toazty Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 plutselig i dag så har telefonen gått i bilmodus, har aldri brukt bilmodus og ser heller gikk hvordqn jeg kan fjerne det for godt, kan dra ned skjemen og avslutte det,men slår seg på igjen. noen som vet hvordan jeg kan fixe det? Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 kan være skade på ladeporten din, er denne ren og pen? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 kan være skade på ladeporten din, er denne ren og pen? ren? tja, den har vært brukt... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hørtes kjent ut... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1289897 Lenke til kommentar
10.02.1907 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fant du ut av det? Husker jeg slet med det samme, men løste det ved å gå inn på en eller annen innstilling der jeg skrudde av automatisk bildokking. Har prøvd å finne ut hvordan jeg gjorde det, men har ikke funnet det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå