Gå til innhold

Time mackine disk?

Anbefalte innlegg

Hei, har en WD 1 TB ekstern harddisk som jeg bruker til sikkerhetskopiering av Mac`en. Med Time Machine.

Jeg har og en laptop med win 7 som jeg skal formatere og innstalere win 7 på ny. Har en god del filer jeg har lyst til å beholde, men laptopen registrer ikke den eksterne harddisken.

Hvordan kan jeg koble harddisken`en til laptopen og flytte over alle filene jeg har over på den eksterne harddisken?

Veldig irreterene dette :hrm:

Takker for svar :thumbup:

Edit:

Får beskjed om at at enheten er klar for bruk og at alt er i orden, men jeg finner den ikke i utforsker, men den vises i diskbehandling.

Ser nå at dette kanskje er feil forum å poste den i :blush: Men postet den har siden det er harddisken jeg bruker til Time Machine som ikke fungerer. Litt vanskelig å velge forum, siden det er både Mac og win.

Endret av fjerten95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er på grunn av at disken sannsynligvis er formatert med HFS+ for å kunne bruke den med Time Machine. HFS+ er ikke et filsystem Windows 7 støtter uten ekstra drivere, noe som gjør at den dukker opp i diskbehandling, men ikke i utforsker, da den ikke kan monteres som et lesbart filsystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...