kans Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Som emne tittelen sier Endret 4. april 2011 av kans Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg deltok ikke, hadde vært mye bedre om vi hadde gjort det omvendte. Si at alle hadde sent henne SMS`er og e-mails med "Hvor er du nå" og "Hva gjør du nå?" Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg deltok ikke, hadde vært mye bedre om vi hadde gjort det omvendte. Si at alle hadde sent henne SMS`er og e-mails med "Hvor er du nå" og "Hva gjør du nå?" Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) 6-dobbelpost Endret 4. april 2011 av Zaftig 3 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Det der klarte du bra Edit: deltok ikke Endret 4. april 2011 av Ayb Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 7-dobbelpost. Den er pr0. Men nei, jeg deltok ikke jeg heller. Det var ikke så viktig at jeg gikk rundt og huska på det. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Det der klarte du bra Vel nå har jeg iallefall lært hvordan folk greier å få så mange dobbel poster "Drit tregt Internett! *klikk klikk klikk* Endret 4. april 2011 av Zaftig Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Deltok ikke, av samme grunn som Earth Hour. En fin blanding av å ikke engasjere seg i symbolske handlinger, og å glemme det. Men jeg er mot DLD. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg deltok ikke fordi jeg ikke har tro på at Politikerene i landet faktisk bryr seg om folket som bor her og får alt til å gå rundt og derfor ikke kommer til å skifte mening. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg var ute på longboard hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå