jaakervik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 hei. jeg har tenkt og sette i gang et lite prosjekt. jeg har tenkt og bygge en liten ufo. planen er og lage en ramme av plast eller isopor og ha en kraftig vifte under. det jeg lurer på er om noen vet hvor jeg kan skaffe denne viften. ellers takker jeg for innspill og tips jeg tenker på noe som dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Data kabinett vifter? Med høyst mulig RPM på den størrelen du er ute etter. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 det kan kansje funke! men tror du de blir kraftige nokk til og holde seg flyvende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er veldig usikker på, du må nok regne ut hvor mye luftsirkulasjon du trenger for å løfte forventet vekt på Ufoen. Det kan dessverre ikke jeg hjelpe deg med. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 hehe, det kan jeg ikke hjelpe meg selv med heller men sikkert noen som kan, vente å se. men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå