secondarykid Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ser etter programvare som støtter pc (og android) som jeg kan liste opp samlingene på. Samlingen har blitt så stør at jeg behøver å vite hva jeg faktisk har og ikke har. Fint hvis programmet støøter internetsynkronisering og android slik at jeg kan bruke telefonen men jeg er i butikk for å se om jeg har varen eller ei, og hvis hvilken utgave jeg har. Helst gratis, men hvis det er veldig bra skader det ikke å legge i noen kroner. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Collectorz har noe slikt. Har ikke brukt Android-delen, men Connect er i hvert fall bra. http://www.collectorz.com/ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vet ikke om du har hørt om det, men det finnes et program som heter excel. 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Til Degeim: Så flott ut, bortsett fra prisen og det faktum at jeg må ha 4 forskjellige programmer til en verdi av €25 = 195,- eller 273,- for proutgaven. Hadde håpet på noe billigere enn dette. Blir tross alt underkant av 800,- slik jeg vil ha det. Til Jutenissen: Har ikke Office og skal ikke kjøpe det heller. Har lignende fra Open Office. Men er ikke excel et regneprogram? Bare kom med flere forslag takk! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 DVD Profiler fra Invelos.com er veldig bra, men koster jo noe og er kanskje ikke aktuelt for deg?(hvis du absolutt ønsker det helt gratis...) Bruker det selv, har full oversikt på telefon, PC og web... Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 DVD Profiler fra Invelos.com er veldig bra, men koster jo noe og er kanskje ikke aktuelt for deg?(hvis du absolutt ønsker det helt gratis...) Bruker det selv, har full oversikt på telefon, PC og web... Må vel ikke være helt gratis, men dette programmet har mindre funksjoner til høyere pris enn collectorz nevnt ovenfor. Det at det koster penger for mobil-app som kun er til Windows Mobile og iOS gjør det veldig uinterressant. Desverre er også programmet kun laget for filmer. Det jeg kikker etter skal gjelde listing av; filmer, musikk, spill (og bøker). Kom over Coolector nylig som er gratis, men det har begrenset funksjonalitet og er kun for filmer. Link Coolector. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Google docs er gratis, bruk regnearket der for å lagre det du trenger. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Er vel like greit å bruke det tilsvarende programmet som følger med Open Office. Problemet er at at det ikke støtter internett-sync og eventuell android-app. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Med Google docs er ting kun lagret online(selv om du kan lagre filene offline om du vil), da trenger du ikke å måtte ty til en idiotisk app men kan faktisk gå til nettleseren din, både på pc'en eller mobilen og få tak i dataene dine. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Grunnen for at jeg har lyst på en app, er fordi da kan jeg skanne strekkoden med mobilen mens jeg er i butikken. På den måten kan jeg vite om jeg har produktet eller ei og hvis hvilken utgave. Slipper samtidlig å bruke data mens jeg bruker internett på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå