger

 

Lagde bare en tråd om emnet, samtidig som jeg ikke ville tatt sjansen på å gått i dvale, i en kyst-hytte den aktuelle måneden. Nei, følte meg ikke lurt! Så viktig er ikke slike syredrømmer fra selvutvalgte profetfolk, men er uansett artig synes jeg å følge med på litt slikt! Martin vet tydeligvis ikke dagen en evt. flodbølge kommer til Norge, nett som alle andre!

 

Er forøvrig ikke sikkert en tsunami treffer spesifikt akkuratt Norge, det skriver Bibelen's troverdige & sikre profeter ingenting om. Men det kan virke sansynleg at det vil skje, at havet som skal bruse flere stedet, også vil ramme Norge. Siden Norge er ett kystland i Europa, tror ikke havet kun skal bruse i Asia for å si det slik.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du ikke ville ha tatt sjansen på å gått i dvale på kysten den aktuelle måneden, så må du da ha legitimert bevisene til Martin?

 

Tsunami kommer. Jordskjelv kommer. Vulkanutbrudd kommer. Det er så sikkert som at du, jeg og alle andre her en gang kommer til å dø. Tsunamier, jordskjelv og vulkanutbrudd har kommet og gått mange, mange ganger i løpet av vår levetid. De ordene i bibelen har hatt mange sjanser på å virkelighetgjøre seg mange ganger, men vi er her fremdeles. På grunn av at bibelen og vitenskap har ingenting felles å gjøre - tar jeg alt som kommer fra personer som bruker Bibelen som kilde, med en stor klype gravemaskingrabb med salt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tsunami kommer. Jordskjelv kommer. Vulkanutbrudd kommer. Det er så sikkert som at du, jeg og alle andre her en gang kommer til å dø.

 

Ja det er sant, enig der, bortsett fra at jeg kommer til å dø! Jeg tror nemlig ikke jeg kommer til å dø, da opprykkelsen kommer før den tid!

 

Er ikke helt sikkert du heller dør, iallefall ikke på en god stund enda, forutsatt at du bl.a overlever den enorme trengsel som kommer over jorden og dermed går inn i tusenårsriket! Det blir store forandringer, iblandt annet atmosfæren etc, slik at menneskene blir like gamle som før syndefloden kom over jorden. Noen ble faktisk nesten 1000 år gamle.

 

Metusalah levde fra år 3317-2349 f.KR. Det eldste menneske som noensinne har levd, og han døde i det året syndefloden kom, i år 2349 f.KR. I tusenårsriket som begynner etter den store trengsel på jorden, så dør en ung visst en dør som 100 åring sier Bibelen.

 

Men, nok engang, jeg rotet meg off-topic iforhold til tråden's emne.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Så viktig er ikke slike syredrømmer fra selvutvalgte profetfolk

Hvor viktig er dine syredrømmer om tsunamier, du som er profet?

Syredrømmer er kjempeviktige. Uten dem hadde vi ikke hatt profeter. Og hva hadde skjedd med våpenindustrien da? Hele Raufoss på NAV!!!
Lenke til kommentar

Så viktig er ikke slike syredrømmer fra selvutvalgte profetfolk

Hvor viktig er dine syredrømmer om tsunamier, du som er profet?

 

Hahaha! Særdeles viktige! Nei ikke noe spesielt viktige, det som skjer det skjer uansett og vil komme overraskende på det fleste uansett, ja uansett om selv vitenskapen advarer om det!

 

Jeg som er profet? WTF, jeg er ingen profet, bare videreformindler andres mer eller mindre seriøses profetier! Bibel profetene har fått rett i alt til nå, tar ikke feil i noe som helst, 100 prosent treffsikkerhet, seriøst altså!

 

Slike som Martin Ramsøy er useriøse, ferdig med det, at jeg videreformidlet hans kvakksalveri om en spesifikk måned gjør ikke meg til en profet, men det vet jeg at du også vet selv om du prøver deg :D

 

Tsnuamier i endetiden ja absolutt, Japan var ikke den siste, men hvilken måned nei det vet ikke Martin Ramsøy heller! Han bommet enkelt og greit, han er en falsk profet altså! Jeg gjentar, Martin's tsunami august 2011 var en falsk profeti som ikke kom fra Herren! Det tryggeste er å holde seg utelukkende til Bibelen's profetier, som ikke tar feil i noe, og det er ikke lite profetier heller i Bibelen! Alt har skjedd til nå, men fortsatt litt endetids snacks igjen LOL!

Lenke til kommentar

Slike som Martin Ramsøy er useriøse, ferdig med det, at jeg videreformidlet hans kvakksalveri om en spesifikk måned gjør ikke meg til en profet ...

Helt riktig. Det gjør deg derimot til en som sprer løgn og usannheter. Jeg tror dere kristne har et bud mot denslags.

Lenke til kommentar

Bibel profetene har fått rett i alt til nå, tar ikke feil i noe som helst, 100 prosent treffsikkerhet, seriøst altså!

Du skal være ganske skrullete for å tro noe slikt. Hvilke voksne kritisk tenkende mennesker er enige med deg?

 

Jeg skal fortelle deg, men, det blir såpass mye off-topic at jeg velger å ligge størrste delen av svaret i skjult tekst, bortsett fra noe av det som omhandler tsunami'en:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Millioner på millioner over hele verden, du finner dem i alle land i hele verden! Vi snakker om titalls på tittalls millioner! Blir altså ikke få mennesker i himmelen, det blir en hei dundrende stor skare, ett gedigent samfunn! Gud skal adskille det gode og det onde engang for alltid, det har altså sin pris, og det er att noen må gå fortapt å leve i samfunn uten Gud! Sorry guys, you are fucked...but...still hope....

 

Når tsunamien kommer til Norge, skal du ikke se bortfra at flere nordmenn blir frelst, halleluja dere det er nettopp i trengselstider at folk begynner å våkne opp! Flere "anti-kristne" AP folk på Utøya begynte å be fader vår i sin nød, og andre bønner til Gud, ja det er jo steike normalt for det folka! Dem ble selv så overrasket, at dem måtte poengtere at dem faktisk begynte å be! En av dem ble i etterkant veldig glad for at han hadde funnet ut at han faktisk ba bønnen rett også! Fantastisk dere, halleluja dere, la det komme tsunami over oss, så vi våkner opp slik at færrest mulig går fortapt! Gud er ikke dum dere! Det er nå snart 7 milliarder mennesker på jorden, for kun få år siden langt utpå 1800 tallet var det kun 1 milliard! Nå, kun få år etter, er det 7 milliarder dere, befolkningen har skutt i været det siste årene! Nå snart kommer trengselstiden over oss, en så voldsom men kort trengselstid som jorden aldri før har vert vitne til, atomkrig dere, tsunamier, jordskjelv, ja hele jorden skal til slutt begynne å riste når planetens gravitasjonen råkkes av endå ukjente grunner! Menneskene skal bli totalt dessorienterte og full av panikk, ja halleluja dere, dere skal sannelig få kjenne hvem Gud er, og mange skal sannelig bøye kne for Israel's Gud, den eneste og sanne Gud, blir du en av dem? Så begynner tusenårsriket, der Jesus Kristus skal komme til jorden og styre verden i 1000 år! Ondskapen skal være bundet i disse 1000 årene, verden's våpner skal smies om til jordbruks redskaper sier Bibelen! Riktig nok skal størrste del av jordensbefolking dø i den store trengsel, men, mange skal bli frelst tross alt! Vi lever i endetiden, snart er vår tidshusholdnigsepoke slik vi nå kjenner den ferdig, det kommer store forandringer! Er du beredt? ER DU BEREDT? ER DU DET?

 

Snart skal Norge få kjenne mer, få kjenne Gud's kjærlighet, og det skjer gjennom trengsel! Ja du hørte riktig, det skjer gjennom nød og trengsel! Fordi det som betyr noe for Gud når alt kommer til alt, det er hvor mange han får innen for himmelporten den dagen den skal stenges, kingdom of heaven! Kom bli med du også, du har ingenting å tape på det, du har alt å vinne! Forstår du det? GJØR DU DET?

 

Tiden er knapp, redd deg selv nå menst du kan, tsunami vil bare bli en liten leke katastrofe iforhold til alt som skal skje! Og du vet ingenting om når din tid er over her på jorden, det er opp til deg nå, hvor du skal ende når Gud skal adskille godt og vondt engang for alltid! Gud sendte meg, for å fortelle deg dette! Nå, aldri glem at dette er ALVOR! ALDRI GLEM DET! DU VIL ALDRI FÅ FRED I DITT HJERTE, FØR DU SIER JA TIL Å SLIPPE INN DIN PERSONLIGE FRELSER! HAN SOM MILLIONER PÅ MILLONER PÅ TITALLS MILLIONER FØR DEG HAR SLUPPET INN I HJERTET SITT! Gud elsker deg, like mye som han elsker sin egen sønn, han vil ha deg med også og du trenger ingen spesiell magefølelse eller a-ha opplevelse for å bli med!! Du bare blir med, selv med din vantro kan du bli med! Jesus døde også for dine synder! FORSTÅR DU DET? Tror du at du er syndfri, tror du det? Ingen med den minste synd kan komme inn i Guds rike, INGEN! SELV IKKE DU!! Det er derfor Jesus kjøpte deg fri, så, tar du imot gaven? Alle som gjør det går ikke fortapt! Hvorfor? Fordi Gud har lovet deg det, akkuratt deg! Du kan ha så mye vantro du bare vil, men med Jesus i ditt hjerte, så er du kjøpt fri, uansett!

 

Selv tsunamien som med stor sansynleghet kommer over Europa snart, er av Gud's kjærlighet til oss, så ta varmt imot Katla's utbrudd! Fordi den kan være opphavet til tsunamien, som vil føre flere mennesker til Gud! Men den kommer ikke før tiden er inne, det kan være i år, det kan være om 10 år! Men husk, denne tsunamien er bare en liten del av endetiden's naturkatastrofer! JESUS KALLER PÅ DEG, men det er ikke lenge igjen! Vi lever i endetiden, det skriver Bibelen svært tydelig og klart! Etter at jødene får landet sitt igjen (1948) og vender tilbake på ørnevinger fra verdenskanter, så er det ikke lenge igjen står det! Faktisk står det spesifikt hvor lenge som er igjen før tusenårsriket begynner! Ja hør her! Den generasjonen som var født når Israel fikk landet sitt igjen (1948), ja, den generasjonen SKAL IKKE DØ UT FØR ALT DETTE HAR SKJEDD, FØR ALLE ENDETIDS PROFETIENE HAR GÅTT I OPPFYLLELSE, FØR MESSIAS KOMMER TILBAKE TIL JORDEN! Hvor gammel er ett manns liv ifølge Bibelen? 70-80år! Hvor gammel så denne generasjoen? cirka 65 år! Så altså, denne generasjoen som nå er 65 år skal ikke dø ut før vår tidshusholdningsepoke er over, før Messias kommer tilbake og alle mennesker døde og levende skal bøye kne for ham, uavhengig om dem går fortapt eller ikke! FORDI ALLE SKAL FÅ VITE HVEM DEN ENESTE SANNE GUD ER, ALLE!

post-160065-0-42343400-1319052056_thumb.jpg

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Chi spurger klarer nok en gang å unnlate å svare på spørsmål :p

 

Hvorfor Martin Ramsøy var en selvutropt profet? Fordi...

 

Kom det noen tsunami i august 2011? Kom det tsunami i august 2011 slik som Herren hadde sagt til Martin Ramsøy, ifølge Martin selv! Ingen tsunami kom! Hvorfor er Martin Ramsøy en selvutropt profet? Nå fikk du nett svaret!

 

Er Martin Ramsøy en Herren's profet? Nei, han ble avslørt som falsk profet! Hvorfor det? Fordi hans profeti om tsunami 2011 var feil, hvor fikk han sin profeti fra? Fra Herren sa Martin Ramsøy! Lyver altså Herren? Nei, ingen av Herren's profetier har noengang gått feil, Gud lyver ikke og holder alltid sine løfter, alltid!

 

Bibelen advarer mot falske profeter! Hvor finner enn Herren's ord og profetier? I Bibelen, ikke en eneste profeti i Bibelen har gått feil! Hold dere til mitt ord sier Gud, hvor finner en Hans ord? I Bibelen! Hvor finner enn Hans profetier? I Bibelen! Ikke en eneste profeti i Bibelen har gått feil!

post-160065-0-08916600-1319059489_thumb.jpg

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

 

Kom det noen tsunami i august 2011? Kom det tsunami i august 2011 slik som Herren hadde sagt til Martin Ramsøy, ifølge Martin selv, ingen tsunami kom! Hvorfor er Martin Ramsøy en selvutropt profet? Nå fikk du nett svaret!

Du har selv kommet med ytringer at du trodde på han. Se i førstepost, hvor du selv skulle ønsket at du ikke var på vestlandet hele den måneden. Ergo, dette er et bevis på at du selv ikke klarer å skille mellom falske og "ekte profeter" (om det nå enn eksisterer......)

 

"Bibel profetene har fått rett i alt til nå, tar ikke feil i noe som helst, 100 prosent treffsikkerhet, seriøst altså!"

 

Og bare for å si det, ingen har hatt rett hittil. Jeg tror med stor sannsynlighet at de profetene hadde samme taktikk som deg; si noe latterlig enkelt som garantert kom til å skje: "Dere kommer til å lide" Ja, en gang kommer det til å skje. "Det kommer insekter på besøk" - Ja, det er jo ikke akkurat unormalt med insekter som spiser opp avlinger.

 

Uansett, jeg er blitt kristen jeg. Gud kom til meg og sa at jeg skulle advare deg mot at du en gang kommer til å dø på samme måte som alle andre. Jeg er nå herved en profet, og du akter å behandle meg som en - frem til du kan bevise det motsatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bibel profetene har fått rett i alt til nå, tar ikke feil i noe som helst, 100 prosent treffsikkerhet, seriøst altså!

Du skal være ganske skrullete for å tro noe slikt. Hvilke voksne kritisk tenkende mennesker er enige med deg?

 

Jeg skal fortelle deg, men, det blir såpass mye off-topic at jeg velger å ligge størrste delen av svaret i skjult tekst, bortsett fra noe av det som omhandler tsunami'en:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Millioner på millioner over hele verden, du finner dem i alle land i hele verden! Vi snakker om titalls på tittalls millioner! Blir altså ikke få mennesker i himmelen, det blir en hei dundrende stor skare, ett gedigent samfunn! Gud skal adskille det gode og det onde engang for alltid, det har altså sin pris, og det er att noen må gå fortapt å leve i samfunn uten Gud! Sorry guys, you are fucked...but...still hope....

 

Når tsunamien kommer til Norge, skal du ikke se bortfra at flere nordmenn blir frelst, halleluja dere det er nettopp i trengselstider at folk begynner å våkne opp! Flere "anti-kristne" AP folk på Utøya begynte å be fader vår i sin nød, og andre bønner til Gud, ja det er jo steike normalt for det folka! Dem ble selv så overrasket, at dem måtte poengtere at dem faktisk begynte å be! En av dem ble i etterkant veldig glad for at han hadde funnet ut at han faktisk ba bønnen rett også! Fantastisk dere, halleluja dere, la det komme tsunami over oss, så vi våkner opp slik at færrest mulig går fortapt! Gud er ikke dum dere! Det er nå snart 7 milliarder mennesker på jorden, for kun få år siden langt utpå 1800 tallet var det kun 1 milliard! Nå, kun få år etter, er det 7 milliarder dere, befolkningen har skutt i været det siste årene! Nå snart kommer trengselstiden over oss, en så voldsom men kort trengselstid som jorden aldri før har vert vitne til, atomkrig dere, tsunamier, jordskjelv, ja hele jorden skal til slutt begynne å riste når planetens gravitasjonen råkkes av endå ukjente grunner! Menneskene skal bli totalt dessorienterte og full av panikk, ja halleluja dere, dere skal sannelig få kjenne hvem Gud er, og mange skal sannelig bøye kne for Israel's Gud, den eneste og sanne Gud, blir du en av dem? Så begynner tusenårsriket, der Jesus Kristus skal komme til jorden og styre verden i 1000 år! Ondskapen skal være bundet i disse 1000 årene, verden's våpner skal smies om til jordbruks redskaper sier Bibelen! Riktig nok skal størrste del av jordensbefolking dø i den store trengsel, men, mange skal bli frelst tross alt! Vi lever i endetiden, snart er vår tidshusholdnigsepoke slik vi nå kjenner den ferdig, det kommer store forandringer! Er du beredt? ER DU BEREDT? ER DU DET?

 

Snart skal Norge få kjenne mer, få kjenne Gud's kjærlighet, og det skjer gjennom trengsel! Ja du hørte riktig, det skjer gjennom nød og trengsel! Fordi det som betyr noe for Gud når alt kommer til alt, det er hvor mange han får innen for himmelporten den dagen den skal stenges, kingdom of heaven! Kom bli med du også, du har ingenting å tape på det, du har alt å vinne! Forstår du det? GJØR DU DET?

 

Tiden er knapp, redd deg selv nå menst du kan, tsunami vil bare bli en liten leke katastrofe iforhold til alt som skal skje! Og du vet ingenting om når din tid er over her på jorden, det er opp til deg nå, hvor du skal ende når Gud skal adskille godt og vondt engang for alltid! Gud sendte meg, for å fortelle deg dette! Nå, aldri glem at dette er ALVOR! ALDRI GLEM DET! DU VIL ALDRI FÅ FRED I DITT HJERTE, FØR DU SIER JA TIL Å SLIPPE INN DIN PERSONLIGE FRELSER! HAN SOM MILLIONER PÅ MILLONER PÅ TITALLS MILLIONER FØR DEG HAR SLUPPET INN I HJERTET SITT! Gud elsker deg, like mye som han elsker sin egen sønn, han vil ha deg med også og du trenger ingen spesiell magefølelse eller a-ha opplevelse for å bli med!! Du bare blir med, selv med din vantro kan du bli med! Jesus døde også for dine synder! FORSTÅR DU DET? Tror du at du er syndfri, tror du det? Ingen med den minste synd kan komme inn i Guds rike, INGEN! SELV IKKE DU!! Det er derfor Jesus kjøpte deg fri, så, tar du imot gaven? Alle som gjør det går ikke fortapt! Hvorfor? Fordi Gud har lovet deg det, akkuratt deg! Du kan ha så mye vantro du bare vil, men med Jesus i ditt hjerte, så er du kjøpt fri, uansett!

 

Selv tsunamien som med stor sansynleghet kommer over Europa snart, er av Gud's kjærlighet til oss, så ta varmt imot Katla's utbrudd! Fordi den kan være opphavet til tsunamien, som vil føre flere mennesker til Gud! Men den kommer ikke før tiden er inne, det kan være i år, det kan være om 10 år! Men husk, denne tsunamien er bare en liten del av endetiden's naturkatastrofer! JESUS KALLER PÅ DEG, men det er ikke lenge igjen! Vi lever i endetiden, det skriver Bibelen svært tydelig og klart! Etter at jødene får landet sitt igjen (1948) og vender tilbake på ørnevinger fra verdenskanter, så er det ikke lenge igjen står det! Faktisk står det spesifikt hvor lenge som er igjen før tusenårsriket begynner! Ja hør her! Den generasjonen som var født når Israel fikk landet sitt igjen (1948), ja, den generasjonen SKAL IKKE DØ UT FØR ALT DETTE HAR SKJEDD, FØR ALLE ENDETIDS PROFETIENE HAR GÅTT I OPPFYLLELSE, FØR MESSIAS KOMMER TILBAKE TIL JORDEN! Hvor gammel er ett manns liv ifølge Bibelen? 70-80år! Hvor gammel så denne generasjoen? cirka 65 år! Så altså, denne generasjoen som nå er 65 år skal ikke dø ut før vår tidshusholdningsepoke er over, før Messias kommer tilbake og alle mennesker døde og levende skal bøye kne for ham, uavhengig om dem går fortapt eller ikke! FORDI ALLE SKAL FÅ VITE HVEM DEN ENESTE SANNE GUD ER, ALLE!

Seriøst?? nupe2.gif Tror hele forumet syns du er tulling

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og bare for å si det, ingen har hatt rett hittil.

 

Jeg skal svare deg på det! Men nok engang, blir mye off-topic , så i respekt for trådens tsunami tema, så sitter jeg det i skjult tekst denne gangen også! Til tross for at det er en smule med tsunami snakk her også:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Martin fikk ikke rett, det har du rett i, med andre ord han er falsk, skal ikke mer til! En ekte profet har rett hvergang, en Herren's profet!

 

Du sier hva? Du sier ingen har rett hittil! Du kunne ikke tatt mer feil! Det du sier kan sammenlignes med dette:

 

Rosenborg vinner 2-0 over Vålerenga, Brann vinner 1-0 over Sogndal, Aalesund spiller 1-1 mot Haugesund, Fredrikstad taper 4-1 mot Stabæk, Molde taper 2-1 mot Tromsø...

 

...neste dag skriver avisene at Rosenborg vant 2-0 over Vålerenga, Brann vant 1-0 over Sogndal, Aalesund spillte 1-1 mot Haugesund, Fredrikstad tapte 4-1 mot Stabæk, Molde tapte 2-1 mot Tromsø.

 

Men hva skjer? Jo, du er tydeligvis ikke enig, og skriver ett avis innlegg der du sier alle resultatene er feil!

 

Det er akkuratt det samme med Bibelen's profetier, som har gått i oppfyllelse en etter en! Og det er ikke få, både i GT og NT. Det er faktisk bare en liten rest igjen med profetier som ikke enda har blitt oppfylt, hvorfor det tror du? Det er fordi, ja nå skal du høre, ja det er fordi vi har ikke kommet helt til endes enda!

 

Jeg kan skrive side opp og side ned om alle spesifikke profetier som har gått i oppfyllelse, profetiene skriver selv hvordan det skal skje, selv i detaljer, og alt har skjedd akkuratt som skrevet, selv detaljene i hver enkelt profeti stemte ned til minste prikk!

 

Men nå skal du også høre, jeg er faktisk ikke overrasket over din "blindhet" ovenfor dette! Vet du hvorfor? Fordi du er også endel av Bibelen's profeti, ja nettopp du er nevnt der også, vet du hva det står om deg? Spent nå ja?...

 

...det står at det ugudelige skal bli forblindet, slik at dem ikke klarer å se det som er rett....Bibelen ligger der som ei åpen bok...ett enkelt manus...det som står der skjer....ned til minste detalj...profetiene går i oppfyllelse på rekke og rad....som domino brikker...detter akkuratt i det tempoet profetiene beskriver....akkuratt den ruten som ble beskrevet!!

 

Ja ikke nok med det, men Bibelen's mange profetier er satt opp i rekkefølgen dem skal skje i, altså den ene profetien etter den andre blir satt i riktig rekkefølge, og det står hvilken profeti som skal komme etter den neste profetien og hvilken som skal komme deretter igjen! Du verden, ja, det har skjedd på en prikk akkuratt slikt det er beskrevet!...

 

....men fortsatt nekter du for at en eneste av dem har skjedd! WOW, forbløffende!

 

Vil du at jeg skal ta en tilfeldig profeti som har skjedd? Homofili (der mann knuller mann) skal bli offentlig godkjent og akseptert igjen av myndigheter rundt omkring, men det skal ikke skje før i endetiden etter at jødene reiser tilbake til sitt fedreland fra alle verdenshjørner.

 

Mange av profetiene var skrevet om hva som skulle skje for cirka 2000 år siden, profetier som ble skrevet lenge før der igjen i GT, alt skjedde slikt som beskrevet! Itillegg til profetier som var myntet på før der igjen, som også skjedde slik som beskrevet! Men la oss ta en til som er realitert til denne endetiden, etter at jødene fikk landet sitt igjen...

 

...ledere fra mange land i verden skal prøve å løyse konflikten som oppstår i Israel etter at jødene fikk fedrelandet sitt tilbake, ja ledere over hele verden skal være med på å prøve å løyse konflikten, det sier Bibelen! Ja ikke nok med det, men mennesker over hele verden skal rette øynene sine mot akkuratt denne konflikten og følge med på hva som skjer!! Ja det sier Bibelen, men hvordan skal mennesker over hele verden klare å følge med på det tenkte mange før! Ja, hvordan tror du? Idag har vi fått TV, internet, satelitter, radio osv. Ja ikke rart da at alle menneskene rundt omkring på jorden da kan følge med på hva som skjer til enhvertid i Israel! Grei, ok, men ikke nok med det, vet du hva som også står, jo, hør her...det står at ingen klarer å få til fred der....den ene etter den andre lededer skal prøve seg....men ingen klarer å få til fred der....ingen....ja det står det....hehehe, hvor mange amerikanske presidenter for eksempel har ikke prøvd å skapt fred der? Mange det, ja ikke kun amerikanske presidenter, selv vår egen utenriksminister har prøvd, og mange før han....

 

...konflikten skal bare fortsette å fortsette....menst mennesker over hele jorden skal følge med....menst leder etter leder etter leder etter leder etter leder etter leder rundt omkring i verden skal prøve å få til fredsløsninger der.....ja slik sier Bibelen det...hva er det som har skjedd der nede etter jødene inntok sitt gamle fedreland igjen? Hva tror du har skjedd? Jo akkuratt som Bibelen sa skulle skje, ikke nok med det, men står det noe om hvordan verden til slutt skal se på den israelske stat? Ja det står også, flere og flere land skal begynne å kritisse Israel står det, ja, flere og flere land, til slutt skal Israel ha hele verden imot seg står det, det skal bli ett stort klagekor mot Israel. Hva er det som skjer idag? Ser DU HVA SOM SKJER? GJØR DU DET? KLARER DU DET? Jeg tviler!

 

Hovedkrangelen skal til slutt stå om Jerusalem, ja om Jerusalem, verdensnasjoner skal til slutt komme å hærsette øst-Jerusalem står det i Bibelen! Ja hvorfor øst-Jerusalem tror du? HVORFOR TROR DU DET STÅR? Kanskje fordi det er nettopp øst-Jerusalem dem krangler om som fillene fyker idag, araberne vil nemlig ha øst-Jerusalem til sin hovedstad i sin fremtidige Palestinske stat! Ja det vil dem, men tror du Israel går med på det? NEI, Israel har sagt tydelig og klart, at Jerusalem er udelelig, og det vil ikke under noen omstendigheter dele Jerusalem i to, ALDRI SIER ISRAEL! Det er ikke sikkert øst-Jerusalem blir hærsatt pga. palestiner-araberne vil ha den til sin hovedstad, men, det kan være f.eks at "FN" eller noe lignende vil ha øst-Jerusalem som en internasjonal by. Uansett, det er ikke uten grunn Bibelen sier at det er nettopp øst-Jerusalem som skal bli hærsatt av fremmede styrker som representerer hele verden, det er fordi det er nettopp øst-Jerusalem dem nå har begynt å krangle om som fillende fyker! Rart dette, at alle profetiene i Bibelen har skjedd, og dem som ikke har skjedd enda ser vi klart konturene av kommer til å skje, den ene etter den andre åpenbarer seg! Ja akkuratt selv i dette minutt, denne dag, denne natt, denne uken så holder profetier på med å gå i oppfyllelse, som Bibelen beskriver!

 

...men, nå har ikke jeg tid til å skrive mer! Selv om jeg kun har nevnt litt. Kunne nevnt så mye mer om alt som har gått i oppfyllelse, og hva som vi enda venter på og hva som skjer akkuratt nå faktisk i verden.

 

Greit, greit, jeg skal ta en til, selv om jeg vet at du er forblindet og ikke klarer å forstå eller se noen av disse profetiene som Bibelen skriver om....

 

...ja, verden skal i endetiden, etter jødene får sitt fedreland igjen, ja verden skal da gå inn i en forholdsvis lang fredsperiode uten store kriger og konflikter! Det skal være forholdsvis ganske fredelig (ja denne perioden har vi hatt mange tiår nå), teknologien til menneskene skal skyte enda mer fart står det, og menneskene skal komme svært langt i teknologi og viten i denne endetiden, svært langt skal dem komme! (ja det har vi, alt fra fly, romskip, tv, radio, lys, biler, pc, ditt og datt, ja svært langt teknologisk har vi nå kommet)!! Ja langt med viten og teknologi skal menneskene komme, i den siste tiden, i endetiden, ja det er nettopp i denne endetiden menneskets viten og teknologi skal akselere enormt raskt sier Bibelen! Ja, hva har skjedd? Hehe, du kan bare gå tilbake hundre år du, så forstår du sikkert at vi har kommet langt nå og at det faktisk plutselig skaut fart! Akkuratt slik Bibelen beskrev det!...

 

...ja greit, var faktisk en annen profeti jeg holdt på å beskrive lol...og det var at etter denne lange fredsperioden, så skal naturkatastrofer begynne å øke i omfavn (ja det har skjedd absolutt, bare spørr folk som har greie på det), ja greit var heller ikke den profetien jeg tenkte på nå hehehe.....jo nå skal du høre....profetien jeg var tenkt til å fortelle var at etter denne fredsperioden så skal verden begynne å rase litt sammen....ja, altså, økonomien skal begynne å kollapse....ja...du hørte rett....verden skal begynne å bli dessorienterte og litt deprimerte...opptøyer og protester skal begynne å øke i omfavn i gatene rundt omkring i verden....hmmm....hva er det som skjer??? Sier Bibelen dette også? Ja det gjør den, på en prikk! Står faktisk også hvem som i hovedsak skal strømme til gatene i opptøyer og protester....det er den unge generasjonen....skal protestere over alt, både her og der...verden går utfor stupet, globale økonomien begynner å knekke sammen, samtidig som naturkatastrofer øker i omfavn, kriger skal oppstå igjen, fredstiden tikker forbi...ja nei vi for stoppe der! Selv om det er så mye mye mer, men det tar tid å ramse opp alle profetiene...føler uansett at jeg kaster perler for svin her inne....hehe...så WTF! Jeg stopper her!

 

Avslutter med at Norge også skal få kjenne krig igjen, om ikke alt for lenge! Som sagt mye skal skje før 2030. Ting skal skje fort på den siste tiden...altså den siste tiden før Messias kommer igjen....og nei, det er ikke anti-krist jeg snakker om, han som skal komme å utgi seg for å være en fredsfyrste, bli en "verdensleder", han kommer nettopp etter at verden har gått inn i en "depresjon" og er helt dessorienterte, da skriker verden etter sn superhelt, en super sterk leder som kan samle verden igjen og få ting på beina igjen....det er nettopp da anti-krist skal benytte sjansen....det hele skal begynne bra....han tar kontroll over verdens matvare-program, slik at alle skal få mat....men for å gjøre alt veldig kort nå, siden jeg skulle avsluttet for lenge siden....det hele skal ende elendig, mildt sagt, skal bli fryktelig rike dette anti-krist greiene, ja han må bare få kontroll på alt først....ja Bibelen sier det skal bli ett sinnsykt kontroll samfunn....ingen kan gjemme seg, en får sikkert kjørt GPS chipper i rævva! Nå stopper jeg! Eller nei det var ikke i rævva, Bibelen sier vi skal få anti-krist sitt merke (chip etc) i høyre hand eller i pannen....ikke ta hans merke, ikke gjør det advarer Bibelen, det vil enn angre noe steike mye....ja, altså romeriket skal gjennoppstå igjen, sier Bibelen, er vel sånn cirka 10 land det, skal sammensverge seg eller noe slikt...nei nå hopper jeg mye fra profeti til profeti....hahahaha.....anti-krist skal få en stor hær står det, skal få kontroll over alle hærene....ja EU snakker om at EU-landene skal alle få en stor felles hær, og at alle hærene i EU landene skal gå sammen til en stor hær....ja sikkert slik anti-krist for kontroll på alle hærene hahahah....ja mye interessant i Bibelen...sant er det og halleulja amen for det! Nå kan jeg bare ikke fortsette, selv om jeg kunne ha fortsatt dag ut og dag inn med å skrive om profetier....alle som har gått i oppfyllelse allerede som jeg ikke har nevnt, er mange det mesteparten faktsik, og mye mer om det lille som er igjen, selv om det er endel det også, men det skal skje så fort på den siste tiden, i endetiden, sier Bibelen, ting skal skje fort!

 

Ja, nå kommer vil svina og skal trampe og spytte på perlene, håne og ditt og datt....poor people...blinde som dere er....måtte ikke Gud gi dere fred i deres hjerter før dere har åpnet hjertet for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...