Onkel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har pusset opp en del, og nå skal det legges noen nye stikkontakter og kabler og sånt. Pga forsikring, salg og sikkerhet vil jeg det skal gjøres sertifisert. Noen som har tips om elektrikere de har gode erfaringer med? Ser for meg det hadde vært greit å ende opp med en liten liste å ringe til og få prisoverslag. Lenke til kommentar
SSL Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ligg for guds skyld unna Gnisten installasjon. Har brukt mange tusen på å rydde opp etter de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er ikke slik at noen firma har bare dårlige elektrikere, og andre har bare gode. Det er den elektrikeren du har til å gjøre jobben som teller, ikke hvilket firma han kommer fra. Jeg har brukt flere forskjellige elektrikere, men noen av dem fortjener ikke fagbrevet sitt (som jeg antar at de har, når de er ansatt som elektriker i en stor og kjent bedrift). Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Takker for tipsene, keep'em coming. Er det noe jeg da kan gjøre for å filtrere de gode elektrikerne fra de dårlige? Eller noe jeg bør passe på eller huske å si? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ein kan ikkje høyre på alt som blir sagt på bygda. Som nevnt over. Det er individuelt fra handtverkar til handtverkar og ikkje nødvendigvis firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå