Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus G60JX slår seg av mens jeg spiller :(

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg kjøpte en Asus G60JX (til 11 k) i fjor. Nå nylig har den begynt å skru seg av mens jeg spiller. Dette forekommer nærmest uavhengig av hvilke spill jeg kjører. Jeg vet ikke om det skyldes høy temperatur, men den kjennes ikke unormalt varm ut når problemet inntreffer.

Er det noen som vet hva som kan være årsaken til problemet, og hvordan jeg eventuelt fikser det? Tenkte jeg skulle spørre dere før jeg leverer den på reparasjon.

Vennlig hilsen

Langdon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn :) Er nok masse støv :)

Oj, der har du nok problemet. anbefaler deg å ta støvsuger munningen i åpningen der lufta blåser ut av pcen. Eller trykkluft på boks der lufta blir sugd inn :) Er nok masse støv :)

Ok, den er grei. Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar

Ok, den er grei. Takk for hjelpen. :)

Nå støvsugde jeg der lufta blåser ut. Det funka fett. Samtlige av prosessorene ligger på rundt 60 grader ++.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...