dropfot Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det han kanskje prøver å si er at det blir dumt å plukke et tilfeldig symbol til å ha på armen bare for å "fylle opp plass". Tattovører er ofte flinke til å lage ornamenter rundt skrift. Det vil se mye finere ut. Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Jeg er en jente, hvis du mente meg Tattovøren her hvor jeg bor er ikke flink på fri hånd, derfor vil jeg gjerne ha tips som jeg kan lete etter på nett.. Takk for ordentlig svar! Lenke til kommentar
dropfot Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Blir litt skuffet av meg selv når jeg foreslår dette her, men kanskje du liker det: hva med stjernetegnene til søsknene dine? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Paint tegninger, telenorlogo, youtubelogo..? Hvor har du det fra? Det står da så vitterlig ikke telenor, youtube eller noe slik på tegningene mine. Og igjen, dette er konsepttegninger. Ikke alltid like lett å få det slik du egentlig ville i paint. Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Blir litt skuffet av meg selv når jeg foreslår dette her, men kanskje du liker det: hva med stjernetegnene til søsknene dine? Hmm, det var faktisk en god idè, skal tenke på det. Takk for svar Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Klarer ikke tattovøren å lage det du vil ha, for guds skyld ikke tattover deg hos han/hun. Finn en/ei som kan yrket sitt. Så forteller du tattovøren hva du tenker på, finn frem no bilder,skrifttyper o.l. så kan det hende du finner noe fint du liker Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå