Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tsunami over Norge, så tar Russland oss!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en ting jeg hater så er det over religiøse tullinger som kommer med dommedag

Dette er ikke dommedag! Langt derifra! Jeg har forøvrig ingen noen dato på tsunamien heller, dommedag blir det uansett ikke!

Island oppsto som et resultat av vulkansk aktivitet på den midtatlantiske ryggen. Kløften mellom de tektoniske platene til Eurasia og Nord-Amerika, som den midtatlantiske ryggen er knyttet til, går tvers gjennom Island fra sørvest til nordøst.

(er derfor det er så mange fine varme kilder der opp)

http://no.wikipedia.org/wiki/Islands_geografi

Stort jordskjelv som skylles vulkanutbrudd, i forbindelse med Katla, er ikke ett helt utenkelig scenario. Vil store deler av Island forsvinne i havet og tsunami oppstå?

11% av Island er dekket av tre store isbreer, under den ene ligger Katla! Island er verdens 18.størrste øy.

Satelitt bilde fra NASA tatt av Island:

Det er jo en dommedag når du sier "August 2011 - Tsunami drukner norge?" så sier du er utsatt? også skjer det ingenting der helle? jeg tror du skal ta neste flybillet til USA og møte han caming fyren som spådde at jorda skule gå under i mai

Jeg er mer studert i denne saken enn deg, tydeligvis, fordi dette har ingenting med "jorden går under, hilsen Camin fyren" å gjøre! Han hadde bare ville fantasier. Dette med at tsunami vil komme til deler Europa, er ikke en vill fantasi.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Jeg er mer studert i denne saken enn deg, tydeligvis, fordi dette har ingenting med "jorden går under, hilsen Camin fyren" å gjøre! Han hadde bare ville fantasier. Dette med at tsunami vil komme til deler Europa, er ikke en vill fantasi.

Du mangler kritisk sans, og da hjelper det ingen ting hvor mye du påstår du har "studert". Dessuten oppfører du deg som en klovn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du mangler kritisk sans, og da hjelper det ingen ting hvor mye du påstår du har "studert". Dessuten oppfører du deg som en klovn.

Jeg mangler ikke kritisk sans, kan forstå at du synes jeg oppfører meg som en klovn, men det skal du få lov til å synes!

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

... asteroider vil slå ned.

jordskjelv og kontinentalplatenes drift vil skille land.

Tsunamier vil oppstå og drukne øyer og land.

Istider vil komme.

Stormer kommer til å rive i stykker byer.

Vulkanutbrudd kommer til å drukne mennesker i aske.

Alt dette og mer kommer til å inntreffe de neste tusen årene.

Business as usual på jorden altså; ikke noe nytt eller spennende.

Det er jorden og naturens gang, verken mer eller mindre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet jeg ser her er at du trekker slutninger ut av intet. Når du attpåtil blander vitenskap med religion for å få ting til å passe med din forhåndsbestemte mening så er det ikke unaturlig at folk tar deg useriøst.

Vitenskap og Bibelen's profetier går ofte hand i hanske. Mange av endetidsprofetienes mysteriumer får støtte av vitenskapen. F.eks at det skal regne blod over jorden. Ja høres rart ut sant? Men vitenskapen fant ut for ikke lenge siden, at det er noen typer asteroider som inneholder store mengder med noe som er svært likt blod! Ta en titt på månen, ser du alle kraterne der? Det er asteroide krasj, månen har blitt bombadert i sin tid! Nok om det, men altså blod skal faktisk komme ned som regn over jorden i endetiden, da jorden også skal begynne å sjangle som en full mann står det! Hva kan det være? Ikke godt å si, men tyngekraften ser ut til å bli påvirket av noe, alt fra månen til at noe stort kommer nært jorden og at jordens tyngekraft dermed vil komme ut av balanse og jorden begynne å sjangle. Ja mye morsomt som skal skje i endetiden.

EDIT: Slutten av denne "endetiden" kommer før 2030, da tusenårsriket begynner! Dommedag derimot da hele jorden skal brennne opp, kommer ikke før om cirka 1000 år fra nå. Dommedag kommer etter tusenårsriket, og tusenårsriket begynner før 2030 ifølge Bibelen's profetier.

EDIt 2: Men dette ble forsåvidt litt off-topic.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

... asteroider vil slå ned.

jordskjelv og kontinentalplatenes drift vil skille land.

Tsunamier vil oppstå og drukne øyer og land.

Istider vil komme.

Stormer kommer til å rive i stykker byer.

Vulkanutbrudd kommer til å drukne mennesker i aske.

Alt dette og mer kommer til å inntreffe de neste tusen årene.

Business as usual på jorden altså; ikke noe nytt eller spennende.

Det er jorden og naturens gang, verken mer eller mindre.

Neste 1000 årene? Før 2030 vil endetiden være slutt, vår tidshusholdningsepoke slik vi kjenner den idag blir avsluttet! Fredsriket blir opprettet, av Jesus, det skal vare i 1000 år her på jorden. Men før det begynner skal jorden gå inn i en fase, der store naturkatastrofer skal skje på rekke og rad! For dem som har fulgt litt med, har naturkatastrofer og fenomener skutt i været i det siste! Men det skal til slutt bli ganske ille, og enorme katastrofer vil komme til å skje! Også katastrofer som kommer utenfra, det kan være astoride krasjer etc. Itillegg til at naturkatastrofer til begynne å brøle rundt oss, som vi aldri har vert vitne til før, så kommer atomkriger, der både hud og øyner skal "etse" bort på mennesker og dyr! Og fiskene i havet skal bli uspiselige mange steder! Hungersnød skal øke osv. Det skal skje fort i det siste tidene, altså endetiden før Jesus kommer tilbake til Jerusalem. Vi er allerede inne i endetiden, men det skal bli mye verre enn hva vi allerede har vert vitne til! Dere er heldige om dere overlever alt, for store deler av verdensbefolkning skal dø i denne "endetidsprosessen". Tsunami'en som det er snakk om her, er bare en liten ting, nesten en bagatell mot mye av det andre som skal skje i verden. Men den vil nok skape nok til at det blir en enorm katastrofe for mange land, nett som i Japan. Vi har forøvrig mange atomkraftverk som i Japan her også, både i UK og Sverige, vi får håpe tsunamien ikke rævkjører dem helt.

Lenke til kommentar

Men de som tror på dommedags profetiene burde fått tvungen psykiatrisk behandling, det samme gjelder for de som tror på troll!

1+!

At dem skal blande bibelen og religion inn i det gjør meg bare så forbanna og irritertmad.gif

greit at folk kan prate om religion men og blande religion inn i drap, dommedag, og andre ting blir for dumtnupe2.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men de som tror på dommedags profetiene burde fått tvungen psykiatrisk behandling, det samme gjelder for de som tror på troll!

1+!

At dem skal blande bibelen og religion inn i det gjør meg bare så forbanna og irritertmad.gif

greit at folk kan prate om religion men og blande religion inn i drap, dommedag, og andre ting blir for dumtnupe2.gif

HAHAHA du kan ikke være seriøs LOL!!! Bibel "religionen" er full av drap, drama og ikke minst grusomme profetier om fæle kriger og store naturkatastrofer!

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

1+!

HAHAHA du kan ikke være seriøs LOL!!! Bibel "religionen" er full av drap, drama og ikke minst grusomme profetier om fæle kriger og store naturkatastrofer!

Jeg snakker om sånne tullinger som deg som blander inn bibelen og profeten inn i dommedag og tsunammi!!.

Lenke til kommentar

1+!

Jeg snakker om sånne tullinger som deg som blander inn bibelen og profeten inn i dommedag og tsunammi!!.

Vel *kremt*, er ikke jeg som har skrevet Bibelen altså!!

Bibelen blander seg nemlig selv med dommedag, da den skriver tydelig når dommedag kommer!

Det er heller ikke jeg som har skrevet det som står om tsunamier i Bibelen, hvem tror du egentlig jeg er? Metusalem?

Havet skal bruse flere stedet skriver Bibelen om, altså nok engang ,det er Bibelen selv som blander inn dommedag og tsunamier!

Hva mener du med "profeten"? Det er ikke Koranen vi snakker om altså, der det bare er en profet! Bibelen derimot har mange profeter, altså ikke kun Bibelen og profeten.

Lenke til kommentar

Vel *kremt*, er ikke jeg som har skrevet Bibelen altså!!

Har han påstått det?

Bibelen blander seg nemlig selv med dommedag, da den skriver tydelig når dommedag kommer!

Og det er her du velger å stole blindt og holdent på det som står der. Du finner automatisk nyheter som kan ha en dårlig effekt global (med tanke på naturkatastrofer o.l), og resonnerer deg frem med bibelen i høyre hånd frem til at dette er et tegn på at Gud slår ned på oss fordi vi synder.

Ut i fra denne nyheten ville du kanskje på samme måte kommet opp med det samme;

http://www.dagbladet.no/2011/10/15/nyheter/vulkanutbrudd/utenriks/kanarioyene/18632117/

GUD KOMMER OG TAR OSS!!

Lenke til kommentar

GUD KOMMER OG TAR OSS!!

Nei han kommer faktisk å redder oss, men skal ikke gå inn på det nå, vil bli litt for mye off-topic tendenser da. Er tross alt en Katla-vulkan-tsunami tråd dette her, og ikke en tråd som har med alle endetidens katastrofer å gjøre og hva Gud's plan er med det.

Interessant med disse vulkanene på kanariøyene, som du linket til, kan fort bli tsunami ut av det også til slutt. Da ett spesifikt vulkan utbrudd der kan få fjellet til å rase i havet. Men Katla, kan vise seg å bli skummel den også, en tsunami fra Island ser jeg som ganske sansynleg, er mer ett spørsmål om tid og jeg tror den kommer før en eventuelt tsunami fra Kanariøyene.

For å feie vekk alle eventuelle misforståelser, Bibelen's profeter nevner overhodet ikke noen spesifik tsunami som skal komme fra Island. Bibelen nevner bare tsunamier generelt, altså ikke hvilken land dem skal ramme eller hvor dem skal oppstå.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...