Gå til innhold

modded xbox 360`og xbox live

Balrog11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel ikke selvsagt at man skal bli bannet for å ta vare på spilla sine (altså unngå at de blir slitte. har alt fått ødelagt 2 spill nå)

Det som er problemet med "Xbox Live Enforcement Team" som de så fint heter, er at de ikke tillater diskusjon. De tar en avgjørelse rundt kontoen din, og den kan ikke diskuteres. Er du banned så er du banned. Jeg ble banned i 24t fordi mottoet mitt sa: "fuck gamle menn med tommestokk!"

Så du kan ha så mange gode argumenter du bare vil for at det du gjør er helt OK moralsk sett, og du kan ha helt rett. Men hva hjelper det når du i deres syn har brutt en retningslinje og du ikke har noe sted å ytre deg for å avgi forklaring?

Lenke til kommentar

Har du spill som blir ødelagdt av xboxen, kontakt support (vet de hadde en greie før med det)

Funka ikke for meg.

Jeg og dama skulle spille monopoly en gang. Satt i cd-plata. Loader hoved menyen. Plutselig hører jeg fra xbox'en: "SSccrrzzzzaaaaatzzzccchhh!!!!!"

Hele spillet hang seg. Tok ut plata, og den hadde en SVÆR ripe (sirkel rundt hele plata). Ringte forhandleren jeg hadde kjøpt spillet fra, de ville ikke erstatte det. Jeg ringte Xbox support og sa hva som hadde skjedd, de ville ikke erstatte det.

Lenke til kommentar

Bare en ting.

De fleste ripene kommer ikke ifra xboxen.

Min historie:

Jeg har hatt en xbox360 20GB - der har jeg hatt halo3 inne i flere måneder, har hørt de skrekligste lyder(hørt ut som noen har tatt nål på platen.

Hatt RROD RROA med cd inni og jeg har 0 riper i den.

Har til og med bevegd xboxen menst jeg har spilt.

Jeg har da prøvd de fleste metoder for å få riper med en av de første xboxene, og oppdrag failet.

Eneste er at hvis du har en ripe fra før så kan xboxen hjelpe deg med å gjøre den uleselig.

Lenke til kommentar

De kan ikke vite om det er xboxen eller din uforsiktighet ved en plate.

Tenk om de skulle gi rabatt/penger til et nytt spill hver gang det er noen som har riper i platen, da hadde de tapt stooort.

Nettopp! Så hvorfor anbefalte du TS å kontakte support? Selvmotsigelse.

Skjønte ikke helt hva du mente med "TS".

Men over til saken.

Jeg hadde 2 stk. i klassen som fikk erstatta spillet sitt med et nytt(På halo3 tiden) pga, xboxen hadde rett og slett lagd så mange riper at den ikke kunne lese noe.

Men om ting har endret seg, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Tenk om de skulle gi rabatt/penger til et nytt spill hver gang det er noen som har riper i platen, da hadde de tapt stooort.

Men over til saken.

Jeg hadde 2 stk. i klassen som fikk erstatta spillet sitt med et nytt(På halo3 tiden) pga, xboxen hadde rett og slett lagd så mange riper at den ikke kunne lese noe.

TS = Trådstarter :)

Dette var litt morsomt. Er det vanskelig å få bestemt seg for hva som er korrekt? :)

Dine påstander i kronologisk rekkefølge:

1. Har du spill som blir ødelagdt av xboxen, kontakt support.

2. Selvfølgelig erstatter ikke support spill! De kan ikke vite om det er xboxen eller din uforsiktighet ved en plate.

3. Jeg hadde 2 stk. i klassen som fikk erstatta spillet sitt med et nytt.

Lenke til kommentar

Men over til saken.

TS = Trådstarter :)

Dette var litt morsomt. Er det vanskelig å få bestemt seg for hva som er korrekt? :)

Dine påstander i kronologisk rekkefølge:

1. Har du spill som blir ødelagdt av xboxen, kontakt support.

2. Selvfølgelig erstatter ikke support spill! De kan ikke vite om det er xboxen eller din uforsiktighet ved en plate.

3. Jeg hadde 2 stk. i klassen som fikk erstatta spillet sitt med et nytt.

Nei, men utforsk alle muligheter istedent for å modde xboxen.

Og i 3 eren skrev jeg på Halo 3 sin tid, altså lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...