Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei! Jeg har nylig registrert meg på Sukker.no Og jeg begynner å forstå det meste, men det er en fortsatt en ting jeg lurer på.. Er det sånn at du MÅ betale for å snakke med folk? Jeg får jo bare sendt komplimenter med et begrenset utvalg... Jeg får heller ikke chattet med folk Takk for svar! Og til dere som ikke vet det er Sukker.no et datingsted Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jo mer du betaler, jo flere får du snakke med. Det er noen du får snakket med uansett, men det er fordi at de betaler mest. Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Jo mer du betaler, jo flere får du snakke med. Det er noen du får snakket med uansett, men det er fordi at de betaler mest. Okei, så jeg kan da altså ikke ta kontakt med ikke-medlemmer, bare VIP eller Superbruker? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bare superbruker tror jeg. Men det står forklart på abonnementssiden hvordan dette er. Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Bare superbruker tror jeg. Men det står forklart på abonnementssiden hvordan dette er. Okey, da forstår jeg. Jeg prøvde forresten å spørre en superbruker om hun kunne sende mld for meg, haha, det gikk ikke så bra Men takk uansett Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Spurte du en jente om hun kunne sende melding til en annen jente for deg? eller misforsto jeg.hehe Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Spurte du en jente om hun kunne sende melding til en annen jente for deg? eller misforsto jeg.hehe Jepp, det gjorde jeg :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Barneskolenivå bare med ukjente med andre ord Betal heller du tror jeg... Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Barneskolenivå bare med ukjente med andre ord Betal heller du tror jeg... Ja, hehe Men ja, skulle gjerne betalt, men har dessverre bare Visa Electron Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Usikker på om jeg vil vite dette, men... Hva i alle dager er sukker.no ? Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Usikker på om jeg vil vite dette, men... Hva i alle dager er sukker.no ? Skrev det på starten, det er et datingnettsted Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja, hehe Men ja, skulle gjerne betalt, men har dessverre bare Visa Electron Er ikke skybyen mer i din liga da med andre ord? aldersmessig mener jeg? Usikker på om jeg vil vite dette, men... Hva i alle dager er sukker.no ? Se førsteposten eller prøv å åpne siden selv... Den er work-safe. Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Joda, er gammel nok, hvis det var det du mente Endret 4. april 2011 av Toiletpaper Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da ville jeg skaffet meg voksen-visa Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Da ville jeg skaffet meg voksen-visa Haha, ja det hadde kanskje vært en ide Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Veldig Offtopic Men er det noen som er VIP eller Superbruker her? Og som kunne gjort meg en tjeneste? Hadde vært super takknemlig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 For dem uten "voksen-Visa": Kjøp et SpendOn Visa-kort på Narvesen eller 7Eleven. Da kjøper dere et kort som fungerer akkurat som et Visa-kort, bortsett fra at dere kjøpte det for "det beløpet dere vil ha på det+40,-". Det har sikkerhetskode og fungerer utmerket overalt hvor det trengs. Jeg brukte det selv før jeg fikk meg Visa-kort. http://spendon.no/ Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 For dem uten "voksen-Visa": Kjøp et SpendOn Visa-kort på Narvesen eller 7Eleven. Da kjøper dere et kort som fungerer akkurat som et Visa-kort, bortsett fra at dere kjøpte det for "det beløpet dere vil ha på det+40,-". Det har sikkerhetskode og fungerer utmerket overalt hvor det trengs. Jeg brukte det selv før jeg fikk meg Visa-kort. http://spendon.no/ Det hørtes veldig bra ut, rart jeg ikke har hørt om det før Men jeg har fortsatt er ørlite håp om at det er noen med VIP eller superbruker som kan hjelpe meg Hvis ikke må jeg vel gå for dette Spendon kortet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg hadde ikke hørt om siden før nå, så jeg kan nok ikke hjelpe deg, beklager. Er ikke superlysten på å legge inn kortinformasjon på en side jeg ikke kjenner til. Men, et Spend On-kort fungerer veldig bra. Hvis ikke er det også mulig å få Visa-kort før man er myndig, hvis en av dine foresatte går med på det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det hørtes veldig bra ut, rart jeg ikke har hørt om det før Men jeg har fortsatt er ørlite håp om at det er noen med VIP eller superbruker som kan hjelpe meg Hvis ikke må jeg vel gå for dette Spendon kortet Tviler sterkt. Bedre å ikke ødelegge sjansene sine hos noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå