fjerten95 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Hei, har en WD 1 TB ekstern harddisk som jeg bruker til sikkerhetskopiering av Mac`en. Med Time Machine. Jeg har og en laptop med win 7 som jeg skal formatere og innstalere win 7 på ny. Har en god del filer jeg har lyst til å beholde, men laptopen registrer ikke den eksterne harddisken. Hvordan kan jeg koble harddisken`en til laptopen og flytte over alle filene jeg har over på den eksterne harddisken? Veldig irreterene dette Takker for svar Edit: Får beskjed om at at enheten er klar for bruk og at alt er i orden, men jeg finner den ikke i utforsker, men den vises i diskbehandling. Ser nå at dette kanskje er feil forum å poste den i Men postet den har siden det er harddisken jeg bruker til Time Machine som ikke fungerer. Litt vanskelig å velge forum, siden det er både Mac og win. Endret 4. april 2011 av fjerten95 Lenke til kommentar
Octanium Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette er på grunn av at disken sannsynligvis er formatert med HFS+ for å kunne bruke den med Time Machine. HFS+ er ikke et filsystem Windows 7 støtter uten ekstra drivere, noe som gjør at den dukker opp i diskbehandling, men ikke i utforsker, da den ikke kan monteres som et lesbart filsystem. Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Ok. Noen ideer om hvor jeg kan skaffe meg de driverene? Lenke til kommentar
Octanium Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Vet dessverre ikke om noen gode drivere, da jeg ikke bruker Windows til vanlig lengre, men du kan prøve noen av de som står opplistet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå