Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 `Når jeg skjekker systemegenskapenen på min partisjonerete 40 fif ntfs sier PC-en at d: ntfs er tom men det står at den mangler 300 mb. jeg har prøvd skulte filer men det er ingenting der. likevel står det at det mangler 300mb`? Hva er de 300 mbene? BobboZ Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 slike tråder startes under cd/harddisker/lagring.. takk Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Sorry da men vet du hvorfor det at det er brukt 200 mb selv om det ikke r noe der? BobboZ Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Og slike ekle kommentarer holder du for deg selv? Topicen er alt om data og da kan alt passe inn under her:) Du har kanskje indexing enabla på disken? eller så har du swapfila liggende der? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 tviler på at det er noe der Hele winxp er installert på c:. D: er formatert ettter installasjon. Det står TOTAL SPACE 19,5 Free Space 19,3 Kan ikke se at noen filer ligger der. ingen skulte heller? Vet ikke hva dert er kankje en MIcrosoft BUG? BobboZ Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 16:55, talisar skrev:Og slike ekle kommentarer holder du for deg selv?Topicen er alt om data og da kan alt passe inn under her:) SirHartge er moderator her på HW, så tror ikke du skal "bølle" med han. Hvorfor tror du det finnes forskjellige kategorier? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Skjønner godt at denne tråden ble startet her, hadde den blitt startet på cd/harddisk/lagring ville den kun blitt lest av en brøkdel så mange og svarene hadde kanskje uteblitt ! Alt om data er ikke stedet for moderatorer å komme å "bølle" for det er ingen spesiell kategori, og jeg har skjelden om kanskje aldri sett noen klage over hvilket emne som har blitt diskutert her... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Noen som vet hva som er galt. hvorfor er hardisken tom men ikke tom likevel? BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå