pavllion Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Nå har jeg installert OS og når jeg går på Min datamaskin kommer det bare opp SSD ikke den på 1 TB. Jeg installerte OS på SSD på 60GB Endret 4. april 2011 av pavllion Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Den bør dukke opp i diskbehandling. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Den bør dukke opp i diskbehandling. Jeg tror det er noe galt. SSD er liksom LOKAL disk C Men er ikke det den 1Tb som skal være lokal disk C? Jeg vet ikke hvordan jeg får den i gang. Den vises ikke på "MIN DATAMASKIN" Den vises kun i diskbehandling... Hvordan gjør jeg sånn at SSD ikke blir LOKAL Disk C? Hvordan aktiverer jeg den harddisken sånn at det kommer noen ting på den `? -Pavillion. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvorfor starter du en ny tråd? Disken hvor du har operativsystemet blir C: forhåpentligvis er disken du har operativsystem på SSD. Altså SSD=C: Du går inn på administrative tools/ computer management / disk management og formaterer/aktiverer 1TB disken. Dette er du allerede forklart. Om du har data på 1TB disken bør du da ikke formatere. Om den er ny er det bare å kjøre på. Den vil være farget grå i diskmanagement og kanskje merket unformattet Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Høyreklikk på disken , når du er i diskbehandling : Velg så " Nytt enkelt volume" Bruk gjerne hurtigformattering. Endret 4. april 2011 av johome Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Høyreklikk på disken , når du er i diskbehandling : Velg så " Nytt enkelt volume" Bruk gjerne hurtigformattering. Klarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå