BSP Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bruker: BSP Deltakernivå: Kandidat. Utfordringen er å ta bilder i high-key og eller svart/hvit, noe jeg har lite erfaring med. Utstyr: Pentax k200d med 50mm,90mm og kit. 1 Lenke til kommentar
BSP Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) 4. April Pentax k200d 50mm, 1/45 sec. f/1,4 Eneste blomsten i nærheten. Den nyter godt av lengre dager! Edit: overskrift Endret 5. april 2011 av BSP Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Denne likte jeg veldig fint hvordan blomsten står ut fra de duse bakgrunnsfargene. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 5. April Grått vær og fjordårets blader henger som spøkelser på greiner. (Kan man ønske seg bildekritikk i april? er veldig usikker på om det fungerer. for mørkt? ) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Definitivt en high-key-rose - kanskje litt mye utbrent hvitt, men jeg liker at man skimter konturene av glasset. Fine pastellfarger - den duse blåfargen gjør seg i bakgrunnen. Morsomt med nattbildet - et skikkelig høstbilde - i april! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå