Zabaniya Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Heisann Jeg kjøpte en Asus G60JX (til 11 k) i fjor. Nå nylig har den begynt å skru seg av mens jeg spiller. Dette forekommer nærmest uavhengig av hvilke spill jeg kjører. Jeg vet ikke om det skyldes høy temperatur, men den kjennes ikke unormalt varm ut når problemet inntreffer. Er det noen som vet hva som kan være årsaken til problemet, og hvordan jeg eventuelt fikser det? Tenkte jeg skulle spørre dere før jeg leverer den på reparasjon. Vennlig hilsen Langdon Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei. Lurer sterkt på om det er varmen som er problemet ditt. Last ned HWmonitor å sjekk tempen når du spiller. Link: http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html Kom med tilbake melding etter du har sjekket. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Hei. Lurer sterkt på om det er varmen som er problemet ditt. Last ned HWmonitor å sjekk tempen når du spiller. Link: http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html Kom med tilbake melding etter du har sjekket. Sånn, nå har jeg sjekka. Tempen på cpuene lå på rundt 90 grader, i underkant... Endret 4. april 2011 av Langdon Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn Er nok masse støv Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn Er nok masse støv Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn Er nok masse støv Ok, den er grei. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn Er nok masse støv Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn Er nok masse støv Ok, den er grei. Takk for hjelpen. Nå støvsugde jeg der lufta blåser ut. Det funka fett. Samtlige av prosessorene ligger på rundt 60 grader ++. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det var jo bra Anbefaler deg å gjør det 1 gang i mnd Lenke til kommentar
Math12 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Anbefaler sterkt å skru opp og rense kjøleribben å vifte godt! Men da ryker jo garantien.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hadde anbefalt det jeg også viss han ikke hadde hatt garanti på den. men når han kjøpte den i fjor, så er det noe jeg ikke anbefaler i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå