Millennium Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg skal kjøpe meg en ekstern harddisk, men er litt usikker på hvor stor lagringsplass jeg trenger, eller burde kjøpe. Det er hovedsaklig til lagring av bilder, men kommer garantert til å lure inn noe annet også. Til nå har jeg funnet to som ser bra ut, der den ene har 500GB lagringsplass, og den andre har 1TB: Western Digital My Passport Essential SE - 1TB LaCie Rikiki - 500GB Hadde blitt glad om noen kunne ta en titt på de, og hjelpe meg med valget! Har du noen andre gode forslag er det bare å komme med de, men ser helst at man ikke trenger egen strømkabel! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Begge er gode, jeg ville valgt etter KR/GB Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 500GB-diskene begynner å bli smått utdatert, og til den prisen (~ 500 NOK) får du tak i en 1TB-disk f. eks her. Og mtp. plass, så må du vite at du aldri får nok plass. Jeg kjøpte meg en ny 1TB-disk for litt siden, og det er få GB igjen på den. Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 500GB-diskene begynner å bli smått utdatert, og til den prisen (~ 500 NOK) får du tak i en 1TB-disk f. eks her. Går nok for 1TB ja:-) Jeg ønsker helst å slippe egen strømkabel, så å gi noen hundre kroner ekstra for å slippe det! Men takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå