monologue Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har kjøpt et chieftech medium tower m/usb&FW, og lurer på et par ting (jeg har ASUS a7n8x deluxe hovedkort): 1) Hvordan kobler jeg til firewire og usb i front av kabinettet? 2) Jeg har en Sony cd-brenner (ca 1år gammel). Den passer ikke skikkelig inn i kabinetttet, skruehullene passer ikke. Hva skal jeg gjøre? takk for alle svar. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 sikkert noen andre som kan svare på det første spm. Hvis du ser etter, så er det noen "plastikksaker" som følger med kabinettet. disse skal du skruve på sidene på brenneren. Så er det bare å skyve den inn.. Lenke til kommentar
Major Tom Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har kjøpt et chieftech medium tower m/usb&FW, og lurer på et par ting (jeg har ASUS a7n8x deluxe hovedkort): 1) Hvordan kobler jeg til firewire og usb i front av kabinettet? 2) Jeg har en Sony cd-brenner (ca 1år gammel). Den passer ikke skikkelig inn i kabinetttet, skruehullene passer ikke. Hva skal jeg gjøre? takk for alle svar. Ang. 1): Du må koble disse på hovedkortet. Har akkurat fått eit slikt kabinett sjølv. Eg har litt problemer med FW-tilkoplinga (får ikkje antall ledninger til å stemme med beskrivinga i dok. til HK), men USBen gikk heilt greit Lenke til kommentar
Calm Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Kabinettet kommer med en del plastikk brackets (hvis jeg ikke husker feil, så er de festet til bunne av kabinettet...) som du skal montere på siden av 5,25"-enhetene dine! Når du har gjort det, så kan du bare skyve dem inn, og de vil "låse" seg i riktig posisjon! Lenke til kommentar
monologue Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 ahh takk for svar. Ang. de tilkoblingene, hvor på hovedkortet ligger de, og med hvilke kabler skal jeg koble til? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 se i manualen til kortet? det er letter enn å vente på at andre skal finne det ut for deg... Lenke til kommentar
monologue Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 jeg har sett i manualen og kan ikke finne det. Det stor jo såklart der, men jeg har ikke så peil, så jeg er ikke inne i alle de forkortelsene.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Se på side 8. til venstre der det står asus a7n8x der er kontaktene du leter etter, skulle legge ut et bilde men noe på hjemmesiden fungerer ikke.. lykke til mvh knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå