UrgeLoL Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ja du er i godt selskap. Føler meg også tilfreds med å være låst inne i apples fengsel fanboystemplet er en del av pakken desverre. Du har jo rett å slett gjort det umulig, valgt iphone foran 3 mye bedre telefoner, med ett mye bedre operativsystem, til en lavere pris. Men nå ser det ut som at sony kanskje vil komme med en lignende pakke som apple, med tv'er, pc'er, mobiler osv intrigrert i sony's verden. Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skal kjøpe Experia Arc S med hvitt versjon . Nå vannlig Experia Arc koster 2500 kr på Lefdal i denne uka , men jeg vil glede meg med Xperia Arc S versjon som bedre prosessor enn vanlig Xpeia Arc . Det er lønnsom å være tålmodig da , vel ! Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skal kjøpe Experia Arc S med hvitt versjon . Nå vannlig Experia Arc koster 2500 kr på Lefdal i denne uka , men jeg vil glede meg med Xperia Arc S versjon som bedre prosessor enn vanlig Xpeia Arc . Det er lønnsom å være tålmodig da , vel ! Lenke til kommentar
PederRørvig Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Skal det være en god grunn til at Sony Ericsson Experia Arc S ikke skal støtte iPhone headset? Det er jo helt likt det som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg