heh115 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei, Trenger hjelp til å velge en bra kastestang. Skal brukes fra land. Det jeg hadde tenkt meg var følgende: BeastMaster BX Spinning 300M - 10-30g - 10" og Shimano Exage 4000 RB eller en pakke fra G-Sport Shimano Beastmaster BX Pakke Sjøfiske Kom gjerne med innspill og egne meninger Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Ingen som har noe forslag? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) En knall kastestang med gode tester er Berkley Series One Skeletor, 10' - 1/2-aksjon til veil. kr 1699. Den er klassifisert opp til 32 g, men er ikke optimal på høyeste slukvekt Endret 10. april 2011 av geirm Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hva skal du fiske etter? For makrell og sjø-ørret (de er noenlunde like å fiske etter) funker det fint med en stang som er lengre enn 10 fot. Stanga bør (etter min erfaring) være 13/14 fot eller mer. En stang på 10 fot må man som regel bruke litt makt for å kaste langt med og man mister da presisjon. Denne stanga kaster langt og presist og ikke minst er den fantastisk å kjøre fisk med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå